Jump to content

toni

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About toni

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Seat Leon 1.8T
  1. Asta ar trebui sa-ti spuna mecanicul daca sunt uzati sau nu. Mie mi-a zis ca nu tachetii nu prea se uzeaza si daca nu vreau sa nu-i shimb.
  2. Da, este diferenta intre tacheti si culbutori. Camele actioneaza culbutorii si culbutorii actioneaza tachetii, cam asta ar fii o explicatie simplista. Culbutorii erau in jur de 2mil toti 8 cand i-am schimbat eu (acum vreo 2ani cred). Daca schimbi axa cu came (patit si eu cand am avut Cielo) trebuie schimbati si culbutorii (daca nu toti, macar cei care sunt uzati, dar e recomandat sa-i schimbi pe toti, chiar daca nu se vad a fii uzati pot fii si iti distrug axul cu came). Mare grija imediat dupa ce se schimba axul cu came, primele minute-zeci de minute sunt foarte importante, motorul nu trebuie lasat sa stea la relanti in acest timp. La relanti forta ca are actioneaza asupa camelor este foarte mare si poate aparea o uzura prematura, datorita lipsei de ungere. Ideal e ca motorul sa stea la o turatie constanta de 2000-2500rpm pentru o perioada de 10-20min.
 

×
×
  • Create New...