Nu mai puneti botul la povesti de mecanici ,, universali " ( mecanicul STIETOT ) care nu cunosc sistemul Daewoo ( OPEL) . Poti sa schimbi toata rampa de tacheti hidraulici , culbutori si axa cu came fara sa destrangi chiuloasa ... Exista o mica scula cu care se apasa fiecare supapa in parte , se in locuieste ce e de inlocuit si asta e... La tine e problema cu tachetii hidraulici ... Tre buie scosi afara curatati de calamina si depuneri , verificati culbutorii sa nu aiba urme vizibile de uzura ( sant ) si verificate gaurile de acces a uleiului in rampa axului cu came ... Dupa asta nu vei mai auzi nici un tacanit ... Axa cu came nu prea merita sa o rectifici ... Iti iei una noua sau una chiar de la dezmemembrari de pe orice opel 1,6 SOHC . Daca e uzata axa cu came ar fi bine sa desfaci chiuloasa si sa ii faci o revizie completa , cu planeitate , desfundat toate canalele ,etc... Dar de obicei nu se prea duce axa... Cel mai repede se duc culbutorii , iar aia se schimba usor ...