Jump to content

razvannic

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About razvannic

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    b 75 ard
  1. Am aflat care-i treaba. E caloriferul infundat. Am pus mana pe conductele de incalzire de la calorifer dupa ce am mers cu ea vreo 10 km si am vazut ca una este fierbinte si cealalta este sie calda dar nu fierbinte. e clar tyrebuie sa desfund caloriferul. Acum sa vad care varianta sa o iau in calcul ca aici pe forum sunt nenumarate.
  2. n-am facut nimic. Cred ca e ceva de la ventilatorul care baga aerul de afara in masina. M-am chinuit cu un vecin m-am bagat pe sub masina sa vad cum sunt conductele de caldura. Se pare ca sunt in regula. Unul este fierbinte celalalt nu foarte fierbinte dar nici caldut . Sa zicem cu vreo 10 grade mai putin. radiatorul nu are nimic. Atunci cand am dat bordul jos frigea de nu puteai tine mana deloc pe el. Clapeta de aer rece aer cald inchide fortte bine. ma gandesc ca este vorba de altceva. ceva cxe ma depaseste. Nu stiu de unde sa o mai iau. Cred ca o sa demontez acuma tot bordul cap coada Apropo sie eu am GPL
  3. Deci din cate imi dau eu seama din schema trebuie sa ajung iar la calorioferul de incalzire sa-l dau jos si sa vad ce naiba se intampla cu voletul ala de aer rece si aer cald de nu inchide bine. Ala dintre calorifer si vaporizator.
  4. ai avut dreptate Viktor. M-am uitat acolo unde ai zis si am mai tras odata manual de shufa aceea si am observat ca comutatorul de caldura se opreste undeva la gradatia alba. pe rosu nu trce deloc. Parca ar fi blocat ceva acolo. Ce naiba fac in continuare? Demontez bordul iar nu? Deci comutatorul ala nu face cursa pana la capat .
  5. atunci cand am demontat le-am verificat pe fiecare in parte din blocul de climatizare. Am scos pe fiecare . Am observat ca doar pe unul sufla (tragea) aer. Am observat ca duceau unele pe sus be sub bord. Clapeta aia de la aer rece aer cald (aia cu sufa) am observat ca inchide bine. Am actionat-o chiar si manual. Acum stau si ma gandesc. O fi trebuind ca prin toate furtunasele alea de vacum sa traga aer? O fi vreunul iesit de la locul lui de sub bord? La comutarea cald-rece, aar trebui sa se auda cum actuatorul de vacum lucreaza sau nu. Culmea ca se aude un fel de fasait cand trec de pe rece pe clad
  6. clapeta asta e cumva in spatele caloriferului de caldura? Atunci cand am demontat bordul de am ajuns la calorifer n-am mai demontat caloriferul ca m-apucase noaptea. Si "vantul "ala de care vorbesc vine de prin spatele caloriferului. Ce naiba fac iar demontez tot bordul?
  7. Salutare. Am si eu un amarat de cielo din 95 luat din septembrie 2010 Cum a venit iarna am observat ca nu imi baga caldura suficenta. Adica: dupa ce o pornesc merg sa zicem vreo 5 km; observ ca acul de la caldura se ridica la jumatate si ramane permanent acolo (semn ca motorul s-a incazit si trebuie sa bage caldura). Caldura pe naiba; aer caliu si mult "vant" in masina. Ce m-a pus naiba sa fac inainte de Anul nou cu vreo 2 zile. Sa ajung la caloriferul de caldura sa-l schimb citind tot ceea ce am gasit si eu pe net legat de problemele cu caldura ca el ar fi buba. Am inceput sa demontez pe rand, casetofon, grila casetofonului, torpedou, plasticuri , iar plasticuri si in cele din urma am ajuns la el, cu o chinuiala de jumate de zi. Insa am facut treaba asta degeaba. Am observat ca caloriferul nu are nimic dimpotriva era fierbinte pe toata suprafata lui si turul si returul erau fierbinti. Asa ca am montat totul la loc Am observat insa o chestie ciudata. In partea dreapta a caloriferului pe o gura din aia pe unde vine aerul, chiar si cu aerul dat pe recirculare imi vine aer foarte rece dupa ce pornesc ventilatorul.( se tot intreba sotia de unde naiba vine "vantul" ala la picioarele ei). Caldura imi baga cat de cat daca tin aerul pe recirculare (insa cu geamuri aburite si tot ce decurge din asta). Daca opresc recircularea am in masina aer caliu aprope rece. Ce naiba poate sa aiba. Antigelul l-am schimbat in iarna asta de 2 ori. (am pus si rosu si albastru). . Motorul nu se supraincalzeste, merge normal. Pierderi de antigel nu am. Sa fie termostatu? Acul de la temperatura sta la jumatate dupa ce se incazeste motorul. Nu stiu ce naiba sa-i mai fac. Care va mai pricepeti dati-mi si mie un raspuns ca eu nu mai am nicio idee. Mersi mult. Si La multi ani in 2011!
 

×
×
  • Create New...