Jump to content

Cami

Membră
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Cami

  • Rank
    Membra

Profile Information

  • Din
    Adjud
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2006
  1. aduc stelele..:)

  2. Sunt tare dubiosi; nu stiu ce inteleg ei prin garantie dar nu sunt acoperite de gratuitate o gramada de alte piese sau subansamble. Adica sunt foarte multe care, considera ei, se defecteaza datorita proastei exploatari a masinii... Bujiile cica le-au schimbat la recomandarea producatorului (etapa 1 pentru remedierea defectului...)
  3. Tolin, Am vorbit cu cei de la service, astazi se derula lucrarea (maine m-au chemat s-o iau) si au spus ca vor verifica si EEGR dar ca nu au fost probleme cu aceasta supapa cica, e de pe admisie... In rest n-au nimic: nici software-ul pomenit de tine , nici procedura TEC. Cat priveste bagajul de informatii, sa stii ca seful de-acolo a fost primul care mi-a recomandat forum-ul ("au mai patit-o si altii"); si in aceste conditii, i-am spus ca am un maestru pe forum... Ptr mine proverbul rusesc "nu este rusine sa nu stii, este rusine sa nu inveti", are aplicabilitate reala... Bine ca sunt oameni ca tine care impartasesc din cunostintele lor...Si noi avem o pregatire tehnica dar in alte domenii; oricum pricepem si incercam sa "prindem" tot...Iti multumim inca o data...
  4. Pret promotional pentru doamne venite fara bodigardul din dotare. 1. Masina are 6400km. 2. Bujiile schimbate (degeaba, au recunoscut si ei astazi dar au spus ca asta e recomandarea producatorului) sunt cu 4 ploturi OPEL+ manopera + TVA= 148.
  5. Iti multumesc mult, Tolin! Scuza eroarea facuta... nu prea le am... Asa.. Eu am folosit pana acum benzina Petrom CO95 (acum i-am pus vreo 20l de 99)- deh, recomandarea... vitezele le schimb cam asa: pornesc si schimb aII-a cam repede, practic, imediat (probabil la 10-15)/40/60/80. Absolut niciodata n-am bagat a V-a sub 80Km/h (am un stil sportiv de a conduce si o calc...) A II-a insa, cam repede, nu? Mi-a mai spus un cunoscut (a vazut bujiile) ca mi le-au schimbat de pomana...deja, le-am reprosat... La pornire, toata vara, din pacate, am avut A/C pornit... Te rog, ofera-mi sfaturi pentru ca nu prea sunt cunoscatoare dar sunt o buna "invatatoare". M-am grabit sa-ti raspund, n-am citit inca indicatia privitoare la resetarea inainte de pornire, dimineata. Stiu ca "vine" meciul si iti urez vizionare placuta...cand mai poti, scrie-mi. Multumesc.
  6. Alinutz, iti multumesc pentru raspuns. Sunt ingrijorata, n-am stiut ca si masinile noi pot avea asemenea probleme: m-a lasat in drum!!! Incredibil! Motivatia pentru care am luat o masina noua a fost tocmai calculul: "e noua, va costa doar benzina si in timpul asta achitam leasing-ul." Altfel, cu aceeasi bani, probabil, luam o masina second de clasa superioara! Sper sa iasa bine, pana la urma!
  7. Salut! Sunt utilizatoarea unui Aveo 1,4 (martie 2006). Am fost multumita pana acum o saptamana de tot ce a reusit sa ne arate: consum bun (pentru un motor nou - 6,8), tinuta de drum, se aseaza destul de frumos la drum, e "elegantica" si nu in ultimul rand, "agera". Acum o saptamana a dat primul semn de neregula: martorul MIL a ramas aprins dupa pornire. Am mers la service si mi s-a recomandat schimbarea bujiilor (bineinteles, contra cost 150 ron). Mi s-a recomandat folosirea unei benzine de calitate superioara (TOP99). M-am conformat si iata, nenorocirea s-a produs: dupa pornirea motorului (fara probleme, la rece), masina a inceput sa piarda din putere si in max. 3min s-a oprit; repornirea am facut-o foarte greu, cu multi "Doamne-ajuta!" Maine, 18.10.2006 sunt programata la service; contactandu-i pe cei de-acolo am aflat ca trebuie sa dea chiulasa jos si sa umble la supape (cica au depunere de calamina). Ne este greu sa acceptam varianta, ne temem. Va rog din suflet, dati-ne un sfat! Astept email-ul sau mesajul pe forum pana cel tarziu maine la ora 8,00 AM. Va multumesc!
  8. Salut! Sunt utilizatoarea unui Aveo 1,4 (martie 2006). Am fost multumita pana acum o saptamana de tot ce a reusit sa ne arate: consum bun (pentru un motor nou - 6,8), tinuta de drum, se aseaza destul de frumos la drum, e "elegantica" si nu in ultimul rand, "agera". Acum o saptamana a dat primul semn de neregula: martorul MIL a ramas aprins dupa pornire. Am mers la service si mi s-a recomandat schimbarea bujiilor (bineinteles, contra cost 150 ron). Mi s-a recomandat folosirea unei benzine de calitate superioara (TOP99). M-am conformat si iata, nenorocirea s-a produs: dupa pornirea motorului (fara probleme, la rece), masina a inceput sa piarda din putere si in max. 3min s-a oprit; repornirea am facut-o foarte greu, cu multi "Doamne-ajuta!" Maine, 18.10.2006 sunt programata la service; contactandu-i pe cei de-acolo am aflat ca trebuie sa dea chiulasa jos si sa umble la supape (cica au depunere de calamina). Ne este greu sa acceptam varianta, ne temem. Va rog din suflet, dati-ne un sfat! Astept email-ul sau mesajul pe forum pana cel tarziu maine la ora 8,00 AM. Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...