Jump to content

diana1978

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About diana1978

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. La mine flansa de dupa catalizator era ruginita si destul de "mancata" si cei de la service mi-au zis ca nu mai tine la o sudare, apoi nu am gasit o toba intermediara pt catalizator. Momentan inca mai port dupa mine in masina partea cu catalizator si flansa, in speranta ca sa va gasi vreun meserias sa o resudeze pe o toba intermediara. Credeti ca gasesc asa ceva, sau imi fac iluzii desarte? Multumesc pentru raspunsul prompt si detaliat. Da intr-adevar, toba noua a fost sudata pe bucata de teava de la toba veche, voi merge la un alt service pentru verificari. Din pacate atitudinea celor de la service-ul care a montat toba a cam lasat de dorit. Vad insa din graficul atasat ca un inel ar exista si intre motor si aceasta prima parte. Nu imi amintesc sa fi vazut la mine. Referitor la garnitura de cupru dintre toba intermediara si cea finala, ea a fost montata si e noua. Apoi, posibil ca noua toba sa nu se fi potrivit bine in locas. Mai am inca vechiul racord flexibil de la vechea toba. Eu una m-as simti impacata daca as gasi un catalizator second hand care sa fie montat, pentru a avea masina mea asa cum era ea. Ceva recomandari de un service bun specializat pe tobe in sectorul 6?
  2. Buna, Am un TICO din 2000. A trebuit sa imi schimb intreaga toba (finala si intermediara). Catalizatorul era inca bun, insa teava de prindere cu toba intermediara era mancata si ruginita (a mai fost sudata acum cativa ani). Ambele tobe erau sparte. Nu am gasit toba intermediara pentru catalizator si din ratiuni de urgenta si de ce nu financiare, avand in vedere ca un catalizator nou costa 1000 ron, am optat pentru varianta fara catalizator. Am cumparat toba intermediara si finala de la magazin (nu stiu cat de originale sunt, cu toate "garantiile" lor verbale) si am mers la un service de cartier pentru montaj. Deh...masina merge ca o rasnita, la relanti are un zgomot de fond si tremura mai mult decat inainte, apoi la viteza intai si a doua haraiutul se accentueaza. Pe la 30-40 km/h cere a treia si se mai linisteste, cu zgomotul de fond totusi prezent. Apoi de pe scaunele din fata se cam simte miros de gaze. Conduc masina asta de 10 ani si lipsa catalizatorului pare ca afecteaza mai mult functionarea ei decat in ceea ce priveste noxele. As aprecia mult ceva sfaturi...ce sa fac acum in situatia asta?...sa fie vorba doar de lipsa catalizatorului sau sa fie si problema tobei sau a montajului? Multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...