Jump to content

dragosmanea

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About dragosmanea

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.dragosmanea.ro
  • Yahoo
    dragosmanea

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia
  • Model
    Logan
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    LGN
  1. Am vazut ambele variante de break, cel cu geamuri si cel fara geamuri, pe langa Pitesti. Da, e urata, nu e urata cu spume, dar nici frumoasa nu e. Ceea ce trebuie sa constientizam este ca aceasta masina va fi cumparata de cei cu bani mai putini, pentru care conteaza mai mult pretul si utilitatea decat frumusetea. Sa vedeti la vara pietele pline de logan break...pepeni, cartofi, rosii. In plus, si in concedii, cand pleci cu catel, cu purcel, cu damigeana de vin dupa tine si cu puii congelati si kilogramele de branza si rosii sa ai ce manca la cort. Garantez ca daca fac cea mai urata masina posibila, dar incapatoare si la pret mic, se va vinde ca painea calda. Cine are putin habar de marketing isi va da seama ca strategia Dacia e foarte bine gandita. Ce? Va asteptati sa scoata o masina misto si la 7000E? Pai designerul ala nu costa? Pai proiectarea mai stufoasa nu costa? Pai materialele de calitate nu costa? E plina piata de masini bune si misto, preturi pe masura. Dacia si-a ales segmentul de piata caruia sa i se adreseze. Si l-a ales bine. Succesul se vede de la o posta!
  2. Dupa cum cita cineva mai sus din cele spuse pe site-ul meu, ma enerva zgomotul produs de ploaie pe tabla aia goala asa cum se vede in poze. Pentru aceasta am facut izolarea plafonului. Si iti spun sigur ca izolare termica exista, dar in rau Si anume, acum cateva zile, a stat cat am fost la servici masina in soare plin. 9 ore. M-am urcat in ea, evident, caldura de mori. In 5 min am ajuns acasa. Am lasat masina la umbra, in fata curtii. Dupa o ora si jumatate, in masina era la fel de cald. Al naibii de cald. Acum incerc sa vad partea buna a lucrurilor. Poate va tine caldura si la iarna, desi nu m-am plans de frig asta-iarna. As pune ceea ce ai zis tu, cu aluminiu, sa reflecte caldura, dar nu mai pot da plafonul jos pana nu gasesc imbecilele alea de cleme de la parasolar, ca data viitoare le scot bucati! Au un sistem de prindere exagerat de idiot. PS si Offtopic: Mai oameni buni cu alte masini decat Dacie, mai terminati cu rautatea asta fata de Logan. Si cu aruncatul cu noroi. Stiu ca unii care si-au luat Logan cred ca si-au luat Mertz, dar nu toti sunt asa. E o masina ieftina si atat. Te duce fara griji din A in B intr-un confort acceptabil. La cat dai pe ea, atat ai. Si asta la ORICE masina, nu numai la Dacia. Asa ca chill-out! La toate masinile mai ieftine se pot aduce mici imbunatatiri, in loc sa ne prezentam fiecare ce am facut, ce putem face, si sa ne dam cu parerile, stam sa jignim si sa ne uitam stramb, ca are Dacie, ca are Kalos, etc...
  3. Multumesc. Voi face asa: Fac un sandwich din doua straturi de fonomin, bucatele mai mici, in jur de 20X20cm, poate chiar mai mici. Vad eu, ori le lipesc, ori le capsez. Apoi, voi lipi aceste bucati de tabla peretelui anti-foc cu antifon de-ala cauciucat, si daca nu merge cu el, sa incerc cu un silicon rezistent la temperatura. Si pun petice din astea pana acopar cat mai mult din perete. Apoi pe deasupra voi pune un fel de burete cauciucat cam de 5mm grosime cu o fatza de aluminiu, facut special sa reflecte caldura motorului. O rola de 5m lungime si jumate de metru latime de 26RON in Brico. Acum nu pot face aceasta manevra deoarece fonomin-ul ala trebuie tratat ignifug, am gasit solutii sau saruri, nu sunt scumpe, numai ca nu prea am timp sa ajung sa cumpar. De ce voi aplica aceasta metoda? Pai exista pentru viitorul model de Logan 16V un astfel de insonorizant, dar nu are fatza de aluminiu. E un carton mai tare si gros, si are un fel de fonomin pe partea care ajunge pe tabla. Numai ca pretul lui este de 4.5 milioane... Asa ca voi mesteri singur.
  4. Cateva poze si de la mine, pasionat.
  5. Salutare tuturor. Tin sa precizez ca pe plafon am dat un strat foarte subtire de antifon cauciucat. Nu pentru rolul de a izola fonic, ci pentru protectia tablei impotriva unui eventual condens. Si oricum nu are unde sa curga, daca s-ar face lichid s-ar imbiba in fonomin. Mai am de facut partea de la motor pe peretele anti-foc. Va tin la curent.
 

×
×
  • Create New...