Jump to content

vali44

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About vali44

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    romania
  • Auto
    al sotiei
  • Model
    tico
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    ro
  1. Nu spui nimic despre timpul de incalzire al motorului pe loc dupa pornire . Daca pornesti , mergi 1 km si opresti cand temperatura este foarte scazuta , in camera de ardere se va produce fenomenul de condens , bujiile se vor umezi si motorul va porni greu sau deloc . La acest lucru concura si faptul ca inainte de urmatoarea pornire apesi de cateva ori acceleratia . Ticozaurul sotiei , la 145000 km , porneste indiferent de temperatura dimineata cu O SINGURA PEDALA DE ACCELERATIE , si toata ziua porneste la * sfert * fara a mai apasa acceleratia . Secretul este ca NU AM INTERVENIT NICIODATA in reglajele carburatorului dar primavara si toamna il curat cu motorul cald si pornit folosind un spray CLEEN CARBURATED . Desfac capacul filtrului de aer , scot filtrul si accelerez cu mana stanga iar cu dreapta pulverizez spray in admisie . Fac apox 4-5 reprize si la sfarsit turatia de ralanti este nefluctuanta , motorul functioneaza * rotund * . In plus , filtrul de benzina il schimb de fiecare data cu uleiul si celelalte consumabile , adica o data pe an . Socul automat trebuie lasat sa-si faca treaba pentru care a fost construit . Ca sa-i usurez munca am curatat periodic angrenajul mecanic al acestuia si l-am uns cu Metal Free Paste Greace , o vaselina rezistenta la temperaturi inalte care nu permite prafului sa se infiltreze in compozitia ei . Ca un mare adevar - aceasta masinuta are un carburator foarte complex , ca afirmatie a spuselor mele va rog sa priviti cu atentie plansa acestui carburator si o sa va convingeti ...
  2. Am echipat ticozaurul sotiei cu Debica Navigator 135/80 R12 all season in vara lui 2011 si vreau sa-ti spun ca sunt excelente indiferent de conditiile de drum . Fara sa aduc laude gratuite , am urcat o panta de cateva zeci de metri in conditii de zapada proaspata depusa peste gheata . Nu vreau sa stii cum se uita la mine un tip cu masina * jermana * cand i-am dat blitz sa se dea deoparte din drum unde nu facea decat sa frece rotile pe loc ...
  3. Am inteles .. am crezut ca este vorba de clapeta din tabla .. ca sfat - masoara diametrul necesar tubului si apoi incearca sa-l gasesti la un magazin un de se vand racorduri metalice flexibile pentru hote , centrale termice sau orice altceva specific . Cred ca ai sa gesesti fara probleme . Succes !
  4. OK , e bine ca ai rezolvat ! Trebuiau inlocuiti si cei de pe stanga ca sa ai o evidenta clara a acestor rulmenti spate . Sper sa citeasca atent ce ai scris cei ce puneau la indoiala spusele mele ...
  5. @Crazzy - * tremuratul * la ralanti cu motorul cald se datoreaza uzurii opritorului de pe cablul de acceleratie . Pentru a rezolva trebuie slabita piulita care blocheaza cablul de acceleratie , rotesti camasa cablului in sens de strangere ca sa il * lungesti * spre interior si vei avea o crestere de turaj . Apoi blochezi camasa cablului cu piulita si ai un turaj normal . CARBURATORUL DE TICO ESTE O CONSTRUCTIE FOARTE COMPLEXA CE NU SUPORTA INTERVENTII , ALTELE DECAT PE BANCUL DE REGLAJ , bac care nu mai exista in tara noastra ! Se recomanda ca de 2 ori pe an sa fie folosit un spray Cleean Carburated ce se va pulveriza in locul filtrului de aer cu motorul pornit , cald si facand reprize de turaj . Tico al sotiei scoate un consum - plin pe plin - intre 2 statii Petrom , 495 km , de 22 litri in conditii de mers si cu 130 km/h . @seth - nu sete tubul de la galeria de evacuare ... e vorba de obturatorul de admisie a aerului care are 2 pozitii - iarna-vara . E foarte importanta acea clapeta , daca nu e pusa corespunzator motorul se supratureaza , consumul creste ... Este foarte important sa citim despre masina ca doar de aceea ii dam * pe mana * viata nostra !
  6. Imbinarile de care vorbesti tu , * paraie * si pe loc ! Eu spun din experienta personala - daca zgomotul se manifesta in mers si creste odata cu cresterea vitezei E VORBA DE RULMENTI !!!! Eu i-am inlocuit pe cei de pe fata si acum masina merge silentios ... daca aveti nevoie de sfaturi pentru inlocuirea esapamentului la masina cu catalizator va stau la dispozitie cu sfaturi care va scutesc de multi bani ... cu respect !
  7. Daca zgomotul creste odata cu cresterea vitezei sigur ai probleme cu rulmentii . Asa se manifesta acestia , ca sfat - schimba-i pe toti si ti-ai luat de grija pentru mult timp !
 

×
×
  • Create New...