Jump to content

Florin79

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Florin79

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    dorohoi
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    SV 72 MIS
  1. Poftim E fulia de jos, pe care vine si cureaua de la compresor.Se desfac cele 4 suruburi,si se ajunge direct la pinionul de distributie al arborelui cotit(vibrochen) pe care vine cureaua.
  2. da fulia are 4 suruburi,cel pe mijloc tine in mod express roata de distributie pe arbore.
  3. Pai la roata de jos,dupa ce am scos fulia mare a ramas roata pe care trece cureaua de disbutie,iar singurul semn care indica era in zona de imbinare a baii de ulei cu motorul avand o crestatura in V practic semnul de sus vine perpendicular cu semnul de jos. Am facut un desen exact cum am vazut eu.
  4. Pai fulia de jos am dat-o (desfacut 4 suruburi) si m-am uitat sa vad semnul de pe roata.Am alianiat semnul de la roata de jos exact pe o taietura de la baia de ulei si pe urma m-am uitat la cea de la axul cu came.Sunt aliniate perfect si totodata scosa si bujia de la pistonul 1(care este sus)
  5. Am facut proba cu alta pompa scoasa de pe un vectra A care merge 100%.Schimbat filtrul. Verificat distributia de 2 ori(odata "mecanicul")si ca sa ma conving am desfacut si eu. Injectoarele,functionale(nu picura) Bobina schimbata,fise la fel. Schimbat delcoul(tot)Senzorii de la clapeta de acceleratie. Senzorii de la temperatura (sunt 2 pe acolo in zona termostatului) daca scot ala cu 1 singur fir se opreste motorul. Am obturat furtunul de retur(crezand ca poate e dus regulatorul de presiune din rampa) nici o schimbare. Furtunele de vacuum(sunt ok) Supapa de vacuum(ciuperca aia) este deschisa(daca bag degetul sub ea si ridic in sus se opreste motorul. Schimbat calculatorul(scos de pe alt espero functional)acelasi model de motor,si optionale. Porneste numai cu avansul dat maxim,si atunci daca dau pe acceleratie se accelereaza,daca revin cu delcoul pe pozitia lui merge cam pe la 400 relantiul,poate si mai jos de 400 ca zici ca invart eu motorul cu mana.Daca e sa apas acceleratie moare motorul de tot. Ramane de scos benzina din ea si sa o aprind.
  6. Domnule GEO Masina a mers bine(fara nici o interventie asupra motorului. A inceput in prealabil cu scaderea puterii la motor.Pornea usor usor de la 1 cheie,dar in 2 zile s-a dat peste cap totul. Am dat sa plec cu ea.Am pornit usor,si cand sa apas acceleratia pauza,dadea semne de oprire.Am inceput sa ii dau sprituri sa o pot tura macar la 2000.A mers sprituita de cateva ori,pe urma la apasarea acceleratiei incepea sa se inece. Si tot asa a facut pana ce am luat la verificat totul .Am desfacut rampa injectoare,crezand ca poate sunt infundate,si de aici sa nu am ce accelera.daca nu ii venea benzina.(totul era ok la ele) Pus inapoi,dat cheie si pauza.A ramas moarta. Tot cautand o solutie sa o pornesc din nou,au iesit fisele de la capac. Singura varianta posibila la care masina a pornit a fost cu orinea fiselor cum am pus eu poza. A pornit asa,dar a dat aceleasi semne la accelerare(murea motorul) Am pornit,si am rotit avansul dreapta maxim,si a inceput motorul sa se tureze. Acu eu daca dau avansul la delcou inapoi pe semnul unde era ajung de unde am plecat.
  7. Am incercat si asa,dar nu dadea nici un semn.Pe urma am inversat si cand am dat la cheie,a inceput sa dea semne de pornire.Si am lasat-o asa. Cu acceleratia apasata nu porneste,mai ales daca ii dau avansul unde era.O inec de tot.
  8. Senzorii sunt ok Tps nou,iac-ul curatat(varful lui,cat si locasul unde intra)La punerea contactului cu el scos incepe sa iasa afara conul acela.(deci e functional) Clapeta curatata inclusiv tot corpul ei Daca o pornesc(cu avansul initial unde am semnul lui) merge neregulat(zici ca isi da duhul) relantiul e undeva la 400.Daca o las asa sa mearga nu duce mai mult de 1 min si moare singurel.Daca vreau eu sa o opresc(oprita ramane)Urmatoarea cheie daca ii dau nu o mai ia in veci vecilor,pana nu scot bujiile sa le usuc. Singura metoda a fost sa misc avansul (rotindu-l dreapta total) doar asa a inceput sa se tureze singur,ajungand undeva pe la 1500 de rotatii.Am incercat usor usor sa il dau la locul lui,dar incepe sa trepideze si se opreste motorul. Aprinderea este asa total invers fata de aprinderea dvs. Cum se poate totusi deregla avansul ala asa din senin,si sa mearga bine motorul cu el dat la maxim.
  9. Am revenit cu noutati despre pornire. Am dat la cheie,a pornit.masina.Relantiul ajunsese asa pana la 1000.A stat cam 1 minut dupa care a inceput sa se balbaie pana s-a oprit. Scos inapoi bujii afara,uscate din nou si dat iar la cheie,dar cand reusea si pornea relantiul tinea pe la 400.Am mai dat o tura cu verificatul peste tot,si cand sa ma las balta la ultima pornire am rotit usor de delcou la avans si a inceput sa mornaie cum trebuie. Mergea super bine in acceleratie. Dar acum avansul e dat maxim la delcou,si inainte era situat cam pe mijloc,deci ce s-a intamplat. Am ceva de schimbat la avans???? Precizez ca atunci cand delcoul e dat maxim are cam 1500 de turatii,incercand sa il mai micsorez avansul scade pe la 1200 iar daca incep sa accelerez imi da in nas. Ce ar trebui sa fac in situatia asta.
