Jump to content

sile75sc

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About sile75sc

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/22/1975

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Botosani
  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive GPL 1,5sohc
  • An
    2006
  1. Sa inteleg ca nimeni nu ar avea o explicatie la problema mea, descrisa mai sus ??? Atunci sa va mai zic una (resemnata) ... dupa ce pornesc motorul (in fiecare dimineatza) se aprinde in bord "check" si sta aprins pana trec pe gaz, cand palpaie de vreo 2 - 3 ori si se stinge ... si stans ramane chiar daca o trec iar pe benzina. Pus scanerul ... fara erori ... interesant, nu?
  2. Posesor cielo 2006, 18000 km. Am citit topicul si am regasit o parte din problemele mele referitoare la oprirea motorului, dar la mine e un pic diferit. Deci ... pornesc motorul lasandu-l la relanti (cald, rece nu conteaza) si dupa circa 30 - 60 sec. se opreste. Daca in momentul cand incepe sa se balbaie ii dau vreo 5, 6 sprituri ... isi revine si merge ok. I-am facut urmatoarele in service: inlocuit cablaj, inlocuit IAC, resetat ECM de nenumarate ori, pusa pe scaner ... si la fel. Faza e ca pe scaner nu apare nici o eroare ca si cum totul e ok ... dar realitatea e alta. Interesant e ca daca dupa pornire o trec pe gaz imediat, motorul nu se mai opreste. Daca pornesc motorul de 20 de ori consecutiv si il las in relanti de 20 ori se opreste. Nu as da vina pe injectoare deoarece merg cam 70% pe gaz si 30% benzina. Au vazut-o si "specialistii de la craiova" si au zis ca e sigur IAC-ul .. inainte de al inlocui ... si n-a fost sa fie ... Astept parerile voastre ...
  3. Astazi am reusit sa rezolv problema cu claxonu ... da in service... bineinteles dupa ce am reluat verificarile sigurantelor, releelor, etc ... Pana la urma s-a dovedit a fi o chestie dubioasa. S-a rupt contactul metalic de la inelul colector la volan si se tinea (agatat) doar in plastic ... motiv pt care nu mi-am dat seama cand am scos capacul de la volan (firele fiind la locul lor). Ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nici semnalizarea nu mai revenea la punctul mort. Ma rog ... usor, usor o sa le invatam chichitele. Oricum merci pt sfaturi
  4. M-am uitat la contactele de la claxon ... si inca m-am mirat ca aveau veselina. Alta s-ar parea ca ar fi problema.
  5. Posesor cielo exe 2006 ... Problema: nu imi functioneaza claxonul. Verificat buton comanda in volan, siguranta, claxoane ... sunt ok. Ce s-a putut intampla ... astept eventuale sugestii. Multumesc
  6. Multumesc pentru raspuns. Te rog daca poti sa imi spui daca stii mai exact ce anume ti-au inlocuit. Eu am fost la service "autorizat daewoo" in Botosani si se uitau aia la mine ca la avioane cand le-am zis de faza cu cablajul ... din cate mi-am dat eu seama nu prea au nici o treaba pe partea electrica. Sa incerc si varianta "mura in gura" sa vad daca rezolv ceva ... daca nu sa caut un alt service poate prin Iasi ... ca pana la urma au recunoscut ca nu e din cauza gazului problema mea (cum ma abureau la inceput)
  7. Salutare tuturor. Ma numesc Vasile si sunt "proaspat" utilizator a unui Cielo exe GPL 1,5 sohc (de 2 luni) si as vrea sa stiu din ce motiv relantiul este variabil cand masina merge pe gaz. Pe benzina relantiul e ok. Cei de la service m-au aburit ca e din cauza slabei calitati a gazului, dar eu nu sunt convins de lucru asta deoarece un tovaras de al meu posesor de cielo pe gaz alimenteaza din acelasi loc si el nu are probleme cu relantiul.. . Multumesc pt. posibile sugestii
 

×
×
  • Create New...