Jump to content

mgmm

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mgmm

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    braila
  • Auto
    nexia
  • Model
    nexia
  • An
    96
  1. Multumesc de sfat o sa tin cont!! Nu,in afara de piesele care le-am specificat nu s-a mai schimbat nimic deoarece nu era necesar...erau in stare buna!De fapt arcul cu pricina era problema si segmentii in rest restul pieselor s-au schimbat preventiv!
  2. Nu este masina mea...este a cumnatului.A fost cumparata acum o luna...ce ulei a folosit respectivul nu stiu dar cu siguranta nu s-a rupt arcul din cauza vascozitatii sau calitatii uleiului....motorul arata binisor pe interior doar ca a cedat arcul atata tot!Eu am bagat la Nexia mea Castrol si ma gandesc sa merg si eu pe ARAL sau GM plus de asta am vazut ulei recomandat de DAEWOO,facut chiar de ei! http://www.pieseauto.ro/ulei-motor/daewoo/lanos/daewoo-10w-30-4l-207211532.html
  3. Din cate am inteles ARAL este recomandat pentru Cielo,am auzit foarte multa lume! Da,pompa de apa este ok,fara joc in rulment,se invarte usor,pare ok...doar cureaua cu toate ca nu era necesar dar preventiv...
  4. Da,intradevar daca desfaceam motorul pentru arcul ala nu se merita...asadar s-a schimbat la motor urmatoarele: -segmenti -garnituri (baie,chiulasa,capac) -ulei 10 lei litru (dupa strangere ARAL 10W40) -curea distributie -antigel -filtru ulei -fise -buji (NGK) -capac delcou Total: manopera 300 lei piese in jur de 400 lei,nu mai stiu exact!
  5. Am revenit...dupa cum spuneam compresie 0 la pistonul numarul 1. In aceasta seara am luat parte vreo 15 min la operatia pe cord deschis si am constatat,nu trebuia sa fiu mecanic,ca unul din arcurile supapelor,mai precis la pistonul 1 era in 3 bucati.In ciuda acestui defect toate erau in regula,mai putin segmentii care prezentau o oarecare uzura!(distanta) si plus de asta cam murdar motorul pe interior,probabil ca s-a folosit un ulei de proasta calitate.Nu am reusit sa fac poze deoarece nu am mai avut baterie in tel...poate maine ma tin de cuvant =) si fac vreo 2-3 poze! Multumesc Geo si DJ pentru interventie... Dj ai fost pe aproape!
  6. Da Salex si Tunning... Nu e exclus nici problema supapelor...am uitat sa raspund,motorul face intradevar ca toti dracii,exact ca un diesel de tractor :=) o sa revin cu ceva poze maine sau poimaine! PS;Cielo este a cumnatului meu,eu am o NEXIA cu care am avut probleme cu supapele din cauza neschimbarii distributie la timp,uuuufff ce am mai patit!(am postat fosta mea problema pe forum cand am avut-o)Sper sa nu fie nevoie si la el de schimbarea chiuloasei cu toate ca ar fi mai indicat decat sa refaci scaunele si schimbat supape defecte,voi ce spuneti?
  7. Revin cu noutati: A venit un prieten de-al meu mecanic de meserie si a testat compresia pe cilindri... C1=0 C2=11,5 C3=11,2 C4=7,8 Dina cate am inteles la prima vedere necesita segmentare sau atentia indreptata catre supape...dar pana maine seara cand intra pe "masa de operatie" nu poate spune nimic concret! Va tin la curent cu noutati,e bine sa ne destainuim problemele poate vreodata ne va fi de ajutor! tunning4life Da,normal ca tremura daca merge doar in 2 pistoane Corneda O sa vedem maine ViktorToate bujiile sunt taciune (afumate)
  8. 3 si 4...cred! Cum te uiti la motor din fata masinii primul din stanga si al doilea,nu merg!
  9. Salutare tuturor,am si eu o problema la un cielo din 2001.Merge in 2 pistoane,da in 2 pistoane! Interventii aplicate fara succes:schimbat 1373173 bujii,fara rezultat Schimbat fise noi,fara rezultat schimbat capac de delcou fara rezultat inlocuit bobina fara rezultat curatat motorasul pas cu pas zero rezultat verificat daca ii vine scanteie cu bujia afara,test OK De ce sa ma mai leg? Pistoane,segmenti sau supape? De pornit porneste la sfert dar merge in 2 bujii,ceva idei,multumesc anticipat!
  10. Nu stiu cum s-a intamplat dar cu siguranta cand am dat la automat nu s-a auzit nimic bizar!De la prima cheie invrtea motorul in gol fara compresie!Asta e,a fost ghinionul si prostia mea,trebuia sa o schimb mai demult caci ea a dat semne ce sa mint!Oricum,am cumparat chiuloasa din dezmembrari,m-a costat 400 lei iar acum merge brici,porneste la sfert si toarce frumos motorul!In privinta mecanicului nu am dubii cu toate ca a fost facuta masina la bordura cum se spune,lucreaza la un atelier auto renumit in Braila,imi este si prieten plus de asta dupa ora 17 are si clienti acasa...daca ai o interventie la masina trebuie programare :=) asa este de ocupat!Deci va dati seama ca haleste meserie si nu ma gandesc ca a gresit ceva la montaj...nu mai zic ca a lucrat cu schita distributiei nexia originala data jos de pe AUTODATA.In sfarsit,va doresc la mai multi kilometri fara evenimente!Apropo,am pus ulei CASTROL 10 w 40,voi ce ulei folositi la Cielo!?
