Jump to content

ciad3d

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About ciad3d

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Cluj
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E A/C
  • An
    2004
  1. Offtopic: Nu m-ai indus deloc in eroare smailmiami. Am inteles perfect si apreciez faptul ca ti-ai facut timp pentru problema mea. Aici se discuta probleme practice nu de semantica. Cine intelege ce e scris pe aceasta pagina intelege ambele moduri de exprimare, cine nu, niciunul. Pentru teoria filosofiei fizicii am convingerea ca nu acesta este forumul. Electricitatea predata in liceu nu este teoria filosofiei, este cultura generala. Forumul acesta nu face propaganda solidaritatii in ignoranta si nici a micilor electricieni fugiti de la scoala. Asa ca, daca n-au invatat acolo, poate afla de aici. Iar daca nu lipseau si de la filosofie, atunci ar fi aflat ca nu exista diferenta intre teorie si practica pentru simplul fapt ca, a doua nu exista in absenta primei.
  2. Multumesc pentru promptitudine ! Am ramas surprins. Cred ca mai ramine pinul VR de pe releu (fiind de Cielo).
  3. Salutare oameni buni, Am citit posturile de pe-aici si am vazut ca sunt 3 posibilitati de a face o temporizare pe Matiz: 1. clasica (nereglabila) schimband maneta si adaugand releu; 2. de masini "normale" deci cu temporizare schimband maneta, adaugand releu si potentiometru de Cielo; 3. idem dar fara a schimba maneta (deblocarea pozitiei manetei spre parbriz si folosirea ei pt pozitia int) cum si-a montat NFS in service. Toate bune ...in teorie. Practica insa ne omoara (sigurantele). Am pornit si eu la instalare in varianta 3 bineinteles pentru ca e c.m. ieftina cu rezultatele c.m. bune combinata cu varianta 2 la care am avut explicatii despre cabluri multumita lui edi si smailmiami . Am deblocat pozitia manetei spre parbriz (decupand un plastic) simplu in fapt, detalii sunt cam greu de dat, eventual daca sunt interesati voi incerca sa fac poze. Am facut legaturile dupa explicatiile de mai sus dar am facut ceva gresit drept pt. care am avut ca rezultat un fsss si arderea repetata a sigurantei (sper ca nu si a releului ca - apropo cum se poate masura sa stiu daca mai e bun sau iau altul). Rugamintea mea catre cei care au inteles ce vreau sa fac si ma pot ajuta, in special ma bazez pe edi si smailmiami ar fi ca daca au timp si chef sa faca o gandire, sa posteze ordinea firelor pentru aceasta varianta. Trebuie sa mentionez ca in pozitia manetei spre parbriz pinii 1,2 si 3 din mufa manetei sunt in contact deci +12V de pe pinul 3 (rosu/galben gros-sig. F9)ajunge pe 1 si 2. Multumesc anticipat !!!
 

×
×
  • Create New...