Jump to content

dan3

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About dan3

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Suruburi&stuff, multe altele...
  • Din
    Bucuresti
  1. Azi pe Barbu Vacarescu - radar intr-o solnita bleeumarin. Imi cer scuze daca informatia e deja cunoscuta, dar e prima oara cand vad in asa ceva. Era in mers, a stat in fundul meu cam 1 km. In ea doi "neni" in uniforma completa, caschete, etc. Pe banda cealalta treceau tot felul de nervosi... nu s-a luat nimeni de ei, poate nu era radarul pornit... De solnita alba auzisem, da...Lupu'si schimba paru' da naravu' ba
  2. Acum 30 min am ratat la mustata un accident si am vazut doua... Eram pe o straduta pe langa Gorjului. Strada goala, in fata la vreo 100 m un ins cu 3 copii, PE MIJLOCUL STRAZII. pe la vreo 50 m le fac flashuri - nici o reactie. Le dau un claxon scurt, sa nu se sperie...incep sa o ia usor spre trotuarul stang. Eu la vreo 10 m de ei. In momentul acela un copil o ia la fuga spre (atentie) stanga. Cand eram la vreun metru de ei, tatal si celalalt copil sar...spre DREAPTA! :hammerhead: Norocul a fost ca am tras brusc dreapta de volan si cred ca am trecut la o palma de copil. (Traiasca Tico si reactiile lui rapide) Ziceti si voi, reactie normala?!?! intram naibii in puscarie pentru un parinte idiot...scuzati-mi reactia dar sunt inca tensionat dupa...ce urmeaza: Pe soseaua virtutii, venind inspre Crangasi. Carosabilul ud - am zis eu Se pune un stop. pun frana - nimic! patinoar... bine ca nu aveam viteza mare. In stanga mea pe banda doi, un Logan verde pune disperat frana, rotile blocate...se opreste la cativa cm de fundul unuia. Se face verde, asta cu loganu nu s-a invatat, pleaca ca din pusca. Cu vreo 50 m mai incolo, doi cu avariile - o skoda parca si loganul dinainte cu bara pe sosea si portbagajul un pic infundat. Cu vreo 20 m mai incolo de treaba asta, alti doi pupati "bot in fund" urat, urat, foarte urat! Nu stiu ce era in zona aia, mai incolo pe aviatorilor nu era nimic...dar eu tot cu 40 la ora eram Cand am ajuns in sfarsit acas am zis bogdaproste... Sa ne auzim cu bine...
  3. dan3

