Jump to content

Matza_81

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Matza_81

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    CT-81-MTZ
  1. Franarea explica binenteles atunciincetarea zgomotului ! dar accelerarea ? in demaraj de ce nu se mai aude ? am verificat suruburilea alea cu imbus stranse .de ... numa numa
  2. Freonul nu este gaz , este un ulei cu proprietati.la anumite presiuni ia anumite temperaturi.D`asta e compresorul ala ... Daca circuitul este etans ac poate functiona teoretic ... f mult timp.Vrajeala pt incarcare e ... un mic venit in plus pt mecanici,Sau chiar scapa pe undeva. daca se pierde o cantitate de freon atunci presiunea nu este cea care trebui si temperatura creste.din ce stiu eu cred ca (nu mai tin minte bine presiunea pt ca sunt niste ceasuri unde citesti) 7 atm /-5 grade C.dar nu sunt f sigur. Am montat AC dastea de casa dar principiul este identic la ac de casa de masina , frigidere ,camere frigorifice etc ...
  3. Sunt si eu cu "am o problema" un zgomot ciudat la roata dreapta fata m`a facut sa schimb rulmentul si capul de planetara (si amortizoarele fata ... preventiv). S`a nascut alt zgomot. La plecarea de pe loc si la franare se aude cate un trosnit la roata , destul de puternic ... la fiecare accelerare si franare indiferent e viteza (10-100km/h acelasi lucru) . Asta a fost la inceput si mecanicul meu nu si`a dat seama . Acum a avansat .. acelasi trosnit puternic la franare si mai usor parca la acceelerare dar cand masina e lasata pe liber acum zgomotul e sacadat si destul de puternic(se aude pe tot parcursul mersului pe liber in viraje zgomotul se modifica f f putin sau deloc).La cea mai mica apasare de frana sau accelerare dispare.si mai nou peste astea a aparut si un zgomot care pare ca rulmentul e dus ... scartait sacadat ... ca si cum nu ar mai fi perfewcte bilele in rulment si joaca ... zgomot care la fel dispare la franare sau cand sunt in demaraj.Eu o dafa face dintrastea cu mine. Stie careva ce este ? sau macar are idee ? Pleaseee Renunta la IRC! pune " - " in loc de " ' ". Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie!
  4. am rezolvat. mufa de la martorul pt lichid spalare parbriz si de la motoras erau sub vasul de expansiune , mama lui ala de apa. merci oricum bafta
  5. inainte sa cumpar espero care il detin eram in dubii a alege intre el si unul de 2000 cc dar care nu era intretinutsi era putin lovit in spate si nu am crezut cand mi-a zis ca , consumul e undeva intre 12-14 % urban si intre 6-8 extraurban. Nu am crezut dar ... cine stie
  6. dupa schema nu ajung nicaieri , sau cel putin nu imi dau seama.nimic nu am gasit pe la suprafata .Sa dau jos aparatoarea aia din plastic semiaripa sau cum ii zice . acolo sa fie pe undeva conexiunea , acea mufa X2 /? stie cineva exact ?
  7. Daca stii poate imi zici si mie o chestie. In pompa vin firele de alimentare dar in partea opusa a ramas un papuc cu 2 contacti ... de unde vine, unde se baga.A fost data jos aripa pt a indrepta ceva si cred ca lau scos, dar acum nu gasesc unde se baga la loc.Stau fara apa si in perioada asta e nasol.Poti explica in cateva cuvinte? merci oricum. baftos
  8. Am curatat dar degeaba , a scazut relanti de la 900 la 800 nu se mai opreste motorul cel putin in putinii km nu s-a mai oprit dar dupa 2 km mers constant cu a5-a iar sa aprins. Kilometrajul nu merge , am crezut ca este de la cablu , rupt poate , chiar am si cumparat cablu nou ... tre sa caut ce e aia VSS si unde sa il localizez ... dar asta peste peste doua zile ca pe zi muncesc. O mica explicatie de ce sa faca asha din cauza VSS ? intreb pt ca la mine nu merge search ... orice cuvant scriu nu gaseste dar o sa caut mai mult prin forum , sau poate o indrumare .multumesc oricum. bafta
  9. am avut bateria scoasa cam 1 sapt.ce se intampla ? cand franez brusc (chiar daca masina este pe liber!!!) uneori m-i se opreste motorul.Uneori si la frane usoare dar pe distante mari cand aproape se opreste masina se opreste si motorul (fara a fi in nici o treapta de viteza).Si inca ceva, la drum intins dupa cativa km mi se aprinde CHECk-u si relantiul sta undeva la 1500 - 1600 rpm.In rest motorul merge rotund , dimineata la prima pornire sta la 1300rpm apoi scade la 900. Are putere,trage bine , consumul e normal. Sa fie de la IAC ? Azi daca gasesc surubelnita daia sa cumpar il curat. Bateria a fost scoasa pt schimbarea curelelor si a unui semering, dar nu cred ca influenteaza astea.
 

×
×
  • Create New...