Jump to content

sandroidu

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About sandroidu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B04KTM
  1. Am rezolvat problema, unul din firele de la mufa care alimenteaza supapa EGR a fost ros de camasa cablului de acceleratie. Ca urmare in anumite conditii din cauza vibratiilor acestea se atingeau si rezulta un scurt. Am izolat firele si am repozitionat traseul cablului de acceleratie. Sper sa fie util sfatul. Multumesc pentru ajutor.
  2. Vorbesc despre siguranta de la ECM de 15A situata in cutia de sigurante din compartimentul motor. Mai exact a 3-a de jos de la dreapta spre stanga. Descriu iar problema, pornesc motorul, o ia la sfert, merge perfect, dar la maxim 5 minute de functionare se arde siguranta de la ECM. Cat timp siguranta este in regula toate indicatoarele din bord functioneaza, becuri, ceasuri. Dupa ce se arde siguranta, motorul se opreste si acele indicatoare de benzina si temperatura apa revin pe zero. Am sesizat ca nu se aprinde nici martorul Check(MIL) cat timp este arsa aceeasi siguranta. Daca inlocuiesc siguranta arsa, acul indicator de la benzina indica nivelul corect, la cuplarea contactului se aprind toti martorii din bord inclusiv cel galben Check, motorul porneste, functioneaza 2-3 min si ...povestea o ia de la capat.
  3. Evident ca nu au legatura directa, dar nu mai au ce sa informatii sa afiseze, atata timp cat ECU nu mai functioneaza, acele indicatoare imi revin la pozitia minima sau 0. Dupa ce schimb siguranta arsa (cea pentru ECU) totul revine la normal, asta pentru 2-3 minute de functionare cu motorul pornit. Cine are idee unde trebuie sa mai fac verificari, presupunand ca este vreun releu sau cuplaj vinovat de arderea repetata a sigurantei de la ECU.
  4. Salutari, supun discutiei o defectiune la un Matiz euro3 din 2005. Am o problema cu siguranta ECM, mai exact la 2-3 minute de functionare a motorului aceasta se arde. Evident ca motorul se opreste, indicatoarele de nivel benzina si temperatura raman fara curent. Trebuie sa mentionez ca motorul a functionat cu becul Check Engine o perioada de timp, de vina fiind senzorul de pozitie axa cu came. Azi s-a ars pentru prima data siguranta ECM, am inlocuit-o si daca tot am fost nevoit sa mesteresc prin compartimentul motor am inlocuit si senzorul de la axa. Becul Check s-a stins, motorul merge ok 2-3 minute dupa care arde siguranta ECM. Ce ar trebui sa mai verific suplimentar ? multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...