Jump to content

DanutR

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About DanutR

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Berceni
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    PH13EVI
  1. Multumesc 24DEI. La mine problema s-a rezolvat cu un drum pana in Mihai Bravu (din Berceni), drum care a fost destul de aiurea pentru ca motorul avea fluctuiatii de turatie. De acolo am plecat la munca si cand m-am intors de la munca si am pronit masina, surpriza, nu mai avea problema asta.. Asadar am alimentat cu 10L, am fost pe un drum care nu este circulat si i-am dat blana sa ii desfund tot. Probabil aveam filtrul de benzina infundat sau cine stie.. Nu stiu sa spun, ca sa fiu onest. Pana acum toate bune si frumoase.. Cred aumc urmeaza sa investesc in frane pentru ca am observat ca nu am aproape deloc...
  2. Salut. O problema asemanatoare am si eu.. La mine a inceput astfel... Din cauza mea.. Mai exact.. Am conectat bornele invers si nu mai pornea.. Dupa o verificare amanuntita am decis sa verific si contactul.. Am desfacut partea electrica a contactului si am dat sa pornesc cu surubelnita.. A pornit, spre surprinderea mea.. Dar.. dupa pornire am observat ca motorul are fluctuatii in turatie la relanti... Am pornit de pe loc si nu s-a oprit motorul.. As face un drum in seara asta ca sa vad ce si cum se comporta... Nu stiu ce sa fac.. Am citit ce s-a postat pe acest forum dar nu am inteles o boaba pentru ca sunt la prima masina (vechime 3 luni). Daca are cineva rabdare, il rog din suflet sa imi spuna si mie punct cu punct ce ar trebui sa verific inainte de a o duce la tester. Si sa-mi explice si ce inseamna TPS, IAC, PCV etc. si pe unde se gasesc (in componenta masinii). Masina este din 2002, Matiz, o am de la o ruda de-a prietenei mele, la fel de afona ca si mine. Multumesc anticipat
  3. Bateria lui nu incape in locasul de la Matiz si cablurile sunt fixe pentru baterie. Am verificat sigurantele. Totul in regula. Am sa cumpar o baterie si voi vedea in continuare.
  4. Salutare. Eu am facut-o lata. Am ramas fara baterie si dupa ce am impins-o ca sa o pornesc pentru a ajunge acasa am pus baterie pe redresor. Dupa ce am lasat-o in jur de 12 ore am iesit sa o pun pe masina... Din neatentie, prostie, nu stiu cum sa-i spun, am pus gresit bornele si am observat ca s-au incins foarte tare. Morcovit, am pus din nou bateria pe redresor pentru ca era descarcata, dupa alte 12 ore am pus-o din nou pe masina.. Pe langa ca cd player-ul e dus, observ ca nu mai porneste. Pompa de benzina face sunetul obisnuit, in bord sunt toate, ca inainte, aprinse dar cand dau ca sa porneasca motorul nu face nimic si nu se mai aprinde nici butonul de aer conditionat. Geamuri, faruri, stergatoare, ventilatie, toate functionale.. Ce sa fac, ma puteti ajuta? Am chemat pe cineva azi ca sa-mi dea curent, tot nu a vrut sa faca nimic. Am verificat sigurantele. Am inlocuit releul de pornire si pe acela de pompa de benzina. Fara rezultat. Nu stiu ce sa mai fac, pe unde sa ma mai uit pana cand voi face rost de bani ca sa o duc la un service.
 

×
×
  • Create New...