Jump to content

anachronik

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About anachronik

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    bukureshti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo, Dacia
  • Model
    Matiz, 1310mls
  1. Deschisesem un alt topic si Ileana m-a redirectionat aici; ca sa nu mai scriu totul inca o data, voi face un copy-paste al mesagiilor de acolo: 1. Mesajul de imediat dupa spalare: Dragi Matizisti, am facut o tampenie (stiti chestia cu hemoroizii nerezolvati...) spaland motorul la o spalatorie oarecum cu "pretentii" si lasandu-i pe baieti sa se ocupe de tot. Rezltatul e simplu: imi moare motorul in mers. Buuun, simptomele ar cam fi asa: pornesc ok, merg 3-6km prin Bucuresti dupa care imi scad progresiv luminile din bord , pica faruri si orice alte lumini, iar in final sta si motorul. Clasic, pare ca mere pe baterie pana o omoara. Am masurat tensinea la baterie cu un voltmetru imediat dupa oprire: 9.2V; O las ceva timp si pot porni motorul, dar moare repede la fel ca mai inainte. Am verificat tensiunea la baterie la cateva minute dupa ponirea moorului: 14.30V, deci pare ca incarca. Si totusi... Are cineva vreo idee cam despre ce-ar fi vorba? Alex 2. La ceva timp (cca 1 luna) dupa remediere: ma insinuez greu pe net la a scrie pe forum; de citit citesc ceva mai des, evident. ramasesem dator cu problemele aparute la matiz dupa spalarea la motor de la inceput de decembrie, cred. pai am fost la un service, la un mecanic pe care il cunosc si mi-a gasit urm buba: puntea redresoare parlita / arsa. S-a inlocuit si nu mai am probleme... Rapid dupa mesajele de pe forum, aparusera si alte simptome, adica nu mai avea nici cei 14.30V cu motorul pornit, deci nu mai incarca... Bateria e buna si merge si azi fara probleme... Asta ar fi tot; sper sa va fie de ajutor. Multumesc tuturor pt mesaje; poate ajung si eu vreodata cu 'aztec'-ul cu matiz-ul meu si tico-ul lui la intalnirile de gioi... Iata si cealalta adresa a topicului: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...66entry132466
  2. ma insinuez greu pe net la a scrie pe forum; de citit citesc ceva mai des, evident. ramasesem dator cu problemele aparute la matiz dupa spalrea la motor din noiembrie, cred. pai am fost la un service, la un mecanic pe care il cunosc si mi-a gasit urm buba: puntea redresoare parlita / arsa. S-a inlocuit si nu mai am probleme... Am sa incerc sa postez si la adresa data de ileana...
  3. multam fain ileana si tuturor celorlalti. o sa incerc sa vad ce gasesc in delco (distribuitor) si mai vedem. daca nu, poate ca o sa ajunga intr-un sevice, desi tare n-am incredere, ca le umfla ca in povestile pescaresti... ileana, imi pti spune si mie unde mai e un topic ca asta, ca nu l-am vazut... merci a tous! alex.
  4. Dragi Matizisti, am facut o tampenie (stiti chestia cu hemoroizii nerezolvati...) spaland motorul la o spalatorie oarecum cu "pretentii" si lasandu-i pe baieti sa se ocupe de tot. Rezltatul e simplu: imi moare motorul in mers. Buuun, simptomele ar cam fi asa: pronesc ok, merg 3-6km prin Bucuresti dupa care imi scad progresiv luminile din bord , pica faruri si orice alte lumini, iar in final sta si motorul. Clasic, pare ca mere pe baterie pana o omoara. Am masurat tensinea la baterie cu un voltmetru imediat dupa oprire: 9.2V; O las ceva timp si pot porni motorul, dar moare repede la fel ca mai inainte. Am verificat tensiunea la baterie la cateva minute dupa ponirea moorului: 14.30V, deci pare ca incarca. Si totusi... Are cineva vreo idee cam despre ce-ar fi vorba? Alex
  5. thanks VAXXi, informatii foarte folositoare, dar mai am o problema de rezolvat inainte de a ajunge sa le folosesc: concret, cam care ar fi suruburile din care se pot regla farurile la matiz e? cred ca pe unul l-am dibuit.
 

×
×
  • Create New...