Jump to content

klaus_3130

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About klaus_3130

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B14LEH
  1. Ok...multumesc frumos pt raspunsuri...incerc si revin cu detalii...
  2. Asta e tester banuiesc, nu? Si unde gasesc? Stau in Buc.. Ms frumos pt promptitudine!
  3. Salut, Am rezolvat cu mersul in 2-3 pistoane...era o fisa proasta si le-am schimbat pe toate Doar ca am alta problema acum si anume: am o problema cu turometrul si martorul check engine aprins, in sensul ca pornesc masina, merge rotund nici o problema, la relanti sta normal, fara fluctuatii, dupa care se aprinde check engine, turometrul se duce la 0, motorul merge in continuare doar ca are un balbait cand "cade" turometrul, acesta revine si indica turatia, din nou un balbait, martorul se stinge, mai sta un pic si o ia de la capat in aceeasi ordine...vreo idee??? ( pe ca este legat turometrul, am vreun contact imperfect, vreun fir rupt,vreun scurt ceva?? Ce anume sa verific? Mentionez ca am un Cielo Exe 2003, 16v, 2 axe...multam fain pt raspunsuri!
  4. Salut...am si eu o problema cu turometrul si martorul check engine aprins, in sensul ca pornesc masina, merge rotund nici o problema, la relanti sta normal, fara fluctuatii, dupa care se aprinde check engine, turometrul se duce la 0, motorul merge in continuare doar ca are un balbait cand "cade" turometrul, acesta revine si indica turatia, din nou un balbait, martorul se stinge, mai sta un pic si o ia de la capat in aceeasi ordine...vreo idee??? ( pe ca este legat turometrul, am vreun contact imperfect, vreun fir rupt,vreun scurt ceva?? Ce anume sa verific? Mentionez ca am un Cielo Exe 2003, 16v, 2 axe...multam fain pt raspunsuri!
  5. Deci daca scot releul pompei si pun contactul baga pompa incontinuu?? Faza cu "strap intre bornele 30 si 87" n-am prea inteles-o cat despre debit nu prea stiu care e furtunul nu prea ma pricem si nu stau f bine cu banii ca sa merg in service ca de obicei am crezut ca e doar pompa ca nu mai pornea, da'acum ca porneste dar nu merge rotund nu mai stiu ce pot face....
  6. incercam sa leg pompa de benzina pe direct cu ajutorul firului rosu dupa cum am tot citit pe forum...iar la un moment dat era o poza cu unde as gasi firul la DOHC...doar ca nu am nici un fir rosu lasat liber (( pe scurt, m-a lasat masina in drum, nu a mai vrut sa porneasca...am vorbit cu diversi "mecanici", mi-au zis ca probabil m-a lasat pompa de benzina, am cumparat alta noua, am schimbat-o, a pornit cam greu nefiind amorsata, doar ca acum imi merge masina ca tractorul...zici ca merge in 2 pistoane - tremura foarte tare, nu sta relanti-ul, coboara, urca, se opreste etc ( any idea???
  7. Aha...ok...mersi frumos de raspuns...marea problema e k n-am gasit firul rosu la mine la DOHC 16valve...chiar daca era o poza ceva mai inapoi, n-am gasit nici un fir rosu lasat liber pe la delcou in dreptul pompei de frana
  8. Cu riscul de a parea penibil, am si eu o intrebare: cand cuplezi firul rosu, fara a scoate nici un furtun, unde se duce benzina in cele 2 minute cat pompa, teoretic, lucreaza?? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
 

×
×
  • Create New...