Jump to content

Lorant

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Lorant

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 1,6
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    TM07GUT
  1. Nu e nici rezervorul, nici garnitura. Nu dispare apa si nici nu e ulei in apa. Am inlocuit senzorii de apa. Acum am ramas cu geamul deschis S-a dus motorasul Asa ca inca nu pot umbla prea mult cu ea sa ii fac consumul. Intre timp mi-am mai luat o masina cu care umblu acum. Voi face probe sa vad cit consuma. Mersi oricum pentru sugestii. Daca mai aveti, astept cu nerabdare. Filtrul e nou si uleiul e proaspat. Inca transparent. 10W40 Voi incerca un reset cu senzorii de apa noi. Mersi
  2. Salut si bine v-am gasit! Ca de cind caut... Am si eu o problema maaare cu consumul la Nubira mea.Ca sa va spun tot istoricul. Am masina de 5 ani si nu am avut probleme cu ea. Consumul mixt era pe la 10 la suta. Anul trecut (2011) mi s-a ars garnitura de chiulasa. Ok. Am refacut tot motorul.Rectificari, segmenti, tot tacamul. Perfect. Consumul de 8-9 la suta. Dupa 1 saptamina, se rupe un racord dintre 2 furtune de la racire. Fierbe apa. Il inlocuiesc cu ce am la indemina in afara orasului (o teava de plastic), ii bag apa minerala (ca asta aveam in masina) pina la prima localitate. Bun. Dupa inca vre-o 3 zile mi se rupa (sparge) alt racord intre alte 2 furtune de apa. Eram in oras, am vazut ca curge apa dupa masina. Ma opresc, inlocuiesc racordul cu teava folosita pina cu 1 zi in urma in locul celilalt racord unde am pus o teava metalica . Dupa 2 zile se sparge racordul meu de plastic improvizat si iar ramin fara apa. Nu a fiert. Racordurile erau deja comandate. Bineinteles ca nu erau identice. De ce sa le faca identice? Bun. Vin racordurile noi. Le inlocuiesc, tot tacimul. Doar ca masina mea scoate un fum cu un miros intepator. Si IMI CONSUMA 20 LA SUTA. O suta de mecanici, cu testere, cu experienta, cu tot ce vrei. 2 imi zic sonda Lambda defecta. Comand si o inlocuiesc cu una noua, originala. Dupa 1 zi, acelasi fum. Testerele arata totul ok. Chiar si testerele Daewoo original, ca nu e bun orice tester. Scot sonda Lambda, care e neagra de fum (ca si precedenta pe care am aruncat-o), o curat, testerul spune ca sonda e ok. Nici o eroare. Ma duc din nou la Daewoo, unde imi zice marele maestru ca o fi catalizatorul. Sa ii sparg filtrul dinauntru, ca probabil ala e de vina. Nu l-am spart. Mi se pare o timpenie. Adica merge bine masina pina ramin fara apa, apoi sa sparg filtrul. Mantionez ca am schimbat filtrele de ulei, de aer, de polen, de benzina, bujiile. Ma dispera. Cind vad benzinaria, mi se ridica parul de pe ceafa. Ii fac plinul (are rezervor de 60 litri) si dupa 300 km e pe rosu. Consum mixt. Un mecanic mi-a scos un furtun de vacum de la galeria de admisie. Parca a consumat mai putin. Cu un pic. Am desfacut si curatat corpul clapeta acceleratie si galeria de admisie. Am schimbat EGR-ul. Am schimbat IAc-ul. Degeaba. Ce sa ii mai fac? Acum are vacumul pus la loc si parca se inneaca. In rest trage bine. Deci, e supraalimentat motorul. Ma gindesc ca merge cu socul automat pornit tot timpul.Cind se inneaca, daca accelerez nu e nici o problema. Acum, iac-ul am inteles ca ii da benzina in functie de ce ii spune calculatorul. Dar calculatorul trebuie sa primeasca informatia ca motorul e cald si sa opreasca socul automat. Ce senzor ii spune calculatorului ca motorul e destul de cald? Cum se numeste? Unde e? Presupun ca s-a prajit cind am ramas fara apa. In bord, temperatura apei este ok. Astept sfaturi si va multumesc daca ati citit ce am patit. Adica masina e perfecta conform testerului, doar ca are un consum de 20 LA SUTA.
 

×
×
  • Create New...