Jump to content

adinetwork

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About adinetwork

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    cluj
  • Auto
    daewo
  • Model
    matiz
  • An
    2002
  1. I-am dat de capat, era firul portocaliu alimentare permanenta ecm, era mancat cupru inauntru se tinea numai in izolatie, n-am mai vazut asa ceva.Am lucrat ceva da sunt bucuros ca merge, multumesc lui cris06 dar in special lui tomis care a pus schema si m-a pus pe drumul cel bun.Am avut mare noroc cu forum acesta multumesc inca o data.
  2. exact ce am crezut si eu, am uitat sa spun ca am facut asta, am dat masa la releu si a pornit pompa de benzina da nu se mai opreste, deci e clar, nu e comandat releul de ecm, intrebarea e de ce multumesc pentru raspunsul prompt
  3. merci de raspuns, dupa cum am specificat sunt electronist, am scule profesionale,am incarcat bateria pe redresor sa fiu sigur, curatat borne,strans fire , verificat masa, sigurantele de la motor si de la sofer, contact, degeaba. E posibil sa nu dea ecu comanda la releul principal din anumite motive?
  4. Buna ziua, am un matiz din 2002, nu mai porneste , nu se aprinde becul de check, nu se aude pompa de benzina.Am verificat toate sigurantele si contactul.La tabloul de sigurante de la motor se alimenteaza releul de pornire dar nu si cel principal.Releul principal e comandat pe minus nu pe plus, cam ciudat. Acum 2 saptamani a facut o singura data , la adoua incercare din cheie a pornit.Acum 2 zile a pornit dar greu ca si cum nu ar face contact perfect ceva , dupa ce sa incalzit un pic nu a mai facut chiar daca am dat 10 chei, dimineata nu a mai vrut, de atunci nu am mai reusit sa il pornesc,am miscat firele, mufa de la ecu cam tot, sunt electronist da nu-i dau de cap.Un pic de ajutor, Multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...