Jump to content

epocal

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About epocal

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    cluj napoca
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    spark
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    20000
  1. am tot cautat si nu am gasit un mod corect de conducere/exploatare a motorului ce am gasit sunt chestii fragmentate de genul <nu scadea turajul sub 2500 ture sau schimba la 3600 sau la 4500> de nimeni nu mai intelege nimic sau cel putin eu nu mai inteleg intreb: stie cineva CORECT cum se conduce si exploateaza motorul de la spark ma refer la turatii functie de treapta de viteza la consumuri functie de turatie pentru ca din dorinta de a proteja motorul si a nu il "chinui" a se citi a nu il tura prea tare facem greseli si stricam altceva recunosc eu vin de la dacie si probabil a fost una din cauzele defectiunii mele da Mircea este o problema electrica pentru ca supapa aia este actionata de un solenoid (magnet actionat electric) cu comanda de la ECM
  2. INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE sa apris si la mine si am fost la reprezentanta unde am platit 100 ron pt tester si mi-a spus ca supapa EGR sau asa ceva este blocata din cauza <am condus mult prin oras in mod necorespunzator>? costul unei supape noi era de cam 800 lei si cu reducere cam 650 am inghetat !!!!!! apoi m-am urcat in masina si am plecat acasa (surpriza becul era stins) am inteles ca a fost resetat ECM Acasa am vorbit cu un mecanic care a zis DE CE NU DEBLOCHEZ SUPAPA am intrebat cum si a zis ceva de genu: daca nu este ars "motorasul" atunci are depuneri de calamina care au blocat supapa si mi-a aratat cum sa o desfac am dato jos am apasat pe supapa usor si am simptit cum s-a desprins supapa de pe scaunul ei am sters cu o carpa roata pe scaun timp de un minut si am montato la loc de atunci nu mai am probleme dar si am schimbat modul de conducere spre "un pic mai turat"
 

×
×
  • Create New...