Jump to content

vladiopa

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About vladiopa

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucharest
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2007
  1. Am primit de la Daewoo completarea la manualul de intretinere. Pentru cei interesati atasez un pdf cu ceea ce am primit. Toate cele bune si Paste Fericit alaturi de cei dragi voua !! Completare_carte_intretinere_Nubira_2.pdf
  2. Astfel de conicidenta am patit si eu. M-am gandit ca o consuma motorul asta dar nici chiar asa in ultimul hal. Deja ma gandeam ca masina asta nu consuma, bea bezina la propriu. Imi iesise si mie un consum aproape de 17 iar de atunci nu mai alimentez decat la Rompetrol cu Efix. Mai e buna benzina de la Mol. Or mai fi si altele bune, nu zic nu... insa Petrom ... never
  3. Intrebare: Montarea unei instalatii de gaz la o firma autorizata sa faca asa ceva (De exp AutoGaz Romania), instalatie care sa fie si omologata, implica sau nu pierderea garantiei ? Stiu ca la un moment dat Daewoo omologase la RAR procedura de montare gaz numai pentru Cielo si asta numai intr-un singur service din tara undeva in Craiova. Iar apropos de spalarea motorului, saptamana trecuta m-a sunat un "nene" de la Serviciul Clienti de la Craiova sa-mi spuna ca imi trimite prin posta o completare la manualul de intretinere al autoturismului cu recomandari privind modul de spalare a motorului. Sunt curios sa vad ce zice acolo. Daca intereseaza pe cineva, de indata ce voi avea cmpletarea o postez pe forum
  4. S-a mai intamplat cuiva urmatorul lucru ? Iar daca da, cum a rezolvat problema Iata despre ce e vorba: Mi s-a intamplat in cateva dimineti, nu la rand ci "aleator" cel putin la prima vedere sa aprind farurile dar bordul si proiectoarele sa nu se aprinda. Am patit treaba asta de vreo 3 ori insa in mers dupa vreo 1-2 km s-au aprins. Ultima data s-a aprins bordul insa proiectoarlee au ramas stinse. Am aprins si stins de cateva ori faruri/proiectoare/pozitii si nimic. La un moment dat in mers dupa vreo cativa km si-a revenit. Vreo solutie ?
  5. Salut Am o problema cu un zdranganit in bord si de vreo luna si ceva ma tot chinui sa inteleg despre ce este vorba. Mie unul mi se pare ca se aude de undeva din spatele ceasului din bord. Aveti idee cam ce se afla in spatele lui si ce ar putea genera acest "zdranganit" care e extrem de deranjant ? Initial am crezut ca scartaie bordul pentru ca se incalzeste si se dilata de la aeratoare dar nu e vorba despre asta pentru ca se aude numai in mers cand masina trepideaza de la asfalt. M-a disperat si pana ajung eu la service imi albeste tot parul
  6. Salutare Stiu ca o sa zieti ca sunt off-topic pentru ca ceea ce vreau sa intreb nu face referire la vreo problema a Nubirei insa toate topicurile deschise pe subiectul care ma intereseaza sunt uitate de prin 2005. Despre ce este vorba: am vazut ca s-au interesat cativa dintre voi de posibilitatea montarii de climatronic pe Nubira 2. Undeva era postat un raspuns al Daewoo Automobile Romania ca se poate monta daca gasesti un importator care sa ti-l aduca. Altcineva spunea ca la un service si-a montat cineva si deci s-a putut insa pe nicaieri nu e niciun detaliu. Stie cineva detalii despre locul unde se poate comanda, unde se poate monta, preturi samd ? As lansa aceeasi intrebare cu referire la cruise-control si faruri cu proiector. Multumesc anticipat de raspuns si/sau redirectionare catre zona unde pot gasi informatii
  7. Daca imi aduc bine aminte, la prima revizie (cea de 6 luni pe care am facut-o in decembrie) baiatul ala de la service mi-a pus ulei Shell 5W40. Din ceea ce spune andreib inteleg ca totusi uleiul asta nu este recomandat pentru motorul de Nubira. Sincer sa fiu nu am citit recomandarile din cartea masinii insa ma gandeam ca astia de la service nu se apuca sa arunce orice fel de zeama in motor. Apropos, daca tot s-a adus in discutie, de ce nu e recomandat acest ulei 5w40 ? Si o alta intrebare: are cineva idee cat costa o diagnoza pe computer undeva in Bucuresti ? Am auzit niste preturi pe la City Center dar sunt de-a dreptul exagerate. M-ar interesa sa aflu ce erori a inregistrat masina de cand am luat-o si pana acum.
  8. Atunci sa dau si eu o tura prin service. Asa cum am spus, mai sus de ora "3" nu a urcat niciodata. Mai mult, nici nu a ajuns acolo vreodata desi motorul pare cald. Acum mie mi se pare totusi ciudat, la Logan cand se incalzeste motorul si dau drumul la caldura nu pot sta in masina, frige aerul, la Nubira mi-a fost frig pe autostrada in ungaria cu ventilatia la maxim
