Jump to content

salvan_dan

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About salvan_dan

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    udine
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nexia
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    an527xr
  1. Stie cineva presiunile exacte ale pompei de benzina de Cielo si unde exact se masoara asta ? De exemplu la mine cand pun cheia pe contact pompa face 2,7 bari la INTRAREA in rampa de injectoare , cand invart cheia sa pornesc motorul urca la 3 bari iar cu motorul pornit am 2,4 bari . Oprind motorul ramane la 2,4 bari . Am facut punte pe borna de test a pompei si presiunea la INTRAREA in rampa de injectoare, cu motorul oprit urca pana la maxim 3 bari . Cineva scria ca presiunea la pornire ar trebui sa fie de 55 psi ( ceva in jur de 3,7 bari ) . O fi slabita pompa mea???
  2. Cum fac asta ? Scot fuzibilul de la ECM cateva secunde ? Am facut-o deja de vreo 5-6 ori .
  3. Am schimbat bujiile cu un model Champion cumparate direct de la daewoo . Fisele le-am comandat la un magazin de piese de schimb, am ales fise Bosch ( aici costa in jur de 30 de euro ), sunt si fise Beru dar costa in jur de 70 de euri . Cu bujiile noi nu are sprint ( parca se ineaca ). Astept fisele pe miercuri. Totusi am fost la magazinul de unde am cumaparat bujiile si m-am uitat din nou pe catalogul Bosch - Sunt pentru Nexia 1,5 SOHC din 95 in sus . In plus au functionat fara repros mai bine de 50000 km . Straniu ...
  4. Deci concluzia ar fi ca ar trebui sa inlocuiesc fisele si bujiile ? Pe cutie scrie ca sunt bune pentru Cielo /Nexia din 95 in sus , SOHC / DOHC . Eu am intrebat la reprezentanta Daewoo de aici din Udine daca sunt bune bujiile si le-am aratat cutia si mi-au spus ca n-ar fi motiv sa am probleme ( ei personal nu au montat pe versiune GL bujii dintr-astea ) . Nu mi-au facut nici o preblema mai bine de un an si am ars si benzina de 100 de octani ( cu toate ca majoritatea zic ca distruge injectoarele ). Intradevar s-ar putea s fie o problema de masa m-am gandit si eu . Sonda lambda are un fir . M-am gandit ca s-ar putea sa nu aiba masa si am tras un fir de la corpul sondei la masa dar face la fel . O sa sap mai departe poate pricep ceva ) Despre cablurile de la bujii s-ar putea sa ai dreptate , numai ca pana la 2200 si peste 3500 de ture problema dispare ( cu sonda lambda legata ), la relanti merge perfect . As merge inainte asa pana ar crapa ce are de crapat insa ma clatina intre 2200 di 3500 de ture - turatii uzuale in oras .
  5. bujii bosch super 4 ( 4 electrozi ) am folosit acelasi tip de bujii vreo 30.000 km , cand a inceput problema primul lucru am schimbat bujiile - cu alcelasi identic tip - . fisele le-am masurat su au mai putin de 1 ohm rezistenta , sunt electrician ) . problema care ma roade pe mine e ca problema dispare complet daca pun semnalul de la sonda lambda la masa . si masina mi se pare si mai nervoasa asa , raspunde mai agresiv . imi pun totusi problema ca as putea sa distrug catalizatorul asa .
  6. salut problema acum e ca daca leg din nou sonda lambda ( merg cu semnalul de la sonda la masa de cateva zile ) acum se balangane de zici ca f_te . bujiile le-am schimbat cu accelasi fel de bujii care erau inainte si sunt pentru nexia . daca ar fi din bujii eu zic ca ar face la fel si cu sonda lambda si fara . scum ma chinuiesc sa construiesc un tester pentru calculatorul de bord . poate am sa pricep ceva ) ciao
  7. - salutari la toti de pe forum . sunt nou pe aici . ma numesc dan si am un daewoo mexia , un cielo practic , motor cu 8 supape fara abs si clima . - mie mi se balangane masina cand merg , la relanti e totul ok insa mergand , de pe la 2200 de ture in sus incepe sa se legene slab (dar se simte) inainte-inapoi ca si cand te dai pe leagan . am schimbat bujiile , am curatat delcoul , am schimbat filtrul de benzina si la sfarsit si sonda lambda . masina face la fel . schimband unghiul de aprindere ( anticipand) problema se micsoreaza dar nu dispare . chestia stranie e ca punand la masa semnalul de la sonda lambda ( dezleg sonda si pun firul de semnal la masa ) problema dipsare complet ! in manualul service scrie ca ar trebui sa se aprinda becul de avarie motor care sa-mi spuna ca simte senzorul defect ( tensiunea de la sonda lambda nu variaza - defect 13 ) . eu am un dubiu pe calculatorul ed bord . a mai avut cineva aceeasi problema ? se sprinde becul de avarie motor cand scoti sonda lambda ?
 

×
×
  • Create New...