Salut!
Va spun si eu cate ceva din micile mele probleme avute cu cielo executive,an 2005 ,cu gpl si 73.000 km acum.Cine stie daca sunt reali,am luat o la 42.400 km in aprilie anul trecut.Schimbat recent,mai bine de doua saptamani distributia cu tot ce tine(curea,rola,pompa apa) si curelele ce le mai are masina,adik inca 2.Totul m a costat 500 lei,piese si manopera;i am mai schimbat bujiile - 80 lei,placute - 80 lei,ulei si filtru ulei -120 lei,manopera 0 ,facuta de mine.Pana aici toate bune,eram bucuros ca masina e ok,cu toate schimbate.Apoi...surpriza - s a aprins in bord,problematicul bec 'probleme motor',check engine,cum vreti voi sa ii spune ti.Am un stres de atunci.E aprins mereu,la viteze mari cipeste.si sa mergi 1700 km facuti in 22 ore (Romania-Italia) cu becul in ochii...mi a scos niste par alb.Mentionez ca becul mi s a aprins dupa ce am luat o de la mecanic,cu distributia noua.Primul tester mi a spus ca e o problema de scanteie,sa pun inapoi bujiile vechi,sters eroarea,bucuros ca nu mai am becul aprins in bord,25 lei testerul.Schimbat bujiile,la fel,problema a revenit,s a aprins iar becul.Alt tester alt rezultat - probleme instalatia de racire,eroare ceva genul 'P 100',spus ei ca nu e neaparat senzorul cat poate fi un contact imperfect.Facut reset ECM ,cu scos borna(citit pe aici de ma doare capul),liniste cativa km apoi a reaparut.Mai mentionez ca am facut peste 2000 de km de cand a aparut problema,masina merge bine,nu mi face probleme,consum ok.
Pentru colegul ce are probleme cu scurgerile de ulei,la fel si la mine,numai ca am scurgeri reduse,ce nu mi fac probleme.Am strans suruburile la baie si degeaba.A ramas sa ii schimb garnitura dar mai incolo.Acum nu e momentul.Mai sunt mici probleme,dar deja am spus multe si am plistisit,sorry. Daca ma poate ajuta cineva cu problema martorului de bord raman recunoscator.
Drumuri bune!