Jump to content

jane doe

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About jane doe

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Iti multumesc pentru reply, NFS. Stiu ca ai dreptate pe tema normativelor, insa asta nu ma impiedica sa constat umflarea facturii. Faza draguta e ca, evident, am solicitat cu zambetul pe buze un discount maxim pentru fidelitatea demonstrata in cca 7 ani, asta pentru ca unitatea afiseaza discount-uri de 10-25% pe banner-ele din locatie pentru clientii fideli... Si daca nu ceri, nu primesti! M-am ales cu discount de 10%, adicatelea minim... si da, am prezentat si cardul Radacini, desi nu ma intrebase nimeni daca am. Iar discountul a fost compensat pe factura cu 1,5 ore de "operatii suplimentare". LOL Poate ca a deranjat si ca am venit eu cu piesele... Oricum, trebuie sa recunosc ca m-am dus tot la ei pentru ca lucreaza bine. In alta ordine de idei, tocmai ce citeam diferite subiecte pe forum si sper sa dau si de recomandari privind unitati de service ok din Bucuresti.
  2. Salut, Zilele trecute, cea mai recenta revizie in Bucuresti, cu cateva elemente obligatorii si cateva solicitate de mine. Masina - Matiz din dec. 2003, 87.000km la bord. Am cumparat piesele de la magazinul de la Gara de Nord. Mers la service Radacini de pe Plevnei. Ei, intrebarea mea este unde pot gasi un service bun care sa nu ma taxeze dublu pe manopera??? La masina s-a lucrat timp de 4h:15, iar pe factura mi s-au pus 9h:35. Am protestat, desigur... insa nu ai cu cine discuta. Astfel, deoarece nu mai am chef de plati duble, rog o recomandare pentru service bun si corect in Bucuresti pentru service si intretinere.
 

×
×
  • Create New...