  9. 1. Problema termostatului am raportat-o si la service dar mi-au spus ca e ok, nu e blocat sau ceva de genul asta. 2. Consumul "la beculet" e clar unul de departe cu erori foarte mari, de aceea nu ma incred foarte mult in el insa credeam ca imi da macar o idee despre consum 3. Refacut consumul zilele trecute pe ruta Bucuresti-Viena si retur. Mers in general cu 90 km/h, pe autostrazi in Ungaria si Austria 120-130, 4 persoane + portbagajul plin. Cu placere am remarcat un consum de 6,5 (deteminat pe baza plinului si nu "la beculet"). In plus, am folosit numai Efix iar in Austria benzina BP. In RO nu mai am inceredere in alte pompe ale altor benzinarii.
  10. Salut Am citit cu mare atentie ce s-a mai scris referitor la consumuri si cred ca pana la urma masina mea are o problema. Am 12000 km facuti cuea si am cumparat-o in luna iunie. Daca in vara imi consuma sa zicem vreo 11% acum iarna este trist de tot. Am facut in mai multe randuri urmatoarea treaba: am asteptat pana s-a aprins becul de la benzina si am alimentat cu vreo 14 l (50 de lei). Am mers pana s-a aprins iar becul. Am repetat figura de vreo cateva ori. Concluzia a fost: 13,84 l consumati in 80 km ceea ce da un consum de 17,25% Am ajuns sa muncesc pentru masina asta...salariul meu se duce pe benzina. Trebuie sa mentionez ca am mers exclusiv urban in aglomeratia zilnica din Bucuresti. E iarna, frig, sunt de aord sa consume mai mult dar nu in halul asta. Loganelul tot cu motor de 1,6 dar de 90CP a urcat si el la 12,5% dar tot e bine fata de 17. NU MAI SUPORT MASINA ASTA, abia astept sa o vand
  11. Numai la franare @CristiV - Si mie mi s-a blocat kilometrajul la un moment dat Cel de jos s-a blocat la 999,9 si odata cu el si cel general. Mi s-a intamplat o singura data, prin vara dar dupa ce l-am resetat si-a revenit. De atunci nu l-am mai lasat insa sa ajunga la 999,9. Iar in legatura cu indicatorul de la apa, sila mine face la fel, motorul se incalzeste dar acul ramane jos. Opresc motorul, pun contactul din mou si pornesc iar acul urca la nivelul "normal" - ca nu stiu ce poate insemna la masina asta nivel normal, la mine sta undeva intre un sfert si jumatate, nu a sarit niciodata peste jumatate
  12. Nu stiu nici eu, ideea e ca discurile nu erau ovalizate. Dupa ce au aerisit frana si au completat lichidul de frana au pus-o pe stand si au testat-o. Testul a fost OK iar la probele "de strada" pe care le-am facut cu baiatul de la service am remarcat ca tremuratul a disparut. Deci cauza se pare ca ar fi fost aerul din instalatie. Cine stie, vreun ventil care nu inchidea bine. @andreib - Sincer sa-ti spun nu stiu ce lichid de frana au folosit (nu-mi aduc aminte producatorul). Stiu doar (si sper sa nu ma insel) ca au pus lichid DOT4
  13. Salut Revin cun un update cu privire la problema tremuratului din volan cu toate ca "andreib" spusese ceva legat de strunjirea discurilor de frana fata. Am fost la service si au verificat problema si surprinzator nu era problema de discuri ci instalatia de franare avea foarte mult aer. Cand spun foarte mult inseamna chiar foarte mult. In plus, dezechilibrul la franare intre dreapta si stanga era de mai mult de 50% dupa verificarea pe stand. Mi-au aerisit franele si au completat cu vreo 2 bidonase de lichid de frana iar acum problema a disparut. Deci, daca aveti tremurat in volan la franare, verificati mai intai daca nu cumva aveti aer in instalatie inainte sa desfaceti discurile. Bafta !!
  14. Salut Problema tremuratului volanului in timpul franarii o am si eu. A aparut cam cand masina avea vreo 3000 de km. Acum are vreo 6500. De accentuat nu s-a accentuat in timp dar se simte destul de bine. Se intampla numai cand nu apas pedala de frana complet. Mi se pare destul de periculos mai ales la viteze mari. Spuneai ca revii cu detalii despre "operatie". Ne poti spune si noua ceva detalii ? Multumesc
  15. Ai dreptate dar eu trecand de pe Logan pe Nubira nu mi-am mai pus problema asta. Acolo resetam cand doream eu pentru ca este electronic. Apropos de chestia asta de am povestit-o eu ceva mia devreme, care sa fie problema de s-a blocat counter-ul de la kilometraj ? Ma gandesc si la urmatoarea treaba: counter-ul partial de jos se blocase si el pe 999,9. Banuiesc ca din cauza astuia a fost antrenata si blocarea celui de sus.
 

×
×
  • Create New...