Jump to content

rdesign

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About rdesign

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Logan Ambition
  1. Ca actual posesor de Logan 1.6 care a tras multi kilometrii si pe Cielo, daca mi se permite voi face o comparatie, sper cat mai obiectiva. Nici un model nu detine suprematia, amandoua avand plusuri si minusuri. Cielo + la aspect si daca se poate numi asa rasa. Loganul + la spatiu interior (10 cm in plus intre stalpi la nivelul umerilor) ce da un sentiment de lafaiala. Cielo + la ambianta interioara (nu ma refer la aspect bord, plasticaraie, etc. ca nu le vad cand conduc ci la nivel de zgomot scazut, filtrare denivelari.) Logan - la filtrare denivelari dar cu tinuta mai buna pe viraje datorata setarii mai dure a suspensiei. Clar Logan - la zgomot interior datorita solutiei ieftine de insonorizare (adica aproape lipsa) si esapamentului disproportionat si gatuit ca solutie de depoluare (gazele de evacuare au timp de post ardere mai mare) Frane net superioare la Logan (al meu e echipat cu ABS si are discuri si tamburi mai mari decat la variantele inferioare -conform fiselor tehnice afisate- iar cu altele nu am mers). Despre reprize nu as putea puncta sau depuncta prea mult vreuna ca pana la urma totul este cum stii sa folosesti cutia si regimurile de turatie pentru a scoate cei mai bun dintr-o masina.) Sofereste vorbind daca as avea de ales una dintre masini sa parcurg distante mari pe autostrada, cu familia (si copilul care sa doarma linistit) as alege Cielo. Pentru drumuri intens virajate si cu multe pante si rampe, la care sa ma desfasor cu muzica data mai tare, sa nu ma sacaie esapamentul in regimuri ridicate de turatie, as alege Loganul, care desi este cat autobuzul are o tinuta de drum mai buna decat Cielo iar, franele sunt mai eficiente si ma ajuta la limita. Comparatia este intre actuala masina, echipata full si un coreean extrem de nervos (fara euro) fabricatie 1996, pe care l-am calarit fara retineri vreo zece mii de kilometrii. Nu ma pot pronunta cu privire la noile euro 3.
  2. "Stimate domnule Dinu, Urmare solicitarii dumneavoastra referitoare la parametrul ET, pentru jantele de aliaj 6JX15 Nubira ll CDX, in alta definitie decit cea de Romania, va comunicam deportul pentru acest tip de jante : 54 mm (± 1)" Informatia e mai sus pe pagina. Pentru calculul altor pneuri vezi pe chris longhurst car bible. Da un search cu google. Ai acolo un calculator de pneuri echivalente. Ideea este ca trebuie sa pastrezi diametrul rotii iar daca maresti diametru jantelor, trebuie sa scazi talia pneurilor. De asemenea trebuie sa pastrezi ET-ul ca altfel se duc rulmentii. Daca respecti conditile de pastrare a diametrului rotii si a ET-ului nu ai probleme tehnice, rotile fiind identice ca parametrii. Vei avea castig la stabilitate pe viraje, dar dezavantaj ca trebuie sa casti ochii la gropile presarate din belsug pe drumurile noastre.
  3. Sigur masina aia nu a lat foc? Ia verifica si in compartimentul motor daca nu sunt urme de arsura. Mie imi face impresia unei flacari transmise prin climatizare in momentul in care aerul era dirijat spre parbriz. Remedierea o vad numai prin imbracarea bordului in piele. Pentru asta este insa necesar sa-l demontezi.
  4. 6j x 15' - ET 53 adica exact ce recomanda serviciul de relatii cu clientii. prindere 4x100 Nu sunt din Bucuresti dar am inteles de pe forumul Dacia ca in Vitan sunt intre 7 si 9 milioane setul.
  5. rdesign

    Oltcit....

