Jump to content

Surdu Vlad

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Surdu Vlad

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2005

Recent Profile Visitors

594 profile views
  1. Buna ziua! Astazi am schimbat la OZN-ul meu (Kalos 1.4 2005) filtrul de langa rezervor, bujiile si bateria si tot degeaba. Am pus-o din nou pe tester si nu are erori. Am incercat cu cheia de rezerva si la fel. @victor30 bornele nu sunt oxidate si la prima privire nu par a fi probleme la ele, dar spune-mi te rog unde e firul de masa prins de motor ca nu il vad. Poate s-o fi desprins sau ceva. Multumesc!!!
  2. Buna ziua! Nu, nu am rezolvat problema deoarece acum a mai aparut una. Acum, cand are ea chef, porneste si merge vreo 10-15 minute dupa care nu mai trage motorul. Mai exact motorul, daca apas acceleratia la fund, se tureaza cam pana la 2500 rpm dar nu mai mult iar cand ambreiez turatiile cad sub limita de ralanti si daca tin ambreiat motorul se oporeste. Daca apas ambreiajul in timpul asta motorul isi revine la ralanti si merge asa inca vreo 20 de minute dupa care moare de tot. Pe de alta parte prima data cand a facut chestia asta am lasat-o vreo 30 de minute in pace, a pornit si a mres f. bine restul zilei. A 2-a oara in schimb nu a mai pornit deloc si a trebuit sa o aduc pe platforma. Mi-a spus cineva ca ar putea fi nu stiu ce filtru de la rezervor sau pompa de benzina de vina acu dar sincer sa fiu nu imi vine sa mai bag bani in ea. Buna ziua! Nu, nu am rezolvat problema deoarece acum a mai aparut una. Acum, cand are ea chef, porneste si merge vreo 10-15 minute dupa care nu mai trage motorul. Mai exact motorul, daca apas acceleratia la fund, se tureaza cam pana la 2500 rpm dar nu mai mult iar cand ambreiez turatiile cad sub limita de ralanti si daca tin ambreiat motorul se oporeste. Daca apas ambreiajul in timpul asta motorul isi revine la ralanti si merge asa inca vreo 20 de minute dupa care moare de tot. Pe de alta parte prima data cand a facut chestia asta am lasat-o vreo 30 de minute in pace, a pornit si a mres f. bine restul zilei. A 2-a oara in schimb nu a mai pornit deloc si a trebuit sa o aduc pe platforma. Mi-a spus cineva ca ar putea fi nu stiu ce filtru de la rezervor sau pompa de benzina de vina acu dar sincer sa fiu nu imi vine sa mai bag bani in ea.
  3. Salut! Mi-a spus si mie cineva de senzorul de temperatura dar nu stiu unde e...asa ca daca il gasesti spune-mi si mie te rog. De asemenea am auzit ca ar putea fi si senzorul de turatii de vina. Eu chiar am crezut ca sunt singurul cu problema asta...toti pe care ii cunosc cu astfel de masini nu au probleme de genul asta si masinile lor au peste 100.000 km. Asta a mea are 58.000 si are tot felul de probleme: pornirea, ABS-ul, clima, airbag-urile etc. Ii rezolv o problema si apar altele doua. Am ajuns la capatul rabdarilor cu ea. A, ca sa nu mai spun ca ia 13 - 14 litri in oras...
  4. I-am schimbat bateria cu una de 70 ah noua si tot degeaba...face exact la fel. I-am masurt alternatorul si arata 14,7v (si la ralanti si in sarcina). Si tot acelasi lucru. Mi-a spus cineva ca ar putea fi senzourul de turatii dar nu mai stiu ce sa zic cand vine vb de masina asta. De maine e de vanzare.
  5. Buna ziua! Am o problema cu pornirea la Kalos-ul meu din 2005, 1.4 benzina. Masina nu mai porneste decat dupa cel putin jumatate de ora de dat la cheie si face asa indiferent daca e frig sau cald. Dupa ce porneste prima data restul zilei de obicei nu mai am probleme cu ea pana a 2-a zi cand incep distractia de la inceput. Pe test masina nu da nici o eroare. I-am schimbat bateria, bujiile, fisele, I-am curatat clapeta de acceleratie, motorasul pas cu pas etc. Face la fel. Singura exceptie pe care am observat-o e daca pun bateria pe redresor...a 2-a zi porneste la sfert. Stie cineva ce ar putea sa aiba??? Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...