    Bancuri

    Semne haioase... http://www.pbase.com/tomcat/funny_signs&page=all
  4. Cred ca trebiue sa schimb si eu sabotii pe spate...a aparut acel harsait de care vorbea si brusli. Ne ferim de cei ecologici deci s-a retinut. Alta problema e legata, dupa cum a mai zis cineva, tot de pedala de ambreiaj, nu mai intra prea bine in a 2-a si in marsarier. Cred ca trebuie sa mai strang cablul...Ah, si din cand in cand, atunci cand opresc motorul se mai autoaprinde 1-2 sec In rest merge excelent, nu am probleme cu suspensiile (bat in lemn) si l-am bagat prin niste gropi, saracu'... :? cred ca ma injura Sa ne auzim cu bine!
  5. Inca trei poze... La poza cu cilindrul, observati ca pana si biela e batuta in cap... Chiar, imi puteti recomanda vreun "loc" unde se dezmembreaza masini, si nu prea scump? Eventual unde sa am sanse sa gasesc vreun Damas... Va multumesc pentru feedback
  6. @sprite: Intr-adevar, e pacat de motor, dar nu am sesizat mare diefrenta fata de Tico. Motorul fiind in 4 cilindri, teoretic este mai bine echilibrat -> vibratii mai slabe, dar practic e cam acelasi lucru. In plus nu am carburator dublu corp, deci pe undeva se compenseaza, as zice chiar ca masina e mai lenesa decat tico. In fine, la asta contribuie si etajarea cutiei de viteze (nu opti sa te duci cu a 2-a mai mult de 30, asta daca ai suflet )si cx-ul (cutie...) . Asa ca mare diferenta nu cred sa fie. @ticolino: "cad ca mustele"...intr-adevar...am vazut un accident nasol in curba de la Rover, cum vii dinspre otopeni si cobori podul. Un Damas mulat pe un stalp, fara acoperis, un nefericit inauntru si altul pe jos... se pare ca a venit cu viteza si s-a rasturnat in calea altei masini care l-a proiectat in stalp... Oricum masina e un "deathtrap" in caz de accident, la unul frontal ramai cel putin fara picioare... @alx:Apropos de adaptare, cred ca cea mai mare problema ar aparea din cauza circuitului de ungere, care nu e facut sa functioneze inclinat la 45 grade...nu mai vb de baie de ulei adaptata, pompa modificata sa poata "suge" din noua baie, flansa pt cutia de viteze, galerie de admisie adaptata... cred ca cu un motor de Damas s-ar rezolva mult mai usor, cum zicea Sprite. P.S. Sper ca nu va deranjaza faptul ca scriu mai mult, este primul forum la care particip si...
  7. Resuscitare imposibila (?) Buna seara... Vin si eu aici cu o problema tragi-comica, dar mai intai un fel de preambul: Am intrat acum catva timp in posesia unui Suzuki st90v aka Carry. Este identic cu un Damas numai ca nu are "cocoasa" pe spate, in sensul ca plafonul incepe direct deasupra portierelor. (Daewoo de altfel l-a copiat/construit sub licenta/nu stiu sigur...). Un lucru mai de luat in seama este motorul suzuki, care are 791 cmc, numai ca este in 4 cilindri. Masina este extraordinara, avand consumul caracteristic o capacitate de incarcare fantastica pentru greutatea ei de 725 kg (cara vreo 1300 kg, mi se pare). si o manevrabilitate pe care n-am mai vazut-o decat la buburuzele Bobcat Masina se termina unde se termina parbrizul, asa ca pe multi pasageri i-au luat transpiratiile cand vedeau masina din fata apropiindu-se, mai mult...si mai mult... :-D plus ca roata stanga-fata fiind exact sub locul soferului e usor de anticipat exact unde pica rotile, mai ales in cazul craterelor de pe la noi, unde sigur iti agati masca...nu mai vorbesc de parcari. Problemele cu ea sunt multe, dar cea mai grava ... Dupa probleme recurente legate de ulei in apa de racire, rezolvate prin planarea chiulasei, chiar am dat-o in bara. Ma intorceam in Buc. noaptea acum vreo 2 ani...deodata in mijlocul campului, mare zgomot mare de la motor...un fel de harait/tacanit urat de tot. Intr-a 4-a murea incet-incet. Daca bagam intr-o treapta inferioara mergea...dar te zgaria pe suflet Oprim (eram cu tata), ridicam scaunele nimic vizibil (prost diagnostic, stiu...). Bun, suntem la miezul noptii in mijlocul campului pe o sosea pustie...masina mai merge taras-grapis, hai sa ne taram pana in buc (proasta decizie, stiu... ). Mai aveam vreo 4 km, zgomotul se agraveaza din ce in ce mai mult. Pana la urma, saraca nu mai poate si isi da duhul. Ziua urmatoare, tractata, pusa pe rampa, chiulasa data jos. Sa inghet. Ceea ce initial luasem ca pe un defet minor...era o lobotomie. Se pare ca cureaua de distributie a sarit 1-2 dinti si supapa de admisie de la cil.3 a inceput sa loveasca pistonul Asta a fost primul zgomot. Dupa catva timp s-a rupt ciuperca supapei, care a fost frecata in camera de ardere...scaunul supapei s-a facut tandari si a fost absorbit prin admisie pana in ceilalti cilindri. Intre timp in pistonul 3 s-a facut o mare gaura, prin care aschii si (poate) topitura de aluminiu s-au scurs in blocul motor...tragic. Bilant: 1 piston cu destinatia remat, 3 (poate) recuperabile. Nu am ajuns sa dau blocul jos sa aflu ce s-a intamplat prin interior dar ma astept la biele indoite...(motorul s-a gripat...) Chiulasa distrusa in mare parte...Totul a fost rezultatul comoditatii si luarea unei decizii gresite...Deh, ne durea sa mergem cu autopasul vreo 10 km... Chiulasa a fost data la reconditionat la un atelier unde se pare ca s-au gasit niste nebuni sa se apuce de resuscitare. E acolo de 6 luni Masinuta sta de 2 ani pe bara, din motive...erm...financiare Am cautat inlocuitor pentru tot motorul, dar cel mai avantajos am gasit in Anglia la vreo 800 lire+transportul... Ma gandeam sa ii fac un transplant de motor de la Damas, avand in vedere originile comune. Un motor de Tico ar merge, dar cu adaptari majore, avand in vedere ca motorul de suzuki/damas sta inclinat la 45 de grade si are carburator cu flux transversal (nu stiu de ce am zis bine ) Ar necesita si modificari la baia de ulei...ma rog, munca multa. Ma rog, nu sunt astea singurele probleme, dar ... daca ati putea sa ma ajutati cu vreo idee, vreo alternativa...v-as fi foarte recunoscator. Sa ne auzim cu bine. P.S. Daca va intereseaza poze...sa dati la "nu faceti ca ei" attachez cateva cu cilindrul, supapa...
  8. Va salut...Si eu sunt nou pe aici, dupa cum vedeti. Am fost si eu "spectator" cateva luni pe acest forum si m-am decis sa particip, ca orice pasionat daewoo care se respecta. Personal cautam asa un loc (fara sa stiu) de mai multa vreme...in care se pot schimba informatii intr-o atmosfera prietenoasa si fara ca unii "elitisti" sa te priveasca de sus... Am si eu o intrebare (care ar putea parea bizara ) Exista pe undeva o sectiune dedicata Damasului? Avand in vedere ca am probleme tehnice grave legate de un "stramos" m-ar interesa. Sau as putea sa postez in sectiunea de Matiz&Tico? Va multumesc anticipat...
 

×
×
  • Create New...