Jump to content

chris

Gold Member
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About chris

  • Rank
    Membru Fondator

Contact Methods

  • Website URL
    http://chris.rdsor.ro

Profile Information

  • Location
    Oradea
  • Din
    Oradea
  1. Aduc stelele..:)

  2. Si daca firma de asigurari e suparata si are ce ei numesc "fransiza" atunci poate ca totusi nu-ti platesc. Sa explic: Pt. bunuri furate exista o fransiza de 2% (acolo unde sunt eu asigurat). Asta inseamna ca daca masina ta e asigurata la 4500euro, 90 euro din orice paguba produsa in urma unui furt NU SE PLATESTE. Sa zicem ca ti-a furat casul de 100 de euro, deci vei primi inapoi 10 Euro. Buna afacere! Deci atentie la fransiza cand va asigurati masinile. In caz de furt total fransiza e 20% de obicei. Daca tindeti sa credeti ca aia care pun fransiza is dintre firmele nashpa de asigurari va inselati. Ceilalti doar nu spun despre ele.
  3. De iesit in afara, da intr-adevar iese putin. Daca vrei neaparat poti sa treci cu privirea insa E acceptabil. In schimb daca e un aparat cu fata detasabila nu prea se vede mare lucru acolo. Din avion nu se vede chiar deloc Solutia e o alarma pe masina zic eu, pt. ca sa nu uitam ca orice RC merge mult mai bine daca are si boxe/difuzoare care sunt o alta tentatie in masina ta. N-am spus ca asa e ieftin. dar asa stau mult mai relaxat noaptea.
  4. Exista inca o solutie mai ieftina dar mai complicata. Capacul ala de-l are Matizul in loc de casetofon poate fi decupat pe interior - plasticul respectiv adica. Operatia se poate efectua cu o masina de gaurit si rabdare de chinez batran, sau cu un traforaj (?). Casetofonul intra in spatiul creat (dupa o eventuala slefuire) si strange foarte frumos si toata lumea e fericita. Asta a fost solutia aleasa de atelierul unde eu mi-am montat RC-ul si nu a trebuit sa cumpar carcasa aia speciala, care e o tabla chioara, si care apropos este de import, ca noi nu stim sa facem asa ceva. Mai este un aspect demn de stiu pt. cei care nu si-au montat inca: Mufe de alimentare/conectare la boxe exista. E demn de apreciat. Ele se potrivesc cu orice tip de RC atata vreme cat este daewoo care se monteaza in acest moment pe Matiz. Mufele standard nu se potrivesc, ba mai mult, am luat chiar unul de pe un Espero si nu se potrivea. Stiti cum zicea Henry Ford cand a vandut primele masini: Oricine poate sa comande orice culoare atata vreme cat ea este neagra. La fel e si aici. Va urez succes in descifrarea matzelor de fire. Un meseriash se va descurca cu siguranta.
  5. Categoric dealerul este de vina. Nu am avut nimic de reprosat uzinei. Nu pot sa zic ca am avut probleme mari cu masina, ca fabricatie. Pai dealerul este cel care nu a fost in stare sa aduca piesele la timp, desi ele existau pe stoc. Problema e ca poti sa-i iei pe rand si sunt toti la fel. Cel putin aici. Mi-am montat faruri de ceata, la alt dealer, ca de asta eram deja nemultumit. Cand am iesit de acolo realizam, prin comparatie, ca de fapt sunt foarte multumit de ei. Cand aveam o dacie veche si prapadita ma puneam eu sa fac si era ok, sau mergeam la omul care stiam eu ca e serios. Dar acuma simt ca garantia aia de 3 ani e o povara, pt. ca problemele se pot rezolva doar intr-un cerc restrans in conditii pe care vi le-am descris. Dar ce sa tot plangem ? Eu va zic doar sa savurati momentele placute la volan. Nu se stie niciodata cand ele se vor intrerupe pt. o perioada muult mai lunga decat va asteptati.
  6. Sparg eu gheata si incerc sa va povestesc pataniile unui posesor de Matiz, pt. care masina intotdeauna a fost ceva nobil si iubit. Ati observat cu totii probabil ca tabla in caroseria de Matiz e ceva...ce sa zic..foita de tigara e ceva puternic Mai toate au haionul plin de ondulatii, daca va uitati atent. EH, al meu nu avea. Cine folosea masina avea restrictii clare de utilizare a haionului In 25 ian. fac ce fac si am ghinionul ca un nenea cu un Cielo sa-mi loveasca masina din spate din plin. Avea cel putin 40 km/h in momentul impactului. Imi sparge tot spatele, pana si arcul din stanga sare de la loc, scaunele pe care noi stateam in masina sunt tot deformate. Dar! Haionul ramane intreg Lovitura a fost sub nivelul haionului. Nu va povestesc de orele de asteptare dupa Politia Romana (in accident au fost implicate mai multe masini - a fost un "carambol") si de profesionalismul dovedit. Ajung la service unde mi se spune: "Mai repede de 4 zile sa nu te astepti sa vina piese!". Dupa 3 saptamani in care i-am chinuit ca picatura chinezeasca au venit piesele. Intre timp, surpriza! Masina mea s-a modernizat! Are si ea 4 ondulatii in haion, ca sa fie la moda. De atunci mai lucreaza la ea, mai sta cateva zile si-mi promit de o saptamana ca nu mai e mult si e gata. Nu mai stiu daca va fi masina vreodata din ce am dus eu in service, ma si bate gandul sa o vand, chiar daca inca nu am 4000 km cu ea. Sunt foarte foarte dezamagit. Sub orice critica. Intre timp, ironie, am primit de la Daewoo un plic in care ma intrebau o gramada de lucruri daca sunt multumit sau nu. Ce sa le zic ? Masina, sincer e buna. E bine gandita. Dar se mai intampla sa o mai si zgarii/lovesti. Si apropos. Tatal meu are o Solenza. Am avut un accident, din pacate tot eu, cu ea in Ungaria. Primul meu accident. Am putut sa compar modul de lucru al politiei romane cu cel maghiare, si mai ales modul de lucru al celor de la Dacia cu cei de la Daewoo. Va rog sa ma credeti, o spun cu mana pe inima: Dacia a fost la inaltime. Poate a fost o intamplare. Spaga am dat in service, fireste, in ambele cazuri. De politistii unguri nu vorbesc. In 4-5 minute au ajuns, in 30 min am avut traducator, dupa 50 min imi vedeam de treaba mea. Asta e povestea. Concluziile va rog sa le trageti voi. Daca aveti sugestii... oricum, inca nu am masina.
 

×
×
  • Create New...