Jump to content

Liviu Soava

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Liviu Soava

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE AC
  1. Liviu Soava

    Turcia

    Legat de radare, dupa 3 concedii in Turcia cu masina, iar in fiecare am mers cam 3500 km pe acolo, va pot spune cam asa: radare sunt si in orase si afara. Afara m-au prins cu 140, dar am rezolvat cu 5 USD, nu aveau film. In oras, insa am luat amenda de 22 EUR fiindca aveau film si nu am putut sa aranjez nimic. Norocul meu e ca aveam 99 (fata de 70), ca daca aveam peste 100 (peste +30), amenda era de 50 EUR. Insa politistii turci sunt altceva: in timp ce eu plateam amenda, nevasta-mea si fiul meu, si chiar si eu dupa aia, am fost serviti cu smochine si cafea. Iar alta data, nenea politistul care m-a prins prima data (ala cu 5 EUR), ne-a oprit anul urmator, la un control de rutina, ne-a recunoscut si ne-a tratat cu cafele. Eh, pe cand asa ceva la noi??????? Altfel: drumurile sunt excelente, se conduce tare, viteza comerciala este mare pentru ca in localitati limita este de 70, dar sunt destul de rare, iar afara cat te duce masina. Ospitalitatea: excelenta. Ma simt deosebit de bine de fiecare data.
  2. Eu am inregistrat urmatoarele consumuri: - vara, in oras, intre 6,7 - 7,5, in functie de cat merg cu AC - iarna, in oras, intre 8 - 9,2 (drumul meu de acasa la servici e foarte scurt, 4,5 km) - consum mediu: 5,5 - 6,5, in functie de cat merg in oras si cat de tare afara - consum extra-urban: intre 4,5 si 6,1, in funcite de viteza si folosirea AC (6,1 a fost consumul in concediu, in Turcia, masina cu 4 pers. si bagaje "full", mers cu AC si viteza comerciala cam 110 km/h (140 in afara si 70 in localitati). P.S. Ultimul consum mediu pe care i l-am facut (250 km in Bucuresti si 300 km afara) a fost de 5,57.
  3. Eu fac permutarea rotilor astfel: rezerva trece in stanga spate, stanga spate trece in stanga fata, stanga fata trece in dreapta spate, dreapta spate trece in dreapta fata, draepta fata trece rezerva. Este cea mai buna metoda, pe care o recomand calduros. Asigura uzura uniforma a tuturor rotilor. Singura chestie e ca atunci cand le schimbi, le schimbi pe toate. Dar si acest dezavantaj devine un avantaj. O guma nefolosita imbatraneste oricum, asa ca nu sunt de acord cu cei care spun ca rezerva nu trebuie pusa la lucru.
  4. Salutare tuturor! Am Matauzul din martie 2000, am 55000 km si pana acum am schimbat becul de la plafoniera, fisele de bujii (cea de-a treia saptamana trecuta), pompa + rezervorul spalatorului de parbriz, bateria, lamelele de stergatoare, placutele de frana si gumele. Ah, era sa uit: si am mai schimbat de doua ori supapa de gaze arse. Asta e o problema "sistematica" la Matiz. Cam asta-i tot (in afara de schimburile de filtre, schimbate mai des decat in carte, facute la revizii). Reviziile le-am facut la timp si numai la Autonet, unde zic eu ca sunt cei mai seriosi. In rest, merge "ceas". Ii arat doar cheile si ... pleaca!
 

×
×
  • Create New...