Jump to content

mozaic197

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

About mozaic197

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    braila
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  1. becurile sunt aprinse acel bec se stinge dupa o anumita perioada injectoarele curatate functionale 100%100 pentru cei care intampina aceeasi problema---la mine am rezolvat-o unul din firele care merg la siguranta 1 prima stanga sus in panou era rupt si atingea cand vroia am pus firul la loc si masina merge fara probleme si pe benzina si pe gaz multumesc pentru sfatul de a nu alimenta bobina separat instalatia este de fabrica --Lovato----nu este secventiala nu stiu ca cei de la craiova sa fi montat pe cielo instalatii secventiale--doar sa fi fost montata dupa ce a iesit masina din fabrica...
  2. buna ziua postez aici in speranta ca cineva mai avizat ma poate ajuta sa pornesc caruta.... este vorba despre un cielo 2006 gpl pana ieri masina a mers impecabil . dimineata cand am vrut sa o pornesc -20 grade - a pornit a mers circa 20 secunde dupa care parca nu mai avea combustibil--mentionez ca porneste direct pe gpl. baterie buna, invartea sa sara motorul de pe masina- pornea dar fff greu si aceleasi simptome--ca si cum nu se alimenta am lasat-o cam o ora si cand am incercat iar nu a mai vrut sa porneasca --nu mai da scanteie de nici un fel am schimbat bobina, cu alta noua - nimic nici asa nu da scanteie--toate sigurantele verificate-inclusiv cele doua de pe spatele panoului de sigurante -- toate sunt bune--aceeasi problema este si pe benzina si pe gpl- intrebarea mea este SE POATE ALIMENTA BOBINA SEPARAT CA SA DEA SCANTEIE? DACA DA LA CARE DIN CEI TREI PINI?- SI CU CE TENSIUNE?
  3. http://www.4tuning.ro/calculator-taxa-auto-2012/ uita-te aici si vei vedea
  4. am rezolvat problema---masina a pornit si merge foarte bine-----se pare ca de vina au fost bujiile care desi erau noi nu functionau la parametri optimi multumesc tuturor pentru sfaturi, si ajutor
  5. asa am zis si eu dar cu aceasta axa masina a mers fara probleme, iar de delco--am schimbat tot la el in afara de carcasa---si pe deasupra, am mai luat un delco sh, cu proba--adica inainte de a-mi da delcoul , persoana respectiva a pornit motorul ca sa vad ca este functional punerea la punct -crede-ma ca este ca la carte pe deasupra din disperare, am mai incercat ceva -decalarea cate un dinte la axa cu came-- si asta pana cand axa a ajuns iar pe punctul ei(adica toate "punerile la punct" posibile-daca su poata spune asa) nici eu nu vad sa fie bobina , dar o sa o incerc si pe asta-----urmeaza ECM-ul si daca nu ii dau foc ca nu mai rezist sa o mai vad ca nu porneste
  6. da am dat jos fulia si am pus semnul de pe pinion in jos, aliniat cu crestatura de pe carcasa de la distributie si la axa la fel , doar ca semnul este in sus---masina nu porneste nici in ruptul capului-------se ineca intradevar nu avea ce sa caute cu sudura acolo(probabil a pierdut pana si a fost mai comod pentru el sa sudeze in loc sa caute o pana -- ceea ce este curios este ca atunci cand eu am cumparat masina , mergea codul de pe axa cu came este:90234971 si sub cod apare emblema daewoo please help me URA am reusit sa pornesc motorul--desi sincer mie nu-mi place deloc cum merge ---cum se face--- se ia una bucata mecanic renumit, se aduce la masina, il lasi sa verifice punerea la punct, sa incerce 2 buc delco si 2 seturi de fise, sa inverseze pana te plictisesti fisele si ordinea de aprindere si dupa o ora sa constati ca sa descarcat bateria de la atata invartit de motor----propunere din partea mecanicului: hai sa o pornim trasa----eu unul nu sunt adeptul pornirii masinii trase, dar in acest caz (bateria fiind descarcata, si motorul inecat) am acceptat--------dupa 500 metri porneste dar am speriat cainii si babele(fugi maica ca se trage) --rateuri--inca un fin reglaj(sucire0 a delcoului si o ia mai usor---urmeaza alte cateva interventii la delco, tras,si in final dupa vreo 700 metri o ia din nou,------concluzie mers neregulat, rateuri incalzire excesiva a motorului, fara ca acesta sa-si tina relantiul------explicatie---bobina nu da scanteie in parametri si din aceasta cauza se uda excesiv bujiile si mers neregulat al motorului-----cumpar si bobina dar sincer cred ca o cumpar degeaba-------- va tin la curent
  7. ieri am primit delcoul- pana aici toate bune si frumoase merg la garaj , entuziasmat il montez, si dau la automat, si...nu porneste- aceleasi simptome acum nu mai am pe ce sa dau vina -singura posibilitate concreta este punerea la punct, ok desfac capacele la distributie si ma verific(inca o data) motorul pus la punct ca la carte in mintea mea apar intrebarile----de fapt una singura DE CE NU PORNESTE?---sa fie axa cu came de la alt tip de motor, si in acest caz sa apara alti timpi la deschisul supapelor?---adica sa nu deschida mai devreme sau mai tarziu?----ca tot imi uda bujiile destul de bine ---caci atunci cand le scot picura benzina din ele alta explicatie logica nu mai am va rog daca ati mai patit asa ceva spuneti-mi si mie ce sa mai fac ca m-am saturat sa bag bani si sa nu mearga