    O masina care a fost peste vremea ei avand in vedere solutiile tehnice adoptate. (planetare cu articulatii Rzeppa, frane cu discuri ventilate fata cu diametre care daca ar fi montate la roti ar trebui jante de 18' si frane disc pe spate. De asemenea suspensie independenta pe fiecare roata cu posibilitatea reala de a se regla garda la sol si fermitatea - a se vedea 3 tipuri de bari de torsiune pentru fata si doua tipuri pentru spate- care i-au dat o stabilitate de invidiat chiar pentru masinile noi si de actualitate. Am tras de un 12 trs 600.000 km la dusmanie. Doua motoare si numai satisfactia ca m-a adus intotdeauna acasa fara probleme. Nu a existat nici un moment in care sa ma lase.
  6. Daca nu ai cultura auto intereseaza-te. Inainte de venirea coreenilor la OLTCIT, a venit Renault-ul. Si acum circula prin Craiova un OLTCIT cu numere de probe, de culoare verde si cu motor Renault, iar suspensia pe fata tip Mc Pherson. S-a incercat de atunci colaborarea si era in 1994, dar coreenii au dat spaga si au avut succes. Pentru cultura generala, locul primirii a fost Columbia. Istoria nescrisa bat-o vina. Iar despre rusine, tare mi-e teama ca in Europa rusine e sa umblii cu o coreeana, cum de fala e sa umblii cu o nemteasca. Cat despre Cielo mai lasati-o cu conceptul, ca Opel a renuntat la el de 19 ani!!! Asa si Warsava a fost o masina fiabila.
  7. Orice ati zice, procentul de 22% pentru Logan e bun. Daca s-ar face un sondaj similar pe forumul Dacia, Cielo n-ar ajunge la 10%. Acolo insa nu e bagat in seama. De altfel nu mai prezinta interes nici pentru ziaristi, toate testele comparative s-au facut intre Logan si Clio, Accent, Albeea, Kalos. Cielo a murit! Traiasca Logan!
  8. Imi pare rau sa afirm dar Cielo si nu numai, intreaga fabrica de la Craiova, este la reanimare si cand spun ca imi pare rau afirm din mai multe motive: 1. sunt craiovean iar scaderea productiei inseamna bani mai putini in buzunarul salariatilo, putere de cumparare mai mica a populatiei, impozite si taxe mai mici la bugetul local, etc. deci mai rau pentru orasul in care traiesc; 2. implicit sunt atinsi si amici de-ai mei, ingineri foarte buni, care pentru a-si intretine familiile muncesc mult, chiar si dupa program; 3. dintr-un patriotism local afirm ca masina asta (Cielo) si-a dovedit fiabilitatea in timp, as putea spune ca fiabilitatea ar putea fi folosita pe post de brand ca la Toyota. Totusi, am ales Loganul desi, pana de curand, eram jurat ca nu ma sui in Dacie. Motive: 1. Pe langa patriotismul local si motivele expuse mai sus, pentru noi romanii, masina este totusi o investitie si afecteaza bugetul familial. Este bine cunoscut ca dupa scoaterea din fabricatie a unei masini, ii scade drastic valoarea de piata. Sunt de acord ca piesele la Logan sunt scumpe, dar am garantie 3 ani sau 100k km si deci mai putin ma intereseaza. 2. Asigurarea casco o platesc cu o prima de 4% din valoarea de asigurare, iar la Cielo prima este de 5,5 %, ori la 8300 euro se simte. 3. Traim in anul 2005 si nu mai este de conceput sa pui la vanzare o masina fara pachetul de siguranta, adica airbaguri si ABS. Ce producator mai ofera masini fara minimul de siguranta. Daca ati da 2000 de euro in plus, v-ar monta fabricantul la Cielo ABS si airbaguri? 4. Ne place sau nu dar GM a preluat numai unele active ale concernului Daewoo. Nu este interesat de fabrica de la Craiova din care doar coreenii mai storc ce pot. GM are destule fabrici in Europa si nu prea are ce face cu cele 51% din pachetul de actiuni. De fapt chiar pe forumul asta se intalnesc Daewoo Cielo, Espero, Leganza etc. cu Laceti, Kalos care sunt...Chevrolet-uri . Nu e cam haios???? Nu va ridica semne de intrebare de ce pentru masinile Daewoo, practic nu au acceptat sa vanda sub aceasta marca si nici macar sa asigure service intr-o retea bine pusa la punct la nivel national si cu profesionisti mai buni decat cei din S.R.L.-urile dealerilor Opel. 5. Revenind la preturi, daca Cielo iese din fabricatie sa vedeti atunci preturi la "spare parts". Cine mai fabrica piese daca nu are cerere mare si sa stea cu ele pe stoc sa se vanda ca piese schimb. Si de fapt, se mai fabrica undeva pe gogoloiul asta pe care traim Cielo. Care va fi soarta pieselor de schimb cand dupa 10 ani de fabricatie, productia nu a fost implementata pe industria orizontala in Romania. Deja cred ca devin plictisitor, dar toate asetea le-am luat in calcul cand am ales Loganul ce este o masina la inceput de drum si care se va fabrica cativa ani. Nu aduceti in discutie, Solenta ca masinuta asta a fost de tranzitie. Cat s-a produs la Skoda modelul Felicia, derivat din Favorit. Daca aveti ofuri si va vine sa injurati, atunci injuratii pe coreeni care au fost interesati sa-si scoata cat mai mult profit si sa investeasca cat mai putin. Nu este de vina Renault si nici Dacia.
  9. Si-a cumparat cineva Cielo dupa data de 14.09.2004? Numai cine si-a cumparat masina dupa aceasta data poate spune ca intradevar a ales. Daca nu parerea e subiectiva. Iar referitor la "bolile copilariei" prezente la Logan, stati linistiti ca si Cielo le-a avut. Diferenta este ca nu au fost declarate. Clientul a fost tratat ca la FNI, "adica dormi in pace" ca iti sudam noi puntea spate (prietenii stiu de ce), cat timp iti bei tu cafeaua sa te trezesti. Mai sunt si altele si credeti-ma ca eu am avut de ales. Am Logan Ambition cumparat cash de pe data de 14.09.2004 ora 8:00 si sunt din Craiova. Trebuie sa mai spun ca mai stiu cate ceva despre "fiare",ca am calarit suficient un coreean si ca am destui amici ingineri in fabrica dar nu-mi pare rau nici o secunda de alegerea facuta.
  10. rdesign

    Cheie Dinamometrica

    Eu am cumparat trei bucati (diferite) noi noute, la cutie, la ingroparea OLCIT-ului si preamarirea Daewoo, la un pret de KKO. Desi nu traiesc din mecanica, cu ani in urma am mancat benzina si ulei pana la trei noaptea insa din pasiune pentru fiare. Nu vand nici una (ca sunt Facom si Sam-cine stie, ma intelege) iar eu am un cult pentru scule. Nu promit dar ma interesez sa vad daca mai gasesc vreuna uitata.
 

×
×
  • Create New...