Jump to content

turbo2ro

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About turbo2ro

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/22/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    turbo2ro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 DoHC
  • An
    1996
  1. A in fine, alunecare ca si cum nu ar cupla vroiam sa zic. Uleiul a fost doar completat acum ceva timp dar o schimbare completa nu mai tin minte cand am facut, o sa incerc si asa inainte sa ncep sa dau bani pe piese. Ar fi bine sa fie de la asta.
  2. L este viteza 1, cu rol de frana de motor adevarat dar cum ziceam plec cu L > 3 > D ca sa nu mai am probleme cu viteza a 2-a. In fine este un ambreiaj multidisc, ideea e ca nu se simte vreo alunecare.
  3. Salutari, Am un Espero 1.5 DoHC din '96 cu transmisie automata (hidramata) care pana de curand a mers foarte bine, din pct de vedere al cutiei de viteze cel putin. In urma cu 2-3 luni am schimbat valva IAC (motorasul pas cu pas care controleaza relantiul) pentru ca nu mai functiona si tura aiurea la relanti. Problema e ca acum o luna de zile cutia de viteze a inceput sa dea rateuri: schimba vitezele prea repede (intra intr-a 4-a, spre exp, inainte sa ajunga la 2000rpm) accelereaza foarte greu cand intra in viteza a 2-a (sta pe la 1000 si se simte de parca s-ar inneca iar apoi sare brusc pe la 1500 si trece intr-a 3-a) schimbarea de viteza se face brusc si zgaltaie destul de tare cand plec cu L de pe loc daca accelerez ceva mai tare (sa zicem ca trebe sa ies de pe o straduta pe un blvd) se opreste motorul Acum referitor la valva IAC (am mentionat-o pt ca a fost singura schimbare pe care am facut-o in ultimele luni) cand scot din viteza (de pe D pe N spre exemplu) imi sare turatia pe la 1800 - 1900 apoi revine la 900 cum ar trebui sa fie. Ca sa am un mers ok nu plec cu pozitia D ci treptat - L apoi 3 ca sa evit viteza a 2-a iar apoi mut pe D cand prinde ceva viteza. Intrebarile zgaltaielile pot fi de la valva IAC? ar trebui sa fac o resetare a calculatorului ca sa regleze relantiul? exista posibilitatea ca la cutia de viteze sa se fi dus fizic ceva angrenaj? trebe sa mentionez ca discul de ambreiaj nu patineaza deloc si se simte cum trage cand prinde viteza este posibil sa fie de la uleiul din cutia de viteze? unde pot merge pt o diagnoza? la ce pret o gasesc? M-am gandit la varianta cu rabla dar momentan nu pot incepe o rata la o masina noua si as vrea sa o mai tin pe asta macar cateva luni. Multam anticipat!
 

×
×
  • Create New...