Jump to content

tyby77

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About tyby77

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    2000

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. Salut colegi, Legat de frane, am reusit sa le dau de cap a fost nevoie de o interventie destul de majora la etrieri si anume sa schimb pistonasele cu unele noi ca mai apoi la aerisire sa aflu ca problema era de la garnitura de cupru, cea de etansare la conectarea cu furtunul de frana. De acuma nu mai am probleme. Pistonasele le-am luat de la "frenkit" sunt foarte bune si din ce am inteles de la mecanic o sa dureze si nu se vor usa repede. ( In caz ca sunt intrebat; merg la acelasi mecanic de mai bine de 5 ani cu diferite masini nu doar Leganta si am incredere ca imi spune bine ce imi spune ). Pentru colegul "haski94" incearca si schimbatul pistonasului poate asa vei avea noroc. nu bag mana in foc pentru ca nu am avut peobleme pe spate ci pe fata mereu. In alta ordine de idei pentru ca o bucurie nu vine si fara o tristete am patit o alta treaba . In acest weekend am ramas fara curent la masina asa din senin. In acet moment nu mai porneste de nici un fel si tin sa cred ca s-a dus alternatorul. Alternatorul meu a mai trecut printr-o revizie acum 7 ani cand am luat masina dar se pare ca este iar obosit. In orice caz vreau sa ma asigur ca este de la alternator problema mea asa ca va intreb; tinand cont ca mi-am pierdut turometrul si casetofonul in timpul mersului si dupa nici 100 de metri masina nu a mai avut curent si motorul s-a oprit de tot nu cred ca poate fi altceva. Va rog cand aveti timp sa imi cititi postarea si daca aveti vreo idee asemanatoare sau diferita sa imi dau seama mai usor ce problema are va astept raspunsul. Multumesc anticipat!
  2. S-a facut aerisirea corect, sunt client la un service de multi ani cu multe masini nu m-au dezamagit niciodata si nu glumesc cand spun nici macar odata cand plec de la ei cu masina zici ca o scot de pe poarta fabricii asa de bine se ocupa. Lichidul se mentine la nivel dar de o luna incoace am completat cam cu 100ml de lichid am observat asa dintr-o data ca era foarte aproape de minim. As face din nou aerisirea completa a sistemului poate cu un lichid de frana mai bun din ce mi s-a recomandat este cel de la ATE care are temperatura de fierbere mai mare si o rezistenta mai mare la higroscopicitate. Totusi mi-e greu sa cred ca este aer pe sistem pentru ca s-au mai facut acele aerisiri si schimbari de lichid de frana si daca era asa ar fii trebuit sa nu mai am probleme. Dar totusi poate cu putin noroc a treia oara merge . Ca sa si completez aici eu o singura data am avut probleme cu lichidul de frana adica sa fie doar scazut, iarna trecuta cand am facut pana pe spate si am derapat putin cu masina, Dupa ce am pus roata de rezerva si am dat sa plec am vazut martorul de frana aprins si la o inspectie a motorului lichidul era cam cu un cm sub minim. Dupa completare nu am mai avut probleme. Sa fie si ceva repercursiuni de la asta?
  3. Salut, Incep si eu ca nou membru pe forum ca tot omul cu o intrebare ( sau mai multe ), dar mai intai sa relatez intamplarile. Am avut in posesie 2 autoturisme Leganza pana acuma unul timp de aproximativ de 1 an si jumatate si altul care il detin si in prezent. Pana acum un an nu am intampinat vreodata probleme la franare la aceasta masina. De aici incepe totul, acum un am am dud masina la service pentru un schimb de discuri si placute ca de obicei. S-a facut schimbul dar cand am plecat de acolo am simtit ca pedala este ceva mai moale decat de obicei. Mi-am spus ca nu e problema ca asa ar trebuii sa se comporte la un schimb proaspat de discuri si placute. Trece ceva vreme si observ ca aceasta nu se intareste cum era inainte ba chiar se face si mai moale si incepe sa imi franeze eficient cand este abia foarte jos pedala. Mentionez ca lichidul de frana nu se pierdea si la o verificare in alt service a etrierilor acestia erau ok. Bun zic trebuie sa fie ceva electronic (ma gandeam) dar nu si asta s-a verificat la modulul abs totul mergea bine. Dupa un timp mai exact vara aceasta prin august ma intorceam de la aeroport pe o caldura foarte mare aveam cam 70 km/h pe centura si se apropia o curba mica si dau sa pisc frana sa reduc putin viteza siiii nu s-a intampla nimic asa ca merg mai jos si mai ferm cu piciorul pana cand simt podeaua moment in care ma uit in bord si observ ca nu incetineam. Dupa cateva pedale facute ca la Dacie pe vremuri a inceput a incetinii. Acel moment a fost singurul cand s-a comportat asa de atunci nu s-a mai petrecut asta. OK toate bune ma duc la service sa aflu de ce s-a petrecut asta. Mecanicul desace rotile se uita putin si constata ca la etrierul spate stanga avea probleme cu culisarea (miscarea de translatie a lui) deoarece erau oxidate acele tije ale suportului (nu-mi amintesc exact cum se numesc). Lea inlocuit si am plecat iar. Dupa ce a avut loc aceasta inlocuire am simtit o fermitate mai mare in pedala dar din pacate nu a tinut mult acest miracol si iar a revenit la pedala moale care ma bantuie . Mentionez si ca sistemul l-am aerisitla service de 2 ori si nu aveam aer deloc pe sistem. Mai mentionez si ca in acee doua dati am schimbat lichidul de frana cu DOT 4 asa cum scrie in manual. Dupa lunga mea marturisire revin acum la intrebari. A mai patit cineva asa ceva sau stie cineva cum sa procedez in a rezolva aceasta problema? Ultimul lucru care as fi vrut sa-l fac este sa schimb ansamblul cilindru de frana cu tot cu intaritor poate acestea sunt vinovate. Ce parere aveti? Va multumesc pentru rabdare si pentru orice fel de informatie oferita. Tiberiu
 

×
×
  • Create New...