Jump to content

ciprian.oliver

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About ciprian.oliver

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    roman
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    NT 07 RUX
  1. Toate mufele sunt conectate,le am verificat amanuntit . Un mecanic mi a spus ca ar putea fi problema la un injector dar cum masina merge fara probleme ar putea fi senzorul de la catalizator . Cand aflu ce e va anunt.
  2. ' este de la senzorul (sau ce este) care este prins cu o piulita langa filtrul de aer, ca nu face contact bine' - la care senzor te referi?senzorul de pe carcasa filtrului de aer ? Un mecanic mi a spus ca poate e vreo problema la vreun injector dar cum masina merge fara probleme poate fi si senzorul de la catalizator.
  3. Salut! Am si eu problema cu 'check emgine'.S a aprins dupa ce am schimbat distributia si celelalte curele si sta mereu aprins.La viteza mare si constanta clipeste,iar la viteza mica ramane aprins.Masina merge normal,nu mi face probleme.Un tester,care nu reusea sa mi gaseasca modelul de motor-cielo executive 1,5 euro 3 2005 - a reusit intr un final,pe o platforma de opel sa mi gaseasca o eroare la sistemul de racire,ceva de genul eroare P 0100.Acum ce ar putea fi?Masina merge bine,nu mi face probleme,numai ca vazand mereu in bord becul aprins ma cam streseaza.Sunt deschis la orice solutie. Multumesc!
  4. Salut! Va spun si eu cate ceva din micile mele probleme avute cu cielo executive,an 2005 ,cu gpl si 73.000 km acum.Cine stie daca sunt reali,am luat o la 42.400 km in aprilie anul trecut.Schimbat recent,mai bine de doua saptamani distributia cu tot ce tine(curea,rola,pompa apa) si curelele ce le mai are masina,adik inca 2.Totul m a costat 500 lei,piese si manopera;i am mai schimbat bujiile - 80 lei,placute - 80 lei,ulei si filtru ulei -120 lei,manopera 0 ,facuta de mine.Pana aici toate bune,eram bucuros ca masina e ok,cu toate schimbate.Apoi...surpriza - s a aprins in bord,problematicul bec 'probleme motor',check engine,cum vreti voi sa ii spune ti.Am un stres de atunci.E aprins mereu,la viteze mari cipeste.si sa mergi 1700 km facuti in 22 ore (Romania-Italia) cu becul in ochii...mi a scos niste par alb.Mentionez ca becul mi s a aprins dupa ce am luat o de la mecanic,cu distributia noua.Primul tester mi a spus ca e o problema de scanteie,sa pun inapoi bujiile vechi,sters eroarea,bucuros ca nu mai am becul aprins in bord,25 lei testerul.Schimbat bujiile,la fel,problema a revenit,s a aprins iar becul.Alt tester alt rezultat - probleme instalatia de racire,eroare ceva genul 'P 100',spus ei ca nu e neaparat senzorul cat poate fi un contact imperfect.Facut reset ECM ,cu scos borna(citit pe aici de ma doare capul),liniste cativa km apoi a reaparut.Mai mentionez ca am facut peste 2000 de km de cand a aparut problema,masina merge bine,nu mi face probleme,consum ok. Pentru colegul ce are probleme cu scurgerile de ulei,la fel si la mine,numai ca am scurgeri reduse,ce nu mi fac probleme.Am strans suruburile la baie si degeaba.A ramas sa ii schimb garnitura dar mai incolo.Acum nu e momentul.Mai sunt mici probleme,dar deja am spus multe si am plistisit,sorry. Daca ma poate ajuta cineva cu problema martorului de bord raman recunoscator. Drumuri bune!
 

×
×
  • Create New...