Jump to content

dala

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About dala

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    matiz
  • Model
    E2
  • An
    2002
  1. Am scos mufa de la sonda de pe galeria de evacuare si aia a fost si-a schimbat mersul total (am inlocuit-o dupa aceea)
  2. In sfarsit incepe sa-mi placa matizul in cele din urma i-am dat de cap .Acum toarce ca un motanel in relanti si accelereaza constant fara sa mai ea rateuri in mers si fara pierderi de putere .S-a dovedit ca tot ce am curatat (clapeta acceleratie,egr,fise noi ,bujii noi ) acum macat stiu ca nu mai am treaba o perioada . Drumuri bune da aveti si fara evenimente !
  3. Mda ... chiar nu stie nimeni unde as mai putea umbla? Azi ma apuc sa dau jos EGR sa-l curat sau sa-l inlocuiesc si eventual sa schimb galeria de admisie cu totul ( intamplator am alta ) .Am sa va tin la curent ca poate mai sunt si altii in situatia mea .Singurul lucru la care ma gandesc e sa nu aiba ceva la vre-un injector ca asta a mai ramas de controlat . Hai ca ne mai auzim DRUMURI BUNE SA AVETI !
  4. Salutare ! Sunt proaspat posesor de Matiz euro 2 din 2002 de o saptamana si deja au aparut problemele : relanti neregulat cu mici rateuri in esapament , iar in sarcina la motorul merge inecat si nu trage .Daca il pornesc si motorul este rece porneste f usor, merge turat pana cand se incalzeste si incepe sa scada relantiul pana se stabilizeaza. La spritz dat gata s-a terminat smecheria... ori creste relantiul pret de 2-3 sec ori scade pana aproalede a se opri .In momentul in care scade se simt si mici bufnituri in toba. Am tot urmarit forumul si am incercat mai toate sfaturile : schimbat valva PVC. verificat delco, schimbat fise, bujii noi , IAC nou (care era deja montat cand am luat masina) ,am curatat si admisia sau carburatia ce naiba o fi aia cu spray dar se incapataneaza sa mearga tot cum vrea el. am verificat si furtuele de vacum si nu sunt crapate sau sa sarite . Singurul lucru care ma uimeste este ca daca scot furtunul de la admisie si astup cu podul palmei admisia motorul nu se opreste (scade relantiul foaret mult de poti numara rotatiile dar nu s opreste ) . Asta e problema relantiului la mine iar in sarcina aproape ca nu se poate circula cu masina : cum accelerez incepe sa mearga intrerupt si nu trage de nici o culoare . Dati-mi un sfat ca nu stiu ca sa-i mai fac ! Regret ca am cumparat-o pfff
 

×
×
  • Create New...