buna ziua!
cielo 1995,dimineata am pornit motorul si am vazut check aprins. mi se mai intampla asta cand sarea furtunasul de la vacuum si am ridicat capota pt a pune furtunul la loc,dar nu era asta cauza,furtunul era la locul lui. am pornit apoi si,dupa vreo 500 m a inceput sa iasa fum si mirosea a ars. am oprit imediat,am ridicat din nou capota si am vazut un fir (nu stiu ce e cu el) care facea scurt cu clema care sustine cablajul de la injectoare. l-am izolat si am pornit din nou,dar motorul mergea foarte prost si turat (cca 2000 de rot/min). odata ajuns acasa,am scos bornele de la baterie de teama sa nu se intample ceva,iar a doua zi le-am pus la loc si am pornit motorul care-surpriza-parca nu suferise nicio problema. am plecat sa-i fac o proba,iar dupa vreo 2 km a inceput sa dea niste rateuri de speriat si s-a aprins din nou check-ul.
mentionez ca masina are gpl si benzina folosesc foarte rar.
daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.
multumiri!