  11. Sincer sa fiu nu stiu care-i faza...e prima oara cand mi s-a intamplat si ultima sper!Prietenul asta al meu mecanic mi-a spus ca s-a blocat pompa de apa,ce a rezultat se vede in poza!Eu nu i-am facut absolut nimic,este exact asa cum am scos-o de pe masina!Nu are nici un sens sa va mint si el s-a mirat!!!Se astepta la o supapa - 2 acolo
  12. Nu,cand am dat prima cheie se invartea parca in gol...dupa ce am desfacut chiuloasa am observat ca toate erau pe deschis,nu trebuia sa-mi confirme el am si eu idee! 2 sunt admisie si 2 evacuare pe fiecare piston,normal 2 inchise si 2 deschise dar...toate erau pe deschis! Edit:In mers nu s-a rupt cureaua...era intacta,a afectat supapele! Aaaa,si masina a fost reparata in poarta la mine sub ochii mei! Am atasat si o poza pentru edificare!
  13. Da,in principiu se putea spala cu apa si nedemontat dar era un chin mai mare...trebuia sa te bagi pe sub masina sa ajungi la cele 2 capete intrare/iesire dar inconvenientul era ca nu-l puteai spala cu otet....daca tot m-am apucat am dorit sa fac o treaba buna ca nu-l mai dau jos si la anul!Este altceva cand il ai in mana si il speli cu 10 jeturi de apa,il "tratezi" cu otet apoi cu inca 10 jeturi plus de asta am uitat sa mentionez ca trebuie spalat si el printre serpentine...daca are praf trecerea caldurii se face cu dificultate plus de asta in capatul tubului de la aeroterma am gasit mai bine de o mana de frunze,praf mizerie,deci recomand a fi dat jos,va doresc succesuri si la cat mai putine evenimente chiar deloc! Ca sa impartasesc si altora experienta neplacuta prin care am trecut vreau sa va atentionez in legatura cu distributia,pentru cei care nu stiu!Cand am cumparat masina in primavara se auzea un rontait in partea dreapta a motorului cum stai in habitaclu sau vazut din fata in partea stanga,mai precis la distributie!Am intrebat un prieten care este mecanic si mi-a confirmat temerea mea spunandu-mi ca este rulmentul de la pompa de apa!Au trecut vreo 5 luni de la achizitionarea masini si iaca ca ma hotarasem sa fac distributia la sfarsitul lunii,mai erau aproximativ 2 saptamani pana sa iau banii cand draga mea masina m-a lasat cu ochii in soare!S-a oprit din mers...am tractat-o pana acasa cu un prieten iar a doua zi am dat fuga si am cumparat chit de distributie (role,curea,pompoa de apa=300 lei) si daca tot umblu am zis sa-i schimb si uleiul (ulei+filtru=130 lei CASTROL 10W-40)A venit prietenul meu mecanicul (m-am imprumutat de bani,fireste : si ne-am pus pe treaba!Masina era demontata cand a sosit el ca sa mai castigam timp (am demontat-o eu) a schimbat distributia,a pus-o la punct si hai sa-i dam o cheie...ciu-ciu,pic de compresie nu avea!M-am gandit la ce era mai rau,lucru care mi l-a confirmat si tovarasul mecanic!!SUPAPELE...alta munca,am desfacut chiuloasa si am avut parte de o surpriza neplacuta,nu 1,nu 2,nu 3 ci toate cele 16 valve (1498/16 v)erau deschise...deci s-a terminat smecheria...va dati seama dupa aceia,alergatura,cauta chiuloasa.nu se potrivea ca eu o am cu delcou,cheltuieli in plus,garnituri...deci,de la o amarata de distributie de 300 lei si 3 ore de munca am ajuns la 1000 lei si 1 saptamana jumate...asadar atentie!
  14. Salutare tuturor,aceiasi problema am avut si eu cu un Nexia din 96...nu-mi baga caldura aproape deloc,adica doar un aer caldut de primavara in zilele nu tocmai friguroase!Vreau sa va anunt care sunteti in situatia asta ca probabilitatea de a fi incarcat caloriferul cu mizerie este de 90 % din cazuri!Recomand in prima faza sa verificati cxele 2 furtune care se afla in habitaclul motorului si duc spre calorifer (undeva pe langa caseta de directi)....daca unul este super cald sau fierbinte si celalalt este rece atunci cu siguranta apucati-va de demontat!ATENTIE insa...trebuie sa fiti 2 persoane,e mult de munca va asigur dar nu este imposibil!Este o intreaga poveste sa dai caloriferul jos care este pozitionat in spatele consolei...aveti 3 capace de plastic pana ajungeti la el!Eu l-am demontat cu chiu cu vai (m-am bagat pe sub masina sa am loc pentru a debransa cele 2 furtune intrare/iesire apoi dupa demontaj l-am spalat sub presiunea de la canal introducand mustucul canalului intr-unul dintre tevi,apoi invers!Dupa ce am constatat ca s-a mai "luminat" un pic am turnat otet in el pana la refuz si l-am lasat 15 min dupa care l-am spalat bine sub jetul canalului...iara montajul a fost o poveste de "vis" din cauza lipsei de spatiu si pozitionarii greu accesibile dar in cele din urma totul s-a rezolvat...am turnat 2 l de antigel roz si aproximativ 1,7 l apa distilata!Dupa 3 km de mers imi frigea fata in treapta a 3 a a ventilatorului (a 4 nu merge :=) )....succesuri si sper sa va fi ajutat postarea mea!Daca va pot ajuta lasati scris si va raspund cu placere,prietenul la nevoie se cunoaste :=),salutari!
 

×
×
  • Create New...