  10. Voi da o cheie maine la ea.Pana atunci isi revine si bateria.Voi incerca ambele variante la delcou,daca nu si nu luni merge la doctor,ca eu nu imi mai bat capul cu ea.
  11. Bateria invarte bine(la rece) pana sa o pornesti impinsa?
  12. Multumesc enorm,acum am bateria pe redresor,deoarece si-a cam pierdut din randament.Postez si eu o poza modifica de a dvs. Dar am totusi o mare nelamurire cu aprinderea la espero. am gasit pe youtube altceva,si se vede foarte clar cum sunt puse fisele pe acelasi tip de delcou.https://www.youtube.com/watch?v=SLXQo4r0gOA poftim si o poza
  13. Nici un rezultat pana acum. O singura intrebare mai am.Doresc sa stiu ordinea fiselor pe delcou,caci de atata bataie de cap si umblaturi pe la ea au cam iesit din capacul de delcou..Stiu ca aprinderea este 1.3.4.2 dar de unde incep numaratoarea. banuiesc ca pistonul 1 e cel din partea stanga,(spre distributie)dar nu stiu pe capacul de delcou unde vine prima fisa,ca sa pot restabili ordinea.Daca ma poate ajuta cineva cu o poza ceva, facuta pe masina lui raman indatorat. Posibilitate ca sa vad la alt espero nu am,deci nu ma judecati Acesta este modelul de capac.
  14. Multumesc pentru promptitudinea raspunsului, donu SALEX dar dupa cum am mai spus. Bobina da scanteie(albastra) direct pe fisa centrala. Din delcou la fel ajunge scanteia pe bujii,deci exclus ar fi sa fie de vina bobina din delcoul.Magnetul ala dinautru,ca am vazut pe multi aducandu-l in discutie este ok si el. Distributia e ok,dupa ce am verificat pozitia lulelei din delcou cu cea a pistonului Pana sa demontez rampa injectoare,(exclus inversare mufe pe ele)Scos,dat la automat, benzina pulveriza,dar din cauza "inginerilor" care au adaptat conducta de benzina pe ea mai mult de 1 cm nu am reusit sa o ridic,si practic nu am observat decat primul injector(cel din partea cutiei de viteze)cum dadea pufuri de benzina,celelate neavand o distanta din care sa apreciez cu exactitate cat de bine pulverizeaza . M-a interesat in mod expres sa nu fie infundate.Le-am pus la loc,si saracuta masina nu a mai vrut sa "tuseasca" deloc. pana sa umblu la rampa pornea la sfert motorul,numai ca in momentul deschiderii clapei de accelerare,dadea in nas si murea.
  15. Va salut,sunt nou pe forum si intampin o problema la un espero 1.8 Simptome de inceput 1 A inceput cu mici trepidatii in mers,apoi iar si-a revenit. 2.In unele momente nu mai avea forta deloc in ea nici cat sa urc un deal mic.(abia cu viteza a 2-a am reusit) 3.Am venit acasa cu ea,am studiat toate cauzele posibile ce le-am gasit pe acest forum. 4 Curatat senzor ( I.A.C, cel de la clapeta de acceleratie ,inclusiv clapeta acceleratiei senzorii lucreaza)verificat bujii(3 erau negre si 1 caramizie) le-am schmbat 5 pus la loc dat cheie(pornire relativ usoara la relanti)numai ca in momentul apasarii acceleratiei motorul murea. 6.Verificat rampa injectoare(nu sunt infundate).presiune in rampa avea 7 Dupa montare la loc nici macar o simptoma ca sa mai porneasca. Verificat tot ce tine de delcou,capac fise,bobina scanteie.Totul pare in ordine.Verificat pana si pozitia pistonului sus si luleaua din delcou pe directia pistonului respectiv. Verificat supapa vacuum Am ramas in impas nu mai stiu ce sa mai verfic. Sa zicem ca ar fi pompa de benzina defecta,sa nu mai bage presiune,dar in acest caz nu ar trebui totusi sa dea un semn de pornire. De ce scot bujiile ude?Deci functioneaza Inainte de demontare rampa injectoare, bujiile nu se udau,si masina pornea dar tinea relantiul pe undeva in jur la 500,iar daca apasam acceleratia se oprea.Nimic nu pare sa ridice suspiciuni. Legat de injectoare am o nedumerire la cum se manifesta(la punerea contactului)pompa bazaie 2 secunde si se opreste.In situatia asta injectoarele pulverizeaza,fara a fi actionat electromotorul,sau ele puverizeaza in momentul cand se invarte motorul.Va intreb asta deoarece imi lasa impresia dupa cele obesrvate(3 bujii negre la inceput)ca nu ar mai inchide bine. Da un "mic semn" de pornire doar daca tin apasata pedala de acceleratie,dar degeaba ca dupa prima rasucire de cheie (circa 5 sec-10) bujiile sunt ude. Am 3 zile de cand imi tocesc mintea,ce sa ii mai fac,ce sa ii mai verific. Va rog mult pe oricine se pricepe sa ma ajute cu un sfat,inainte de a apela la asa zisul "mecanic din coltul strazii" sa ma puna sa cumpar jumatate de motor pana ce ii da el de capat,si eu sa fac serviciul cu el pe langa masina.
 

×
×
  • Create New...