Jump to content

vasilecool

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About vasilecool

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/26/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    daewooo
  • Model
    matiz E
  • An
    2004
  1. Pornea, mergea, cand se incalzea mergea rau. Cateodata se oprea la ralanti. De pornit pornea si cu motorul cald . Am curatat capacul de delcou(nu era murdar). Am pornit, stand pe loc, dupa 10 minute s-a oprit motorul .Nu a mai pornit decat dupa ce s-a racit. A doua zi, nu a mai pornit deloc. Am dat chei lungi si degeaba . I-am schimbat bujiile si bobina de inductie .I-am facut reinitializare. Nu mai are nici o problema(momentan).
  2. In primul rand, nu montez instalatii de GPL .In al doilea, nu am nici o intentie sa dau tepe . Am scris doar pentru ca cei ce inca au dileme in a-si monta sau nu instalatie GPL pe masina... Nu sunt taximetrist, dar intru zilnic in contact cu circa 150(si crede-ma ca la capitolul consum, nu-i egaleaza nimeni). La punctul 5, ai si tu dreptate, dar crede-ma, daca o reglezi la consum minim puterea motorului scade drastic .fac referire la Logan 1.4, care pe GPL consuma mai rau decat la 1.6 .difera si pe 1.4 consumul ,daca masina are servodirectie si aer conditionat(fara sa pornesti aerul). La punctul 7, iarasi e de discutat ...Depinde ce instalatie isi cumpara fiecare...Si mai ales de unde...Second hand,costa muuult mai putin, iar cand vine vorba despre bani ,nu iti dai seama ce ii trece prin minte romanului...Cunosc un caz de instalatie pentru carburatie, montata pe Espero ,consum 18%.Despri instalatii artizanale, mai ales in mediul rural, sa nu mai vorbim ! Si putem continua la infinit cu "eexempluri"... Fiecare ia decizii in ceea ce il priveste . Iar daca tot ai adus in discutie masinile noi ,pentru economie ,motoarele pe motorina nu au concurenta .Exemplu concret :Kia Sportage 2013,2.0 a lui frate-miu ,consuma putin mai mult decat Symbolul meu din 2005 ,1.5 dci
  3. 1)instalatia "de dacie" este de doua feluri :pentru carburator sau pentru injectie monopunct si este compatibila cu alte masini in functie de tipul motorului acestora .de la supernova incoace, se foloseste instalatie multipunct 2)avantajul la butelia toroidala, este ca nu pierzi spatiul din portbagaj .la masinile noi, nu prea se mai dau roti de rezerva ,aceasta considerandu-se optiune .se dau kituri de reparatii. 3)daca nu faci minimum 1000 km/luna nu prea merita investitia, la o masina care consuma putin pentru ca instalatia GPL implica costuri suplimentare: 4)ca sa nu fie probleme ,la schimbul consumabilelor se schimba si filtrul de GPL. cand se schimba distributia, se verifica si vaporizatorul(plamanul), daca e nevoie se inlocuiete membrana sau se schimba vaporizatorul . 5)consumul este mai mare cu pana la 30% si nu e influentat de cantitatea de GPL aflata in butelie .calitatea acestuia DA ! Are o cifra octanica intre 89-94.amestecul de iarna difera de cel de vara 6)nu strica motorul ,sunt loganuri(taxi) care au trecut de mult de 500K de km fara probleme (la motor) ... 7)pretul mediu al unei instalatii este de 2000 de lei .cata benzina cumparati de banii astia ? in cat timp o consumati ? tineti cont de acest lucru si dupa aceea alegeti . 8)GPL-ul e mai ecologic ,iar in caz de accident, e mai "safe" decat benzina 9)pornirea se face NUMAI in benzina, asa ca tot trebuie sa alimentati .nu stiu daca instalatiile moderne opresc pompa de benzina dupa trecerea in GPL.
  4. Matizul a intrat in familie de o luna...I-am facut o prezentare pe forumul dedicat matizului. Activez si acolo, cu acelasi username.La prima
  5. arata rau cu roata afara...Doamne, ce pot face unii cu bietul Matiz !
 

×
×
  • Create New...