Jump to content

yulian28

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About yulian28

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Scornicesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    OT-96-PVI
  1. Salut,am un matiz din 2003 euro2 si azi dimineata dupa aproximativ 3 km+ motor pornit 5 min pe liber apoi dupa inca 1km masina nu sa mai accelerat (brusc) Dupa cateva incercari am reusit sa o pornesc,am ajuns acasa,am oprit-o,si apoi am incercat sa o pornesc.. iar nu se mai accelera. I-am facut idle learn,acum masina trage bine,porneste bine se acceleraza,dar in turatii mari scoate un sunet ca si cum ar avea filtru de aer sport,desi este filtru normal schimbat acum 4 zile,si nu scoate un sunet "urat"[barait] se aude foarte frumos nu ma deranjeaza dar ma gandesc ca poate e o problema undeva.. I s-a mai intamplat cuiva ?
  2. Am rezolvat singur Am desfacut inca odata capacul de la delcou (prima oara cand l-am desfacut am desfacut decat capacul nu si interiorul lui), azi am desfacut capacul in inerior si era foarte oxidat si cu "urme" de condens in interior,din cauza oxidarii nu datea scanteie la fiecare bujie,si logic ca din aceasta cauza pornea in 2 cilindri unori chiar 1. Acum motorul merge normal,rotund dar inca mai scoate fum,maine o sa curat EGR
  3. Am facut cateva filmulete cu pornirea si sunetul motorului: Prima pornire: A2a pornire: A3a pornire + sunetul motorului de afara:
  4. Am citit majoritatea topicurilor de pe forum care au legatura cu defectiuni la motor matiz ,inclusiv cele de la tine Viktor,dar nu am gasit ceva concret de care sa ma "agat" Dupa cum am spus mai sus: -am curatat I.A.C-ul -capacul de la decou avea decat putina rugina cazuta prin el,nici urma de apa -am ars bujiile si le-am frecat cu smirghel (azi o sa ii cumpar altele noi) Am uitat sa va zic EGR-ul nu l-am curatat niciodata de cand am masina (2006) oare din cauza asta scoate fum ? sau din cauza senzorului MAP?
  5. Salut,sunt nou pe forum si daca gresesc cu ceva sper sa nu "aruncati cu pietre". Am un Matiz din 2003 Euro2(cred) de aproximatix 1 an a inceput sa faca probleme: -tremura rau la relanti -trage "in suturi" adica apas in a3a si abea urca la 70km/h dar are zile in care trage bine nu cum tragea inainte dar ... se simte ca trage mai bine, asta a fost pe perioada de vara,odata cu venirea anotimpului rece problemele s-au agravat: -nu porneste decat daca apas pedala de acceleratie in timp ce ii dau la automat si inainte sa porneasca da 2-3 rateuri si arunca pe esapament un "praf" negru-albastrui dupa ce am pornit-o odata apoi porneste repede la a2a cheie,apoi daca o las 20-30 minute oprita iar nu mai porneste si trebuie sa repet procedeul de mai sus. Trebuie sa mentionez ca motorul nu merge normal se aude urat,parca ar fi diesel,tind sa cred ca merge in 2 pistoane desi trage bine acum,relanti-ul nu este stabil cateodata se mareste apoi se micsoreaza brusc si tot asa pana se incalzeste, -nu da scanteie la bujia centrala, -cand o turez pe loc cateodata da rateuri si scoate mult fum Mentionez ca masina nu este foarte utilizata sta uneori si 2 saptamani nemiscata in fata blocului. Am curatat I.A.C-ul,am verificat capacul de delcou si nu am gasit nici urma de oxidare sau apa. Are idee cineva ce are?
  6. De cand il am eu (2006): -Curea distributie -Capac delcou -Amortizoare spate -Rulmenti spate (de 3 ori) -Contact Cam atat din 2006 pana in prezent,eu cred ca am scapat destul de ieftin.
  7. Foarte folositor tutorialul,a venit vremea sa schimb si eu lichidul si nu stiam cum sa procedez
  8. Si eu l-am curatat acum 2 zile,nu vazusem tutorialul tau dar am procedat lafel,masina este din 2003,eu o am din 2006 si nu il curatasem niciodata,nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut acea tija plina de "zgura" neagra.. ma asteptam. Oricum,foarte folositor tutorialul pentru cei care nu l-au curatat niciodata.
 

×
×
  • Create New...