Jump to content

gabimilo1

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Days Won

    1

About gabimilo1

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Opel
  • Model
    Zafira
  • An
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut, dupa mine ar trebui verificata si valva de expansiune si eventual filtrul uscator. Ce presiuni ai in instalatie( joasa si inalta, cu ac pornit si cu ac oprit)? Se vede gheata pe vreuna din conductele de ac? Principiul este cam asa - daca ai freon la presiunea corecta, senzorul de presiune vede asta si permite ECU - lui sa porneasca compresorul. Imediat dupa ce compresorul porneste, radiatorul de clima se incalzeste puternic (in citeva zeci de secunde) iar senzorul de temperatura spune ECU-lui sa porneasca ventilatorul de clima. Daca functionarea este cu intermitante atunci probleme sint in primul rind cu presiunea (putina, sau cu fluctuatii din cauza suppei de expansiune sau a filtrelor din instalatie, sau umezeala in instalatie, sau aer in instalatie), cu compresorul ( defect, sau are probleme la fulie), poate contacte slabe la ventilator (care porneste aleatoriu). Mai pot fi si altele. Eu as verifica si supapa aceea, iar incarcarea cu freon doar la sevice specializat (cu robot).
  2. Salut daca nu se arde instantaneu atunci nu e vorba de scurtcircuit ci de supracurent - care poate veni (cum a postat si colegul mai sus) din contacte imperfecte. Regret ca nu am scheme electrice prin ce detin caci as fi postat puncte in care sa te uiti. Ceea ce e in videoclipul de mai sus poate fi cauza, clar.
  3. gabimilo1

    Baby Chevy

    Despre multi senzori noi am citit ca nu sint de calitate , ori defecti de noi, ori rezista putin. Sincer, macar de test, as cauta senzor second, dar original. Nu stiu insa cit se mai gasesc... Vezi dupa ce il schimbi. Daca persista vad ca acolo in tabel la cauze apare "gol de aer" - nu ma pricep deloc la mecanica dar poate sa fie de la alimentarea cu combustibil? gen furtun alimentare neetans? Poate cind s-a umblat la motor au ciupit vreun furtun, au uitat sa stringa vreun colier... Poate sa fie pur si simplu o coincidenta eroarea cu umblatul la motor. Daca nu rezolvi cum v-ati gindit poate e de luat in calcul si posibilitatea asta. Zic si eu.
  4. Salut, verifica in primul rind incarcarea, ar trebui sa ai 13,8 V - 14,4 V. Verifica sa fie cablurile de la baterie si de la alternator bine strinse. Bateria de cind este pe masina? Cred ca ai ori cu incarcarea (nu merge) ori cu bateria (descarcata/pe duca)
  5. Salut vezi mai jos schema electrica pentru ECU de cielo 1.5 16v. trebuie sa vezi daca ai plus si minus pe piciorusele 85 si 86 de la releul pompei.
 

×
×
  • Create New...