Jump to content

krakatoa

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About krakatoa

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  1. DJ, am renuntat. Am vorbit la un service s-o duc astazi, sa vada ei. Am inlocuit si bobina cu una noua, montat manometru pe retur rampa, sa vad cu ochii mei cei 3 bari presiune, am adus alte injectoare... numic. Nu vrea si nu vrea. Problema, insa, este ca nu vrea nici cu spray. Si asta-i rau. Vorbim mai pe seara.
  2. Dj_Dark, nu stiu ce sa mai cred. Am chemat pe cineva, astazi, sa-si dea cu parerea, ca prea eram eu stie-tot. S-a uitat, a verificat, a plimbat punerea la punct a distributiei, degeaba. Mi-a spus, in final, ca n-ar fi scanteia buna, c-ar trebui sa inlocuiesc bobina. Dar de ce pistoanele 1 si 2 au oleaca de detenta, iar 3 si 4 nimic?!?!?! Sunt complet in ceata... Maine, probabil voi incerca cu o bobina de dacie, sa vad daca o fi vreo diferenta... Multumesc pentru raspuns. Motorul s-a desfacut complet, RK in toata regula.
  3. Maxim respect, Domnilor. Am facut precum ati spus si totul a decurs bine. In sensul ca am aliniat vibrochenul cu axa. Am si verificat clasic, pistoane versus supape. Motorul, insa, tot nu porneste. Am demontat si desfacut delcoul, inlocuit tot ce era electric in el: bobina, placuta cu cele doua mufe, distribuitorul si capacul de delcou. Demontat si rampa, verificat ca la automat sa pulverizeze 1-3-4-2. Totul ok. Verificat si scanteile la bujii, una cate una. Demontat bujiile, verificat, masurat, suflat de benzina etc. Pistoanele 1 si 2 functioneaza ok, 3 si 4 nema explozie. Continui maine, azi n-am mai putut. In cazul in care aveti vreo sugestie, nu ezitati. Seara buna.
  4. Nu, Alice, nu are. Fulia de la distributie a vibrochenului nu are semn pe ea. Asa ca nu pot incerca sa pun fulia in jos. Nu am cum. Si in Autodata, si in manualul de service al masinii se vede cum semnul este pe fulia de la transmisie a vibrochenului, aceasta montandu-se pe pana. Multumesc pentru interventie, revin astazi, in jur de 10, cu poze de la locul faptei. O
  5. Nu, Domnule Salex, nu am reusit sa ma lamuresc. S-o luam de la cap. Cu pusul la punct al axei cu came am rezolvat. Semnul de pe fulie este clar, asemenea cel de pe capac. La vibrochen, insa, lucrurile s-au complicat. 1. Fulia de distributie a vibrochenului nu are semn (taietura). 2. Are, in schimb, fulia de transmisie a acestuia, care se monteaza pe pana, si conform pozei puse la dispozitie de Dumneavoastra, acest semn trebuie aliniat cu un "indicator", conform documentatiei de service a masinii. Eu nu stiu ce-i cu acest "indicator", de unde sa-l iau. Va multumesc anticipat.
  6. Multumesc pentru raspuns, insa cum facem cu "indicatorul", ca nu stiu de un' sa-l iau. Pe bloc nu este, trusa de montaj a distributiei nu am... PS: Si da, ai dreptate, indicatorul trebuie aliniat cu semnul de pe fulia TRANSMISIEI.
  7. Noroc ca motorul nu-i unul cu interferenta, ca-l mai faceam o data.
  8. Salut baieti. Am un Espero 1.8, de prin 97, la care mi s-a rupt cureaua afurisita. Am refacut motorul, insa nu ma prea descurc cu pusul distributiei la punct. Am urmat indeaproape poza din Autodata, dar nu pricep ce-i cu indicatorul de la fulia de transmisie a vibrochenului. Aveti vreun sfat care sa ma scoata din belea? Respect.
 

×
×
  • Create New...