Jump to content

diaconumarius

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About diaconumarius

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Targoviste
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    DB 17 DMD
  1. Am promis ca revin cu detalii... Astazi am rezolvat problema. Am schimbat furtunul de care vorbeam, am dat jos si am curatat mecanismul cu clapeta care face admisia aerului... Fara nici un rezultat. Intre timp, de voie de nevoie, am facut cu ea vreo 650 Km. Asa ca am ajuns la un service. Au rezolvat-o baietii in mai putin de 10 min. Rapunsul a fost ca, desi cauza care a dus la aparitia erorii intre timp a disparut, eroarea trebuie stearsa din ECU. Rezultatul de pe tester arata cam asa: Main Information Communication type ISO 14230-4 Keyword 2000 MIL status on Total numbers of fault codes 2 Suported units ECU 11 Engine controllers Standard EOBD MIL on DTC 2 Readiness tests Name Completed Misfire Yes Fuel system Yes Comprehensive component No Catalyst Yes Oxygen sensor Yes EGR system Yes Fault codes Permanent fault codes (Mode 03) ECU DTC Description 11 P0133 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank1 Sensor1) 11 P0107 Mainfold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Intermittent fault codes (Mode 07) ECU DTC Description 11 P0133 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank1 Sensor1) 11 P0107 Mainfold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Cam asta e... Sper sa fie de folos si altora.
  2. Salutari. Am si eu aceeasi probleba cu becul Check aprins. S-a aprins azi de dimineata in mers si de atunci nu s-a mai stins. L-am observat la cativa km dupa ce am facut o depasire in panta unde am forjat-o intr-a II-a pana pe la 50. Nu stiu daca are legatura... Am sunat la un service, omul mi-a spus ca nu are aparatul adecvat pentru un test, dar a fost de acord sa-l puna. Desi testerul respectiv avea in meniu si marca si modelul, dupa vreo 45 de secunde in care pe ecran arata Entering the system... rezultatul a fost Could not connect to ECM. I-am schimbat uleiul si filtrul de ulei (stiu ca nu are nici o legatura, dar trebuiau schimbate) si am plecat. (Si normal, ca peste tot, cel care a facut schimbul de ulei a dar vina pe benzina...) Dupa ce am citit pareri si opinii pe forum am decis sa fac singur o inspectie la motor. Am gasit destul de rpd un mic furtun, sub furtunul mare gofrat de dupa filtrul de aer, fisurat. L-am infasurat temeinic cu banda izolatoare, ca sa nu mai traga aer pe acolo, dar degeaba. Am realizat reset ECM + idle learn, acelasi rezultat. Banuiesc ca daca a tras aer pe acolo e posibil sa fi intrat si praf, maine vreau sa desfac si sa vad despre ce e vorba. In afara faptului ca e becul aprins, masina se comporta absolut la fel ca inainte. O sa revin cu un post sa spun daca... si cum am rezolvat problema.
  3. Cei care ati montat AC, cam la cat de ridica costul total?
  4. Matizul meu e din 2006. La 6000 nu mai intra in viteza a 2-a. Am fost la service si mi-ai schimbat (in garantie) cablu de la schimbator. Cica defect de fabricatie. Acum o luna am plecat cu ea de pe loc si dupa vreo 500m schimbatorul s-a "inmuiat" pur si simplu. Nu mai intra in nici o viteza. Norocul meu a fost ca ramasese cuplata in treapta a doua. Asa am ajuns pana la service. Si astia mi-au spus ca e... tot cablul de la schimbator. Acum era rupt de tot. S-au mirat si ei, ca nu am decat 20k, cica mai schimba dar pe la 60-70k, la taxiuri, masini de scoala... In rest... ce sa zic!? Mai e o buba cu indicatorul de benzina, da se pare ca nu sunt singurul asa ca m-am mai linistit. Toate cele bune!
 

×
×
  • Create New...