Jump to content

Alex.

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Alex.

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Daca nu ma insel si varul meu avea aceeas problema : Pornea la rece mergea cu ea si cand se incalzea motorul se oprea.Dupa ce se racea mai putea sa o porneasca. Problema a fost de la delcou, pe care l-a schimbat cu unul aftermarket de 200-300. Dupa care am luat eu masina lui si mi-a crapat senzorul optic de la delcou si pana la urma l-am schimbat cu unul original.(vezi post 1621 , punctul 6) Vezi Parerea mea e sa cureti capacul si rotorul de la delcou sau sa le inlocuiesti.Daca persista o investigatie la mecanic cu testerul si vezi ce zice. Sper sa te ajute. Iar pt. RaZoR-07 si tomis multumesc pt raspunsuri. momentan nu imi mai face figuri in valuri.
  2. Acum sa adaug la ce am scris mai devreme: Am schimbat bujiile Power nu stiu cum cu bujii Ngk. Si se pare ca nu mai are o pornire grea la rece, Se tine un pic turata cand e rece si dupa un timp anume revine la normal.Asta am inteles ca e ceva obisnuit. O alta problema care ma deranjeaza este faptul ca relanti-ul merge in valuri. Si anume cand masina e in miscare , scoasa din viteza (deci merge din prorie inertie), se aude relantiu cum creste , scade , creste , scade. Acum ma gandesc sa schimb senzorul IAC , senzor/clapet acceleratie si valva pcv. Precizez ca IAC-ul a fost curatat de 2-ori (cel putin asa zic mecanicii) si senzorul de acceleratie odata. Eu tin sa cred ca senzorul IAC e problema.,Si intrebarea mea e sa le schimb pe toate 3 sau numai senzorul IAC?
  3. Am un Matiz din ianuarie 2013 fabricat in 2003, cu aprox. 116.500Km. Euro 2, model simplu fara a/c inchidere centralizata sau mai stiu eu ce. Din ianuarie si pana acum am intampinat urmatoarele probleme: 1. Bateria : m-a lasat iarna trecuta nu mai pornea masina - Solutie : schimbat baterie 200-250ron 2. Schimbat consumabile filtru de aer, benzina si ulei. Schimbat ulei la timp - 100+RON 3. Pierdere de ulei la simeringuri. : Solutie schimbat simeringuri 4. Schimbat distributia si pompa de apa : nu mai stiu daca era o problema dar l-am schimbat. 400-500 ron 5. Schimbat placute de frana dupa ce se incingea janta pe fata. A explicat mecanicul ca ramanea blocata placuta.(si cam atat mai tzin minte) - 300RON 6. Problema cea mai indelungata care am avut-o a fost CHECK aprins in bord. Initial am fost la un service unde mi-au schimbat capacul de la delcou. Problema a reaparut dupa 1 saptamana. Am fost inapoi la service unde mi-a zis sa il bag la un tester in alta parte ca ei nu aveau mufa pt matiz euro 2. Asa ca am lasat-o balta. 3 luni de zile am mers cu masina asa nu a avut probleme.Am reusit pana la urma sa gasesc un service pe langa gara in Constanta care ziceau ca ar avea mufa, dar se pare ca nu aveau mufa. Cu un mic artificiu s-a legat pe pini direct si a mers. Eroarea parea a fi de la delcou si anume de la senzorul optic care nu mai citea cum trebuie Eroarea a fost resetata dar a reaparut imediat. Am plecat si dupa 5 min. a murit masina in plina strada. Am tractat-o la service unde dupa cateva zile mi-au confirmat ca era delcou si necesita schimbarea lui completa. Am cumparat delcou nou original 800-850 ron cu tot cu manopera si 1 an garantie. Check in bord a disparut si nu mai am problema de atunci. Dar cum tot e impotriva mea am o presimtire ca ceva se va intampla peste 1 an. 7. Alt inconvenient la 80km/h tremura masina dar dupa 85km/h nu mai tremura. Dupa un sfat de la un mecanic am fost la autorex in constanta am schimbat 2 cauciucuri si o janta de tabla. Problema pare sa fi fost de la jentile pe spate nu erau centrate cum trebuie plus ca cele originale (argintii) erau indoite/batute cu ciocanul. Asa ca am jonglat cu cauciucurile si jentile si s-a rezolvat problema. Nu mai tremura -450RON 8. Scartait curea alternator la pornire si in mers (din cand in cand). Solutie schimbat curea alternator - 50 ron 9. Problema recenta rezolvata : Motorul se tura foarte tare si se aprindea martor ulei in bord. Se pare ca IAC-ul si senzor clapeta acceleratie trebuia curatat dar nu sunt absolut sigur de asta. oricum nu mai persista problema. Si completat ulei care dupa 1500km a disparut ca prin minune. 100RON 10. NEW !!! Problema noua aparuta : Pornire grea la rece: posibile solutii : schimbare de bujii ngk bpr5ey-11(nu stiu ce bujii am acum dar am inteles ca sunt cele mai bune pt matiz), IAC (asta dupa ce a fost curatat, ma gandesc totusi sa il schimb), curatare senzor filtru de aer.(senzorul asta din ce am citit pe forum pare sa fie problema) daca aveti ceva de adaugat la asta sunt numai ochi. Si intrebare mea: daca merita sa pun metabond sau duralube in ulei poate ajuta sa nu mai manance atat ulei. Sau sa schimb garnituri , simeringuri poate imi scapa pe undeva, desi nu pare sa scape?! PS: Preturile sunt estimative, dar nu departe de realitate.
 

×
×
  • Create New...