Iti multumesc pentru reply, NFS.
Stiu ca ai dreptate pe tema normativelor, insa asta nu ma impiedica sa constat umflarea facturii.
Faza draguta e ca, evident, am solicitat cu zambetul pe buze un discount maxim pentru fidelitatea demonstrata in cca 7 ani, asta pentru ca unitatea afiseaza discount-uri de 10-25% pe banner-ele din locatie pentru clientii fideli... Si daca nu ceri, nu primesti!
M-am ales cu discount de 10%, adicatelea minim... si da, am prezentat si cardul Radacini, desi nu ma intrebase nimeni daca am.
Iar discountul a fost compensat pe factura cu 1,5 ore de "operatii suplimentare".
LOL
Poate ca a deranjat si ca am venit eu cu piesele...
Oricum, trebuie sa recunosc ca m-am dus tot la ei pentru ca lucreaza bine.
In alta ordine de idei, tocmai ce citeam diferite subiecte pe forum si sper sa dau si de recomandari privind unitati de service ok din Bucuresti.