Jump to content

Negura

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Negura

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  1. Cred ca se refera, ca si mine, in principal la cifra octanica mica, si, secundar, la benzinarii dubioase Pe draguta am remarcat-o de la inceput ca se cere mai turata. Da' pe la inceputuri nu-mi dadea sa moara motorul iarna, de exemplu. Ok, inteleg, iarna, iarna, temperaturi mici, da' nici sa mearga ca in 3. Deci dadea sa moara. A, inca ceva, poate va spune ceva sindromul: cand dau sa plec de pe loc mai vitejeste, ca mai este nevoie, dau talpa si iarasi parca da sa moara sau parca accelerez din a 5, ea fiind in subturat...nu stiu cum sa explic, stil daciile vechi, cu probleme la carburator. Moment in care tre sa o tin in prealabil din acceleratie mai turata, sa-i dau sprituri, ca sa tina sandaua necesara cand vreau sa plec. O sa incerc si sa merg cu ea mai barbateste, poate se mai curatza la sinusuri, ca tot merg pan' la mare. Da ma cam sparge la consum. Kilometrii aia ramasi de mi-i arata ea am vazut ca variaza, da niciodata asa mult, si niciodata mergand in acelasi regim de condus, adica in oras sau la drum intins. Corect, daca vin din oras si trec la drum intins, incep imediat sa creasca km ramasi. Si da, se mai intampla uneori sa mai iasa din liniute . Dar, repet, nu se intampla sa opresc motorul cu 55, sa repornesc si sa-mi arate 70, ca sa revina dupa un minut la 55. Sau mers, sa zicem o statie de tramvai, si sa scada de la 80 la 65.
  2. Salutare la toata lumea. Nou pe acest forum, m-am tot uitat indelung dupa un topic care sa se lege cat de cat de problema mea, si acesta mi se pare cel mai cel. Problema este urmatoarea: de la o vreme, masina (un Aveo 1,4 / 69kW / din 2007) se comporta ca si cum ar merge in 3 cilindri, puturoasa rau de tot (nu vorbesc de pornirea aerului conditionat, la 1,4 nu pot cere prea mare lucru) si mai degraba mancatoare de benzina decat de obicei . Aspectul cu benzina ma duce la alta chestie dubioasa rau de tot, kilometrii ramasi pe care ii mai pot face cu benzina ramasa in rezervoir variaza rau tot, adica de la (de exemplu) 80 la pornire cu motorul rece, sa scada la 50 dupa 3 minute de mers, indiferent de viteza. Din ce-am vazut pana acum, cam cati kilometrii imi arata, cam atatia mai am disponibili, Aveoutu fiind destul de exact in acest aspect. Ce poate sa aiba ? persoanal m-am gandit la necesitatea unui schimb de bujii, chiar daca suna destul de a la "pregatirea autoturismului Dacia 1300 pentru iarna". Mentionez ca n-am mers niciodata mai mult de 10 kilometri sub liniute - asta se pune la "mers cu benzina de pe fundul rezervorului ? Recunosc ca i-am scapat si benzina cu cifra mai mica, ca asta este, dar nu a fost un obicei niciodata. Limbocind din greu la topicele de pe forumul asta, am dat de resetare, actiune care mi se pare de incercat, mai ales ca este (aparent) super simpla. Masinutza, care tin sa va spui ca imi place foarte foarte mult, are aprox. 3 ani si vreo 17.000 km, iar urmatoarea revizie este pe la 20.000 sau peste 6 luni, in functie de care vine prima. Nu mi s-a aprins nici un beculet dusmanos, gen check engine sau altele de genul asta. As merge cu ea la service (eu tin de ala de pe bulevardul Timisoara, dar ezit putin si la ideea ca va trebui sa platesc una alta. Eh, bine, plus timpul petrecut cu dusu masinii, stai putin p-acolo, ia autobuzu inapoia acasa. Deci capota i-am ridicat-o doar ca sa-i pui lichid de parbriz, in rest benzina cat cuprinde, si un geam inlocuit cand mi-a spart un drogat masina, de mi-a furat un briceag si alimentatoru de gps, valoare totala 20 lei. Vad ca lumea se leaga de subturat / supraturat - eu schimb in general pe la 2000, 2500, majoritatea drumurilor fiind prin oras, si cand vreu sa am jvanc mai serios, i-o dau corespunzator, da fara sa-i sara pistoanele. Pai cam asta este situatia mea si va multumesc anticipat pt. pareri
 

×
×
  • Create New...