Am "alergat" eu un Matiz SE Power pana in 97.000 km si :
- incepand cu 10-20.000 km zdranganeli prin el de
nu mai stii de pe unde bate
- facut initial revizii la timp la un service de escroci
( Nina Srl )
- planetara rupta la 40.000km
- motor "explodat" la 80.000km ( cu ulei de la "mama lui"
s-a gripat axul cu came si s-a facut tandari tot ) ...
30 mil reparatia
- "revizie capitala" la 90.000km facuta la reprezentantza,
40 mil bagati in masina ... tot Nina SRL, Sibiu
- 95.000 km praf compresor klima ... 15mil
- dupa reparatia capitala masina merge si mai prost,
cloncane tot prin ea, roti descentrate, etc
- 97.000 km rupt frana de mana( fusese "facuta" la
"reparatia capitala" aminitita mai sus )
- tabla PRAF ... rugina cat China
Deci cam asta ar fi situatia ... mare parte din probleme
au aparut dupa ce masina IESEA din service ... adica
aia de la reprezentatntza isi bateau joc de ea ... mai
uitau un surub ici-colo, etc
In rest ...
- consum mic( 4-5L ) daca era condusa "finutz" si
max 2 pers in ea
- consum exagerat de mare( 7-8L ) daca o "calcam"
sau bagam mai mult de 3 pers si bagaje in ea
- cu amortizoarele originale stabilitate fantastica in
curbe ... cu amortizoare Bilstein parca te rastorni
- viteza max 160 km/h pe autostrada
- a preluat cu succes si cu avarii minore( surprinzator )
un impact cu un BMV, un Mertz si cu o duba de marfa
( nu din vina mea )
Concluzie ... o masinutza simpatica, usor de condus,
"fasneatza", consum cateodata mic, isi merita banii
dar a nu se baga in service "autorizat" aka "reprezentantza".
Mai bine o reparati la ceva meserias de incredere, ca
lucru mai slab ca cei autorizati nu pot sa faca si in orice
caz iesiti MUUUULT mai ieftin.