Jump to content

Corbu'

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Corbu'

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive
  • An
    2007
  1. Mda, din pacate nu mai pot lua masina desi eram 99% chitit sa o iau, femeia s-a razgandit, nu mai vrea sa o vanda . Lucreaza la un etaj sub mine, toata ziua e in curte si masina avea 101% KM reali, se vedea si dupa reviziile facute. Imi pare rau ca era OK pretul si mai ales pentru ABS. Astazi m-am gandit bine si Spark nu se merita, cea mai ieftina varianta AC+ABS e 7500 EU. Mult prea mult pentru o masina ce se vrea tine nu mai mult de un an; pierd mult la revanzare. Cred ca ma orientez spre un Corsa C cu KM putini pe la maxim 6500 EU. E mai mare un pic, motor mai puternic si asigurarea CASCO costa la fel ca si in cazul Sparkului. Din punctul meu de vedere topicul e inchis, multumesc tuturor ce si-au spus pararea, fara voi luam Spark-ul si nu cred ca faceam o alegere prea buna . P.S. Matiz-ul era EURO 3. P.P.S. Acum ma oftic si mai rau ca nu am insistat din prima si am batut palma, am sovait si a zburat pasarica de pe gard.
  2. Nu am condus Matiz, dar am condus Spark-ul de 0.8 L. Ca sa faci o depasire clar trebuie sa ajungi la 5000 RPM uneori chiar 6000 si sa incepi depasirea de la 4000 RPM (linia rosie o are la 6500 RPM). Spark avand turometru am ramas masca cand am vazut la ce turatii mari incepe sa aiba ceva cuplu, parca ar fi motocicleta, zgomotul fiind amplificat si de prezenta a doar 3 cilindrii. Dar odata ce te obisnuiesti cu motorul am facut minuni cu Spark-ul: 165 KM/H top speed pe bord si Cluj > Brasov cu viteza medie de aproximativ 100 KM/H . Daca Matiz Euro 2 are macar 85% din "zvacul" unui Spark 0.8 L atunci e OK ... in fond diferenta e doar de 5 CP. P.S. Cutia de pe Spark agata si ea, dar te obisnuiesti. In schimb intra din prima in viteze, numai ca la rece apesi un pic sa intre in viteza.
  3. Kalos e cam maricica pentru o femeie fara experienta (mama). Sotia mea si-a facut mana un an pe un Spark si am fost surprins de cate gropi a incasat masina aia si a mers perfect (ba chiar a picat cu o roata intr-o gura de canal fara capac). Acum conduce fara probleme un Cielo (Milka cum ii zice ea pentru ca sta ca o vaca pe curbe) asa ca am decis sa aplic reteta si pentru mama. Dupa ce invata sa conduca cum trebuie am de gand sa ii iau ceva mai mare, mai sigur si mai dotat ca sa fie masina de familie pentru ea si tata (el nu conduce, mama e soferul ). Matiz-ul asta imi facuse cu ochiul pentru ca nu e nici 7500 EU cat e Spark cu ABS+AC, CASCO nu e asa mare si daca Doamne Fereste ia o groapa / bordura parca nu te doare asa de tare. P.S. ABS este obligatoriu mai ales la incepator ce nu stie sa dozeze frana si nu stie sa aprecieze bine distantele.
  4. Masina nu vreau sa o iau pentru mine ci pentru mama. Abia si-a luat carnetul si ma gandeam ca o buburuza de Matiz e tocmai buna sa invete sa conduca cum trebuie si sa acumuleze ceva experienta. Mi s-a ivit o oferta de Matiz varianta cea mai dotata masina fiind fabricata in 2004. Are aproximativ 8.000 KM pe bord cu carte de service si revizii facute, culoare gri metalizat. Insa se merita 5000 EU pe ea in conditiile reducerii actuale de 9.5% pentru un Chevrolet Spark nou? Ce ma sfatuiti sa fac, sa o iau sau nu? P.S. In 2004 Matiz avea motoare Euro 3 sau Euro 2? Cum pot afla ce norme de poluare are masina in cauza? Intreb pentru ca Euro 4 e renumit pt lipsa demarajului, Euro 2 fiind "standardul". De Euro 3 nu stiu nimic cum se comporta.
  5. OK, momentan am o Solenza Europa 1.4 MPI cu ceva imbunatatiri si sunt multumit de masina dar am un mare pacat cu ea: trancane si zdroncane plasticareala in ea de am cratere in timpan. Dpdv mecanic masina este BRICI si ma gandesc ca pot obtine un pret bun la vanzare. Voiam sa iau ceva tot cam in banii aia (+o mica diferenta) si sa iau o Leganza buna. Banuiec ca in jurul sumei de 5500 - 5700 Euro merita banii si trecerea de la Solenza. Ma intereseaza si care sunt hibele masinii in general (consumul de ulei pe la cati KM apare, cum sta cu suspensiile, etc). Si nu in ultimul rand cam e cu consumul de benzina (stiu ca e mai gurmanda...) Per ansamblu > Merita sau nu ? In primul rand cam ce dotari sa caut la o astfel de masina? Pe toate care le-am vazut scrie CDX dar pe net vad ca unele au ESP, altele computer de bord, iar la motoriazare deja sunt bulversat: toate 2000 cm3 dar puterile variaza intre 95 CP (carburator) pana la 134-140 CP. Cine ma poate lamuri cu ce vine masina asta standard si care erau optionalele ce se puteau pune pe langa??? Am deja in vizor doua exemplare, nu stiu inca tot ce au pe ele, abia luni o sa aflu. Intre timp voiam in mare sa stiu la ce sa ma astept si sa stiu ce sa caut. Multumesc pentru sfaturi si informatii ! P.S. CIELO din profil e al prietenei, e masina ei de firma si sincer a inceput sa imi placa, de aceea m-am gandit sa ma orientez la ceva mai bun din ograda Daewoo.
 

×
×
  • Create New...