Jump to content

Peechu

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Peechu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Albesti Paleologu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1997
  1. Salut. De curand mi-am luat si eu un Ticalos si deocamdata am o mare problema cu el: Cand am plecat de la munca (din Bucuresti), s-a infundat carburatorul. Am incercat eu cu metoda "lenesului" ca mi-a aratat si mie cineva si tot nu am reusit sa il pornesc, si fiind 10.30 seara si -15 grade, am sunat pe cineva sa vina sa ma ia cu gandul ca il iau a doua zi si il duc la autonet ( am inteles ca acolo ar fi un baiat care e artist in carburatoare de tico). Cand am vrut sa o incui am rupt cheia in butucul de la usa. Am scos toate bucatile de acolo, dar acum nu am cum sa duc masina nici macar trasa pana acasa sau pana la autonet ( nu am bani de rampa, asa ca asta iese din calcul)... deocamdata masina sta intr-o benzinarie, dar nu cred ca ma lasa aia sa o tin acolo inca cateva zile...Cum pot sa fac sa ii pun macar contactul sa deblochez volanul sa o iau de acolo? Ca pe urma o duc in service, ca nu pot acolo in benzinarie sa ii schimb contactul.. mai ales ca e "iadul alb" afara ).
  2. Salut baieti. Sunt nou pe forum pentru ca sunt si noul proprietar al unui "Ticalos" ce a fost abandonat. Am o groaza de lucruri de facut la el, dar referitor la subiectul asta, cu tremuratul acului... Am vrut sa imi schimb becurile din bord, l-am demontat ( tin sa precizez ca nu sunt profesionist, dar imi place sa imi bag nasul :p) am schimbat becurile, cand am pus totul la loc, surpriza: Acul la vitezometru sarea intr-una de la 20-30km la 80-90, cand eu eram intr-a doua... am dat jos bordul, cu gandul ca nu am bagat cablul de la vitezometru bine. Il dau jos si constat ca numai are pinul acela din centru... suparat il montez cu gandul ca l-am rupt. Ampovestit unui prieten care stie ce vorbeste, si mi-a zis ca ala nu prea ai cum sa il rupi, ci mai degraba a intrat pe camasa cablului. Asa ca am ridicat capota, l-am urmarit din bord si am vazut ca unde intra in cutie, avea o protectie de cauciuc (cred ca pentru asta este acolo chestia aia din cauciuc) care era pe la jumatea cablului in sus, aproape paralel cu pompa de benzina. Am impins pana jos si surpriza: pinul acela a revenit sus . L-am montat la loc, dar inca mai tremura putin... Deocamdata pot sa merg cu el, am alte prioritati mai mari de facut la masina decat cablu nou :p.
 

×
×
  • Create New...