Jump to content

iancudacian

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About iancudacian

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/13/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    timisoara
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    tm11dad
  1. Am vazut si eu pozele in cartea tehnica, dar nu imi dau seama exact de rolul acelui surub . Daca este sau nu ceva critic ...
  2. revin in legatura cu bateria, de dimineata am masurat bateria (a ramas conectata pe masina) si avem asa: 12.6V fara motor, 10.8V la pornire, 14.3V in mers dupa aprox 10min. Se pare ca bateria e buna (dupa reincarcare)... Va rog oricum cine stie sa ma ajute cu intrebarile de mai sus. Mersi
  3. Salutare, am pierdut freonul din instalatiea de AC a Matizului, am chemat un prieten care se ocupa de AC la tractoare si mi-a verificat traseul. Dupa ce am bagat presiune in instalatie am vazut pe manometre o pierdere de presiune, la verificare, am gasit pierderi la compresor, in jurul capacului din partea dreapta (cum te uiti la el de sus), deci nu in partea cu fulia. Exista acolo ceva garnitura? Se mai poate repara? Sau trebuie schimbat compresorul? Mersi
  4. salutare, sunt nou pe acest forum, Dacian ma numesc. Am ceva probleme cu partea electrica la un Matiz SE 1999, acum cateva zile am ramas fara curent in baterie (peste noapte). Am reincarcat bateria si am evitat sa pun borna peste noapte, si vad ca bateria are 12.6V, in seara asta am lasat-o pe masina cu bornele puse sa vad dimineata ce tensiune are. Martorul de incarcare se stinge dupa pornire, am sa verific si tensiunile de incarcare (am citit mai sus ce valori trebuie sa aibe) si amperajul cu motorul oprit. As avea cateva intrebari "fara raspuns": 1.De un timp am observat ca la apasarea pedalei de frana (respectiv la aprinderea stopurilor) sau la aprinderea farurilor, scade mult intensitatea luminii la ceasul din masina, este normal??? 2.La usa dr spate imi face figuri inchiderea centralizata (adica se inchide doar cand are chef), daca nu se inchide si nu o inchid nici eu manual e posibil sa traga curent motorasul incontinu??? (adica sa se chinuie sa inchida usa?, chiar daca celelalte sunt deja inchise si cheia scoasa din usa) 3.Am crezut ca sunt probleme la electromotor si dupa 3 ore de chin in fata blocului, am reusit sa-l dau jos. Pare OK, periile sunt inca in parametrii, l-am curatat de praful negru din interior si l-am pus la loc (inca 2 ore de chin), masina porneste la sfert, daca bateria e OK. PROBLEMA este, tipic romaneasca , dupa montaj mi-a ramas un surub. Cand am dat jos electromotorul, avea acolo 2 suruburi de 12 care tinea electromotorul si intre ele unul de 14 (care nu am stiut ce rol are si l-am desfacut si pe el). Acest surub de 14 nu am mai reusit sa-l pun la loc. Stie careva de la ce e, sau ce rol are, are importanta mare daca nu-l mai pun??? (Am observat, parca, ca pedala de ambreiaj si-a schimbat modul in care face cursa, adica parca la revenire e aruncat mai brusc). Scuze de toata povestea, daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi. Multumesc mult
 

×
×
  • Create New...