Jump to content

AngelWar

Membru
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About AngelWar

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Medgidia
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    CT-54-CDA
  1. Pai sa iti zic ceva si eu sunt propietaru unui matiz euro 3 si...stiu ceva despre ele ca mia placut mecanica si imi place sa ma interesez mai mult despre un lucru pe care il detin. Problema la tine este sigur de la partea electrica ma refer pe partea de aprindere . Asta se poate datora si de la o bujie care nu functioneaza corect atunci cand este rece motoru , da la un furtunas care este fisurat si trage aer fals motoru, check-ul se mai aprinde in bord si atunci cand ai probleme la filtrul de aer daca te uiti in cartea de servis a masinii ai sa vezi ca iti zice acolo, sau in cel mai rau caz si ultima varianta care daca in afara de ce tiam zis poate fi de la EGR-ul masinii care la matiz in nici un caz nu ai cei fae decat sa schimbi calculatorul. Din cauza ca ...calculatorul masinii nu este in aceeasi parametri cu EGR-ul pana la incalzirea motorului ai o trepidare mai accentuata a relantiului si un consum mai ridicat de carburant . Din cauza aceasta nici shoclul automat al motrului nu poate actiona ca sa iti stea relantiul mai ridicat danduti parametrii normali la un motor care este rece. Dupa ce ajunge la incalzire si subtierea uliului urcarea in rampa a acestuia ajutand motoru sa iti lucreze intr-un regim mai usor si cat de cat apropiat de normal se produc aceste probleme . Cum am mai zis si mai sus consumul creste din cauza ca nu se sincronizeaza corect aprinderea cu functionarea motorului. Nu trebuie schimbata nici o sonda . Daca sonda nu functiona corect atunci nici pornirea nu prea te ajuta. Se putea sa trebuiasca ca sa o impingi sau sa fortezi automatul ca sa iti porneasca . Incearca sa schimbi bujiile sa cureti putin furtunasul care este de la vacum sau inlocuirea acestuia. Schimba filtrul de condens daca il ai . Este un fultru mai mare asa care se afla la motor in stanga inspre parbriz. dupa ce ai reusit sa faci toate acestea nu e rau daca i dai si o resetare soft calculator motor ! Apoi ai sa ai un consum normal de carburant adica cam cum il am eu la masina 6,5...in oras si 4,8 sau 5 in afara .
 

×
×
  • Create New...