  8. masina este pusa la punct exact ca la carte dar nu vrea sa porneasca --- maine imi vine delcoul si sa vad ----daca o sa mearga o sa schimb axul in celalalt delco sa vad daca asa merge ---asta dupa ce le compar eu tot pe el dau vina
  9. Dj_Dark---crede-ma te rog ca am facut si asa si tot nu porneste --- semnul de jos de pe fulie asezat cu semnul de pe capac (adica exact ca in figura) este cu 10 grade inainte de PMS si semnul de la axa aliniat cu cel de pe capac(in sus)-(nu in jos ca cel de pe pinionul de la arbore) ---de aici si nedumerirea mea in ceea ce priveste axul de la delc daca montez delcoul la 180 grade atunci da scanteia pe pistonul 4 in loc de 1 si pe 3 in loc de 2 si da cum este si normal reteuri---crede-me te rog ca este pusa bine la punct---dar NU VREA SA PORNEASCA. din aceasta cauza vreau sa-i schimb delcoul cu totul --astept sa-mi soseasca zilele acestea---este singura masina care m-a disperat am citit iar acea postare a ta Viktor in legatura cu delcoul in care spuneai ca ai patit acelasi lucru si as vrea sa stiu daca a fost de vina axul delcoului sau corpul acestuia cu toate ca la corp nu vad ce ar putea sa fie in neregula---------dar... --------------era vorba de un delco pentru espero si era prin anul 2009-----te rog lamureste-ma si pe mine
  10. ideea este ca de cand am schimbat axul delco masina nu mai porneste---ma intreb: oare acesta nu poate veni cu defect din fabrica? citeam un post la sectiunea delco in care o persoana a patit acelasi lucru la un espero si pana nu a schimbat delcoul nu a pornit masina ma gandesc sa nu fie montata piesa polara pe ax cu un mic decalaj si din aceasta cauza scanteia sa fie data mai tarziu----- de unde si udatul bujiilor---- sau gaura pentru stift sa fie data putin decalat poate fi si din corpul delcoului? eu l-am demontat de n ori si nu am vazut nimic in neregula -------mentionez ca am schimbat tot in el(ax, rotor, bobina, modul aprindere, capac+ fise bujii), chiuloasa completa schimbata, filtre noi (aer, ulei, benzina)+ pompa benzina deci nu ar mai trebui sa aiba vreun impediment sa nu porneasca-------mentionez ca tot ce am schimbat la ea este NOU nu de pe alta masina poate aveti vreo idee ca eu unul sunt stors la acest capitol ms. anticipat
  11. referitor la ax---am incercat sa il pun si invers(se da jos delco-ul si piesa de antrenare a delcoului pe axa cu came se monteaza la invers ) atunci da rateuri deci sigur este montat bine
  12. fulia cred ca trebuia sa fie antrenata de pana arborelui, cea care antrena si pinionul de pe arbore--ideea este ca la mine la masina un berbec care a lucrat la masina a sudar pinionol de arbore si nu mai se cunoaste locul unde ar fi trebuit sa vina fulia ca sa se alinieze cu pinionul in alta ordine de idei azi am montat chiuloasa , am pus masina la punct(dupa carte) si nu vrea sa porneasca aceasi simptoma--uda bujiile, dar in asa fel incat atunci cand le scot afara curge benzina din ele- mentionez ca am consumat un sfert de spray de pornire incercand sa-i dau viata motorului dar fara semne prea mari de pornire, adica da sa porneasca cand o spray-ez dupa care se invarte fara nici un semn nu mai stiu ce sa-i mai fac nu am patit cu nici un motor asa ceva este posibil sa fie de vina axul delco? sa fie montata piesa magnetica gresit din fabrica? --la mine de aici au pornit problemele caci piesa veche era crapata si se invartea pe ax va rog sa ma luminati si pe mine,daca ati mai patit asa ceva, caci in acest moment sunt intr-o ceata groasa problema cea mai grava este ca sunt undeva la tare departe de oras si ca nu-mi permit sa platesc o platforma sa o duc la un service daewoo
  13. cred ca aici am gresit multumesc mult ca mi-ati deschis ochii.---maine ma apuc de montat si va spun ce am facut inainte de a ma apuca de treaba mai am o nelamurire: semnul de pe fulia arborelui nu se pune aliniat cu semnul de jos de pe capacul distributiei? caci la mine asa au fost puse si masina nu prea avea chef sa porneasca
  14. eeu stiu ca este o tampenie dar asa este in momentul de fata nu ma pot orienta de pe fulie deoarece fulia la mine se poate pune in orice pozitie nu ma pot orienta decat dupa semnele care sunt pe pinioane - si ca sa ma verific, pistonul 1 este la punctul mort superior, dar culmea masina nu purneste, ci uda bujiile, sau daca porneste ceea ce se intampla foarte greu, merge in 2 - 3 pistoane pana o avansez foarte mult dupa care isi da drumul, dar incalzeste de faci gratar pe motor (ceea ce e si normal la asemenea avans) scuze va rog pentru greseli, o sa incerc sa fiu mai atent cand tastez
  15. imi pare rau nu se deschide poza dar semnul de pe fulie este nul pentru mine deoarece persoane care a avut masina inaintea mea a avut grija sa sudeze pinionul de la distributie de arborele masinii, si in acest moment nu se mai cunoaste unde ar fi fost pane care antrena fulia, dar semnul de pe pinionul arborelui este in jos aliniat cu crestatura de pe capacul distributiei atasez o poza cu felul in care am pus distributia
 

×
×
  • Create New...