Jump to content

vgergely

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About vgergely

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    b-69-tmi
  1. In alta ordine de idei, daca va cumparati masina pt. raliu si adrenalina, normal ca o sa schimbati juma' de masina in garantie, eventual mai dati un ban pt. garantia extinsa...
  2. Salut, Si eu am renuntat la garantie, am aproape 2 ani cu masina si la 14k km nu am avut nici o problema cu ea, am mers frumos nu mi-am batut joc de ea, si uleiul l-am schimbat singur, daca ai manualul de service si reparatii ai sa vezi ca masina asta e chiar simplu de intretinut. Eu am mers la service doar primele 2 revizii am vazut ca totul e ok, si de atunci am economisit vreo 500 ron. La garantie oricum se fac mofturi si pina nu impingi ceva, nu se uita nimeni la tine. Numai bine.
  3. aduc stelele..:)

  4. Salut, Megahertz, problema descrisa de tine pare a fi o neetanseitate a filtrului de ulei. Trebuie sa verifici suprafata de contact pe care se sprijina garnitura filtrului, adica trebuie sa fie perfect plana (rugozitate mica)si sa nu aibe urme de zgarieturi pe unde sa se strecoare uleiul. Alta posibila cauza poate sa fie chiar filtrul de ulei care sa fie de o calitate indoielnica, nu mi-e clar daca ai schimbat 2 filtre de aceeasi marca, in general filtrele mann dupa specificatiile din catalog sunt foarte bune. O alta verificare trebuie facuta la filetul pe care se insurubeaza filtrul, nu cumva sa fi insurubat gresit alte dati la schimbare de filtru, astfel sa nu mai stranga filtrul. Numai bine
  5. Salut, Aceeasi problema cu racordul vasului de spalare am avut-o si eu, rezolvarea consta in scoaterea gurii de umplere (prinsa cu una bucata surub) si captusirii acesteia cu silicon pe interior (nu prea mult) , dupa care se pune mansonul de cauciuc in pozitie si se "imbuca piesa la loc". Problema e ca aceasta gura de umplere are defect de turnare si nu este perfect cilindrica (Made in Ro.). Pentru celelalte probleme (in afara de schimbatul uleiului) trebuie sa mai insisti la service, eventual un telefon la Craiova de "intimidare", sau o mica atentie... Toate cele bune
  6. Cristi_vb> Ai incercat cu rotile intoarse, sa tragi de axele planetare? Mie jocul mi s-a parut mare si in plus in sarcina nu face zgomot. Cred ca o sa vin cu stetoscopul sa investighez mai bine...
  7. Verificat, sa traiti! Am verificat chiar si suportul bateriei si e ok. Ceea ce e enervant e faptul ca zgomotul se aude foarte bine in habitaclu (la volan) si deloc in compartimentul motor. Zgomotul dispare la marirea turatiei la ralanti si dupa ce cupleaza ambreiajul si masina se pune in miscare, dar la decuplare, in miscare se aude. Asteptam si alte sugestii care sincer sunt bine venite.
  8. Salut, Aceeasi problema o am si eu, mie mi se pare ca ar fi de undeva de la cutia de viteze (la furca) sau chiar axele planetare (daca pui mana si le misti ai sa vezi ca ele produc un zgomot asemanator). La service (nu dau nume) mi sa recomandat sa dau muzica mai tare... Ar trebui verificati si suportii (tampoanele) pe care se sprijina motorul de sasiu, se pare ca zgomotul apare doar cand motorul trepideza la ralanti. Scutul si tobele le-am verificat si eu... Zgomotul asta se aude de la inceput de cand am luat masina. Ar trebui gasit un loc cu o rampa sau groapa si luate la mana, pipaite, toate componentele din fata din zona motorului. Asta cand voi avea timp. Asteptam cu interes sa vedem ce zic cei de la service...
  9. Salut, Azi dupa parcurgerea acestui topic am purces si eu la scoaterea restrictorului si a rezonatorului concomitent cu schimbarea filtrului de aer. In locul rezonatorului am pus un cot de polipropilena cu diametrul de 50 mm. Cotul este strans pe carcasa filtrului cu un colier exact ca in poza din postul #197. Ca sa raspund la intrebarile lui tolin din primul post trebuie sa vedem ce zice si teoria. In teorie se spune ca pentru motoarele cu aprindere prin scanteie si ciclu Otto, randamentul e cu atit mai mare cu cat presiunea aerului pe admisie e mai mare si cu cat aerul e mai rece si implicit mai dens. Deci teoria ne spune cam ce am vrea noi sa auzim. Si cum practica ne omoara, primele impresii sunt pozitive si ceea ce se observa e o dinamica imbunatatita (sesizabil) a motorului. Motorul urca in ture mai repede, e mai vioi si nu mai da in nas in aglomeratia nesfarsita din Bucuresti. Am observat, stand cu ochii pe turometru, ca la intreruperea accelerarii motorul revine la turatia de relanti o idee mai incet ca inainte. Probabil ca presiunea marita din galeria de admisie contribuie la acest lucru. Ca si consum e greu de spus daca modificarea e in 'bine' sau in 'rau', timpul imi va spune dupa ce voi fi facut tabelul cu paramerii consumului (nr. de litri la alimentare, km facuti pina atunci, data, etc.). Neavind date concrete date de scanner de la ECU, nu pot decit sa vorbesc de efectul 'la pedala' care fara dar si poate e pozitiv. Ps. Am cumparat si un filtru de aer de rezerva, dupa acest tuning cred ca va trebui sa il schimb mai des.
 

×
×
  • Create New...