Jump to content

cielistul

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About cielistul

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucale
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    b23erw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rezolvat, masina falfaie ca aripile unui porumbel in zbor Problema era la culbutori, vanzatorul - sa-l iau in cioc - mi-a dat un model gresit, iar cei de la service n-au verificat. Tot respectul ptr. tipul care a lucrat la ea - cine doreste nr. de tel. please PM. Cireasa de pe tort este cablul de kilometraj, iar dupa 10k km fara vitezometru, vizionarea acului in bord este o adevarata placere. Costuri totale: 25 milioane, din care 16 mil. piese, inclusiv cateva bucse, si 9 milioane manopera. Pise schimbate: ax cu came, culbutori, pastile culbutori, ghiduri supape, simeringuri supape, garnitura chiuloasa, curele (aer, alternator si distributie), intinzator curea distr, intinzator aer cond, pompa apa, set capace de plastic ptr distributie, cablu kilometraj automata, ulei, 2 ""perechi"" de antigel, 2 perechi bujii - una mi-au distrus-o la service auto k9 - nu recomand nimanui, capac delcou, lulea, filtru benzina, filtru ulei, mastic, garnitura carter culbutori. Manopera: rectificat supape + scaune, alezat ghiduri, curatat chiuloasa, planat chiuloasa, montat si strans la cuplu, schimbat toate piesele de mai sus , desfacut chiuloasa din nou, galeria de admisie din nou etc. Drumuri la magazin din vina auto k9 - peste 10 Nervi - o mie Acum vreau sa ma apuc de scaune, aveti idee unde pot gasi imbracamintea originala a scaunelor pt. Cielito? Cert este un lucru - NU MAI VAND MASINA Revin in cateva zile cu consumul
  2. Revin cu noi detalii in legatura cu al meu Cielito: Astazi , dupa 10-15 incercari de a gasi un service, am reusit sa curat injectoarele cu ultrasunete la autogara filaret; acolo este un service si, ptr ca il cunosteam pe baiat - a facut si el o spaga - , mi-a luat doar 50 ron ptr. toate 4 Timp de executie: ~20 min Am pus rampa pe masina , am dat la cheie si a luat-o, dar a murit in 20 secunde. Am chemat un baiat ""expert"" intr-ale daewoo, la recomandarea unui amic. Tipul mi-a zis ca motorul nu are compresie, iar, cel mai probabil, tachetii hidraulici intepeniti si nedescarcati apasa in supape. Maine desfacem chiuloasa sa vedem ce si cum si punem manometrul pe motor. Axa cu came s-a ""uzat"" pe toate partile, ceea ce ma duce cu gandul direct la tacheti. Mai mult, pe admisie iese fum, ceea ce inseamna ca supapele nu se inchid cum trebuie. Axul cu came este de Cielo, culbutorii la fel, supapele calca bine pe scaune, deci, parerea mea: tachetii !!! Sariti cu pareri, iar daca vreti sa veniti la fata locului ma puteti suna la 0726512732 - Bucuresti - Rin Hotel - Promit sa dau o berica
  3. hmmm aprinderea am mai zis ca e ok, masa are. am demontat iac si era curat. am scos si rampa de injectie si cand am pus contactul ioc ceata de benzina, de fapt nimic sa fie infundate?
  4. Salutiiii, Am si eu un Cielo 99 automat de care am fost foarte multumit , mai putin pe partea de consum, pana in prezent, cand am decis sa reconditionez total chiuloasa si distributia (ax came nou, simeringuri, supape, rectificari scaune, ghidaje noi, sim supape noi, culbutori noi, garnitura etc.) am dus masina la un service ptr punere la punct a distributiei si strangere la cuplu. tipul care a lucrat a respectat 100 % manualul, a strans la 24 kN in spirala, a pus distributia la punct, totul perfect. schimbat si pompa apa intinzatoare, curele simeringuri, etc. schimbat si capac delcou, lulea si bujii (masina mergea ceas cu capacul delcou vechi care la demontare am constatat ca nu mai avea carbune, iar mufa de la fisa centrala rupta, dar totusi mergea motorul ceas) 1342 la delcou, scanteie da, totul ok. mufele la capacul delcoului sunt cum trebuie, nu s-a incurcat cu cea de apa. schimbat si filtru benzina+ cablu kilometraj + bucse . acum nu mai vrea sa porneasca de nici un fel, a pornit de 2 ori timp de 10 secunde si nimic a pus tipul pe calculator, nici un senzor nu a dat eroare, a resoftat ecm , nimic. a masurat mufele de la injectoare si venea currentul cum trebuie normal, adica in rafale ce mai poate fi? pompa de benina se aude perfect, vine benzina la rampa, dar nu stiu de injectoare, ma gandesc ca la demontare poate a cazut mizerie la ele. poate fi de la senzorul de turatie sau IAC-ul? toti martorii in bord stau aprinsi, dar cand dau la automat uleiul se stinge ceea ce este normal
 

×
×
  • Create New...