Jump to content

marius

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About marius

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/28/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mariusngr@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cielo 95
  1. Aduc stelele...:)

    la multi ani!

  2. Buna seara, Problema mare . Am cateva zone pe masina unde s-a exfoliat lacul . De ce ? Nu stiu . In urma cu 2 saptamani i-am dat un polish . Nu sunt incantat de rezultat insa se cunoaste ca arata ceva mai bine . Ce este de facut ? Exista o solutie in afara de vopsitorie integrala ? Cam cat costa o vopsitorie buna si unde ? Multumesc, Marius
  3. Incarca bateria si dupa montarea pe masina reseteaza alarma . Daca nu merge incearca la un specialist . Succes
  4. In urma cu doua zile am fost la mecanic . A schimbat lichidul de frana si normal a aerisit toata instalatia , insa metoda folosita a fost prin cadere libera , fara ca cineva sa mai faca pedale . Proces tehnologic - se scoate lichidul vechi din rezervor (cu ajutorul unei seringi) , dupa care se toarna lichid nou . Se merge la una din roti unde se monteaza pe aerisitor un tub de perfuzie (asa cum s-a spus la inceputul topicului) , se desface acesta initial cu o inelara iar daca merge usor se trece la cheie normala si se lasa sa curga lichid pana cand acesta are culoarea celui pe care l-ati turnat in rezervor dupa care se poate strange aerisitorul , trecand la oalta roata . Ce parere aveti ?
  5. Este o rola de cca 5 mm diametru , randalinata (adica zimtata ) pe circumferinta , care preseaza macaroana din interiorul dipolului , pe partea nezimtata a macaroanei fireste , pe rotile dintate din plastic .
  6. Este acea rola (metalica , nu din plastic ) care preseaza macaroana din dipol pe rotile dintate actionate de motoras .
  7. Salut, Tot din 95 am un Cielo . Aceiasi pb am avut-o si eu . Am curatat totul si am schimbat : rola de ghidaj (70000 lei de la Nicu Barbu) si dipolul (cca 300000 de la magazin). Functioneaza super , chiar si la -18 C. Succes, Marius
  8. Buna seara, Am citit ce s-a scris despre IAC si am reusit sa-l curat . La pornire , dimineta , se duce turatia undeva la 2000 dupa care in cca 7-8 secunde scade sub 1500 iar dupa incalzirea motorului ramane la 800-900 turatia . Ca pozitie masinaria este situata exat asa cum ai descris . Pls unde este situat PCV-ul ? Multumesc, Marius
  9. Buna seara, Rugaminte mare . Am demontat cu cateva zile in urma ceasul . Din neatentie am pierdut un buton de reglaj . Ma poate ajuta cineva cu un asemenea buton ? Va rog , arata urat cu numai trei . Multumesc anticipat, M
 

×
×
  • Create New...