Jump to content

me_on_you

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About me_on_you

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    piticu_bere@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    BV-10-SCF
  1. Buna...am un espero...1.8 din 95.Am schimbat ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru benzina,pompa benzina,tevi tur\retur benzina,capac delco,lulea,modul aprindere,fise,bujii,curatat injectoare,rampa injectoare,curatat senzorii de pe motor,am resetat ecu vechi,am cumparat unul nou,l-am restat si pe ala,etc etc etc. Problema este: Porneste relativ ok,cateodata la sfert de cheie cateodata mai chinuit.Se tureaza fara nicio problema pana intra in plafonaj (6000 si ceva rpm) stand pe loc,pana la un moment dat cand apas pedala de acceleratie si nu se mai tureaza,ba din contra da sa moara...(cu acel sunet asemanator daciilor pe vremuri cand se scotea capacul acela de admisie al aerului de pe carburator,se tura la maxim si se puna palma pe gaura de admisie...pentru curatare???).....las pedala isi revine ralantiul,o apas din nou la fel...are momente cand nu face asa...iar plus de asta moare in sarcina...cum am spus mai inainte...nu tot timpul.pot sa merg 5 km fara sa faca nimic,sau nici 10 metri.Maine ma duc sa vad...am auzit ceva de regulatorul de presiune pe inst. de benzina...daca membrana aceea din el este sparta...presiunea turului cu cea a returului este egala....asadar vacumul acela care intra in regulator are rolul de a inchide membrana in momentul in care motorul este in sarcina,astfel marindu-se presiunea benzinei in rampa de injectoare.Daca presiunile sunt egale....(tur\retur)motorul moare din cauza lipsei de benzina.Asta este tot ce mai pot incerca.Am ramas fara idei!!!!Nu stiu ce sa ii mai fac.Va multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...