Jump to content

Voicu

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About Voicu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/09/1962

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    ARAD
  • Auto
    DAEWOO / OPEL
  • Model
    TICO / ASTRA H
  • An
    1998 / 2006
  • Nr. Inmatr.
    AR-02-SSP/ AR-13 UON
  1. Voicu

    La Multi Ani

    La Multi Ani si multi , multi kilometri fara probleme.
  2. Multumesc pe aceasta cale lui herculescu pentru seriozitate si promtitudine in expedierea comenzii facute .
  3. Kecskemet ( Ungaria ) - 2013 - Russian Air Force / Sukhoi Su-27 Flanker B ... ...
  4. Multumesc Tetea....acum sa revin la ce spui tu mai sus ...la valoarea rezistentei "5". Rezistenta pusa de mine are valoarea de 5,52kOhmi ( asa i-mi arata aparatul de masura ) . Imediat dupa " incheierea " lucrarilor" explicate in posturile anterioare , cind temperatura exterioara era undeva la 25-27 grade , compresorul functiona cam 5-6 minute , urma o pauza cam de 30-40 secunde , apoi o lua din nou , dar in interior era suficient de racoare . Incepind cu ziua de ieri , temperatura a mai crescut ( 30-31 grade ) , si am mers cu masina cam 20 minute si nu a mai decuplat deloc .De aici trag concluzia ca intreruperile mai rare sau mai dese sint in strinsa legatura cu temperatura exterioara din momentul respectiv.
  5. Astazi , mi-am instalat in bord un LED " martor" pentru functionarea compresorului la clima (am tras un fir , de la cablul care merge la compresor , din compartimentul motor ) . si cu ocazia asta am desfacut si curatat si mufa de la acel cablu care era destul de oxidata . Acum dupa toate lucrarire facute in ultimele zile , pe linga LED-ul martor de la bord , pot spune ca am rezolvat in totalitate problema climei . Functioneaza pe toate cele 3 pozitii ale ventilatorului .
  6. Asa cum am promis ieri , revin cu amanunte ... Incet , incet , am ajuns la concluzia ca functionarea numai pe poz. 2 a ventilatorului sa datorat contactului prost pe care l-am avut in intrerupator si in mufa firelor de la intrerupator . Azi am desfacut intrerupatorul , am curatat contactele , am intins putin arcul din interiorul intrerupatorului , am curat si mufa de legatura ...si acum finctioneaza fara probleme pe toate pozitiile intrerupatorului ( pornirea pe pozitia 2 sau 3 ) . In mers si pe poz 2 si pe 3 , dupa cite o scurta decuplare , se cupleaza fara probleme compresorul si pe 2 si pe 3 ( pe poz. 1 nu am incercat ) . Eventual pentru colegii care au aceleasi probleme pe care le-am avut eu , incercati in prima faza sa curatati prima data mufa de legatura si numai apoi daca nu merge sa desfaceti si intrerupatorul . spor la treaba toate cele bune
  7. Buna seara stimati colegi Ticonisti Probleme cu functionarea A/C numai pe pozitia 2 a ventilatiei si cu intreruperi f.dese am avut si eu . Pe aceasta cale tin sa multumesc si eu colegului nostru Tetea , pentru postul sau prin care a prezentat rezolvarea intreruperilor in mers ( cea cu inlocuirea rezistentei de 4,7 kOhmi cu una de 5,1-5,6 kOhmi ) inlocuire pe care am facut-o si eu ieri si merge ( intreruperi mult mai rare si de scurta durata ). Problema cu functionarea A/C numai in pozitia 2 , se pare ca sint pe cale de a o rezolva . Pe scurt : dupa ce am schimbat si diodele 3 si 4 de pe placuta de comanda a A/C , nu s-a observat nici o schimbare a situatiei. Am urmat “ sfatul “ altui coleg de pe forum , si am dat cu spray - contact la comutatorul de viteze de la ventilatie …si supriza …a luat-o si pe vitezele 1 si 3 ( pornirea tot numai cu 2 s-a facut ) …dar bucuria nu a durat prea mult ( probabil numai pina sprayul a reusit sa faca un contact calumea ).Am repetat operatiunea cu sprayul , din nou a mers o perioada de timp si pe urma…pauza …numai pe 2 . Am scos casetofonul din locasul lui , am pornit A/C din buton , am pus comutatorul de viteze pe 3 , si am apasat pe placuta de sus a comutatorului de viteze …si a pornit …dupa ce nu am mai apasat , s-a oprit …am incercat de vreo 3 sau 4 ori , cit tineam apasat mergea , cind nu , s-e decupla. Concluzia mea este ca toata problema este din comutatorul de viteze a ventilatiei . Miine am sa desfac comutatorul si am sa vad ce e de facut acolo , ca , contactul sa fie cit mai bun acolo . Am sa revin cu informatii .
  8. Din motive independente de mine , ( mai bine de 2 luni de zile de delegatie ) am reusit in final sa pun azi pe Ticolino al meu , autocolantul cu Daewooclub. Incaodata multumiri Doamnei Ileana ( Regina noptii/casiera ) .
  9. Astazi , Ticolino "a implinit " 100.000 Km.
  10. Multumesc Doamnei Ileana pentru autocolantul cu "Daewooclub" , pe care al sa-l pun pe masina de indata ce vremea ( temperatura ) va fi mai "blinda " cu noi... Atunci vor veni si pozele cu autocolantul pus. Pina atunci , 2 poze facute azi 6 Februarie , cu Ticolino " pregatit " de drum...." in conditii de iarna "...
  11. @ hydro314 ------banii nu au miros...FMI , an electoral , etc. , etc.
  12. Excelenta " povestire " ...foarte detaliata si complexa...Felicitari !
  13. Voicu

    Upgrade forum

    La mine vad ca s-a rezolvat intre timp problema ...merge acum si pe Internet Explorer . Mersi...
  14. Voicu

    Upgrade forum

    Salutare . Incepind cu a 2-zi de dupa upgrate ( in prima zi a mers ) , nu mai pot deschide pagina forumului cu Internet Explorer. Cumva ceva probleme pe undeva ? Multumesc.
 

×
×
  • Create New...